Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 dec 2018 02:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 dec 2018 01:35
Indlæg: 3
Hej med jer alle og goddag fra et nyt medlem :D

Ja som overskriften hentyder til så har jeg forsøgt at købe alm. 20mg oxycodon på nettet via alm. google søgemaskine....

Og jeg tror nok at mange af jer allerede nu ryster på hovedet da i sikker udemærket ved hvordan hele den fadæse gik... jeg var i godt humør efter at have wiretransfered 400 dollars for 200 stk 20mg oxycodon (NON-depot, da jeg allerede er på de depot oxycodon som min læge ordinerer mig pga lædereret nerveender ved diskoskollaps), men jeg ville gerne have de almindelige piller da effekten jo er højere men kortere end depot. Jeg var forventningsfuld og tænkte ikke nærmere over det indtil jeg blev ved med at have en tom postkasse og fik mærkelige beskeder når jeg forsøgte at få et svar på hvorfor de ikke var ankommet endnu, såsom at de var skam på vej og jeg skulle liiiige give det et par dage igen.

Da jeg så efter 2 uger stadig ikke havde modtaget mine forventede piller skrev jeg selvfølgelig igen til dem og så fik jeg sgu besked om at de var stoppet i tolden, og at politiet var kontaktet, men ved kun at overføre små 3000 euro til dem ville mit problem gå væk og jeg ville modtage mine piller...... :hm: ....det var så der jeg blev ret mopset, rasende og generel sur på mig selv over hvor tumpet, idiotisk, svært gennemtræk mellem ørene osv osv jeg havde været....i forstår situationen hehehe....så det hele endte med at jeg sad og fantaserede at mit ansigt var skiftet ud med et æselhovede som i de gode gamle tegnefilm på tv når det gik op for personen at de havde klokket i kokassen og vidste jeg havde mistet en pæn portion af min løn til en eller anden person i verden som garanteret sad og skraldgrinede over hvor dumme folk egentlig kan være..

Om jeg bare har været møguheldig, amatøragtig eller som beskrevet før.....DÅM! ved jeg ikke, men nok en pæn portion af det sidste, jeg havde i hvert fald ikke held med foretagendet så mit indlæg her står som et gravskrift for mit spektakulære forsøg :shock:

Så nu nøjes jeg med de ordinerede piller min læge giver mig og som tager en del af smerterne og tror ikke jeg vil prøve igen da alt det med først at rode med darkweb, finde leverandør der gør hvad de lover og leverer varen og så bestille tilsyneladende er over min forstand

Jeg håber det kan stå som en advarsel for de personer som måske overvejer at forsøge på samme måde som jeg og så for guds, jebus og alle folk i verdens skyld, lad være!.

Og så ønsker jeg jer alle en god dag!

Med venlig hilsen
SerotoninDK


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 dec 2018 03:52 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hej serotoninDK! Tak for din historie! :D den fik mig til at grine lidt! Det er sku et forløb jeg fint kan nikke yes til..
for en del år siden under en blanding af en "mer vil ha mer-stoftrang" og rus på samme tid søgte jeg osse.. fandt hurtigt en "stor" shop og tænkte jo jackpot og at andre fattede hat! :roll:
men blev dog liiidt mistænksom da der var omkring 30 spejlede sider med samme shopnavn bare med let forvredne navne osv.. jeg søgte så på en slags narko-yelp og siden var nummer sjok/nr1 i at hustle folk.. der trak jeg mig først helt fra min errhmm supergode ide.. :)
træls nok at du fik sendt dine penge afsted.. jeg føler med dig!
God nat til dig
:peace:

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 dec 2018 01:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 dec 2018 01:35
Indlæg: 3
Hehehehe.....ja jeg har været gevaldig uheldig men også godt blandet med en god portion anti-intelligens :D.

Men hvad i alverden er det for noget narko-yelp du nævner?

Mvh
SerotoninDK


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 dec 2018 19:42 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
årrh ka sku ikk huske hvad den hed.. men det er altså osse mange år siden.. -det var bare sådan en klassisk hjemmeside der advarede mod dem som ikke sender produkter, trækker dobbelt beløb osv.
nå ja og VELKOMMEN til PSYCHEDELIA! :D

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 dec 2018 22:06 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
SerotoninDK skrev:
tror ikke jeg vil prøve igen da alt det med først at rode med darkweb, finde leverandør der gør hvad de lover og leverer varen og så bestille tilsyneladende er over min forstand


Der er nu altså kæmpe forskel på at handle på sketchy clearweb sider og professionelle deepweb markeder. Og med alle de guides der efterhånden er burde det være ekstremt let at finde ud af det.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 dec 2018 01:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 dec 2018 01:35
Indlæg: 3
JOTAK da!, er glad for denne site, syntes det er proff lavet og dejlige personer der frekventerer denne side :D.

HA!....jeg er en klovn til søgning så ved slet ikke hvad jeg skulle skrive, har prøvet flere forskellige der så linker til wikipedia's side om det hedengangne Silk Road :S.

Mvh
SerotoninDK


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 dec 2018 11:09 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
Faldte i samme fælde i 2011 da jeg var mindre erfaren. Nåede at sende yderligere penge til "told agenterne" 2 gange, efterfulgte af min fjerde og sidste overførsel til billund lufthavn LOL :eyes: :lol:

Min kammerats lillebror har fornylig overført 22k til en cannabis guru som opsøgte ham på facebook :oops:

Man lever og man lærer :hjerte:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 dec 2018 23:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 feb 2015 00:22
Indlæg: 8
Buttkraken skrev:
SerotoninDK skrev:
tror ikke jeg vil prøve igen da alt det med først at rode med darkweb, finde leverandør der gør hvad de lover og leverer varen og så bestille tilsyneladende er over min forstand


Der er nu altså kæmpe forskel på at handle på sketchy clearweb sider og professionelle deepweb markeder. Og med alle de guides der efterhånden er burde det være ekstremt let at finde ud af det.


Helt enig med Buttkraken.
Darkweb er meget mere sikkert at bestille fra, da de jo får en dårlig anmeldelse ved at snyde og banned efter gentagende snyderi.
Selvfølgelig kan man være uheldig og møde en der exit-scammer eller delvist scammer, men langt større chance for at modtage (medmindre toldkontrol) vs clearweb sider.
BTC, Tor osv. er ikke rocket-science, der er masser guides hvis man er i tvivl :P


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team