Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 jan 2019 12:17 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 jan 2019 12:09
Indlæg: 2
Geografisk sted: Fyn, Danmark
Hej Psychedelia!

Jeg har forsøgt at læse lidt rundt på forum her, men syntes ikke helt jeg kan finde et fyldestgørende svar på mit spørgsmål - Så beklager hvis det rent faktisk er blevet svaret på før :)

Får dagligt 2x 10mg Methylphenidat (quickrelease), og har i et stykke tid haft nogle oxycodon lannacher 5mg liggende.

Jeg har flere gange haft taget de her oxy'er om aftenen, og sovet fantastisk gennem natten - Men har hørt de kunne give en god eufori, hvis man tog dem samtidig med methylphenidaten.
Syntes bare ikke jeg rigtig kan finde noget på, om det er noget man bare skal lade helt være med.

Læste på drugs.com at det kun skulle være alkohol der er et problem at blande med disse 2 ting - Men vil gerne høre om nogle af jer har nogen erfaring med at blande dem?

Har selvfølgelig ikke tænkt mig at gå udover den dosis jeg normaltvis ville tage (i hvert fald ikke til en start). Men måske tage en 10mg methylphenidat sammen med en 5mg oxycodon.

Noget jeg skal være opmærksom på her, eller skal jeg bare lade den tanke helt være?
//Br1ng

_________________
Verden er min lejeplads!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2019 14:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Altså, det er jo nok det man ville kalde en pseudo-speedball og har taget livet fra maaaange folk,dog tænker jeg at den typiske dræber er heroin + coke, men det er lidt det samme du er ude i her på mindre skala.

Altså man KAN godt og du dør nok ikke af der, men opiater i sig selv er en super glat glidebane. Smid stimulanser oveni og man får hurtig blod på tanden efter mere. Dobbeltcheck at rygraden kan holde til det.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2019 18:55 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 jan 2019 12:09
Indlæg: 2
Geografisk sted: Fyn, Danmark
Har altid været god til ikke at gøre ting "for tit". Venter længe mellem mine ture, netop for ikke at blive ramt af afhængighed.

Det eneste jeg har fejlet med, mht det - Er tjald :P Det er jeg dog stoppet med :)

Men det er ikke som sådan noget farligt i komboen?
Kan jo læse mig frem til man ville skulle kunne få en euforisk følelse af oxy+ritallin - Og det er den jeg godt kunne tænke mig at mærke :)

_________________
Verden er min lejeplads!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2019 19:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
I de doser du snakker om der, burde du efter mit perspektiv være uden for fare. Bare husk at du altid kan tage mere, men ikke mindre.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team