Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 jan 2019 22:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 jan 2019 22:43
Indlæg: 0
Hej allesammen,

Jeg har efterhånden udviklet en lidt for stor kærlighed til alprazolam, som jeg relativt hyppigt (læs: stort set dagligt) har brugt til at falde i søvn/unwinde om aftenen i en del måneder.

Jeg er bekendt med Benzodiazepine withdrawal syndrome og vil så vidt muligt gøre exit så smertefrit, som det nu kan lade sig gøre. Her søger jeg personlige erfaringer eller henvisninger til god info, I selv har haft nytte af. Jeg er ikke afvisende over for at trappe ned på en anden benzo med en længere halveringstid, men så helst ikke, at det var nødvendigt. Jeg tør ikke helt spå om, hvor meget effekt, hvis nogen, det har haft, at jeg alene har brugt det til at sove.

På forhånd tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2019 23:09 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hej Pessi! -og velkommen til psy! :)
Hvad er dit daglige indtag af alprazolam?..
mvhS

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2019 23:28 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
http://www.benzoinfo.dk/index.php
Der er samlet en masse viden i ovenstående link


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2019 01:03 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Lidt fra den anden tråd

Prøv gerne at trappe ned, sammen med nogle stykker af dem her, da du meget hurtigere og effektivt kan sænke din dosis uden farer for abstinenser eller PAWS post accute withdrawal syndrome, som tit kommer og er med en i uger til måneder efterfølgende.

Findes på EBay, ellers skriv, så hjælper jeg dig med at finde dem billigt og sikkert.

Citron Melisse Ekstrakt (Rosmarinic Acid Øger GABAa ved at hæmme enzymet (4-aminobutyrate transaminase) som komverterer GABA to L-glutamate)

Ashwagandha Ekstrakt (Potentierer GABA'ergiske midler og mindsker mental og fysisk stress)

Pine Bark Ekstrakt (Potentierer GABA'ergiske midler og er en potent antooxidant)

Passionsblomst Ekstrakt (Rammer samme steder på GABAreceptorerne som Benzodiazapiner)

Skullcap Ekstrakt (Indeholder Baicalein som rammer samme steder på GABAreceptorerne som Benzodiazapiner)

Kava Kava (Indeholder 6 psykoaktive stoffer hvoraf Kavain er hoveddelen, rammer GABAa har vist sig i rette doser at være lig med Benzodiazapiner i effekt)

L-Theanine (Hjælper til at opregulere flere neurotransmittorer bl.a. GABA)

Mucuna Pruriens (Øget Dopamin for at undgå relapse)

Bacopa Ekstrakt (Øger årvågenheden og hjælper en til at opdage hvad der er virkeligt og hvad der ikke er i paranoiaen, og modvirker angsten og uroen)

Baldrian Ekstrakt (Valerenic Acid binder til Adenosine receptorer og hjælper til søvn, hvoraf Koffein har modsat effekt på disse receptorer)

Kemiske midler som kan bruges:

Pregabalin (Lyrica) Virker på GABAb receptorerne og er efterhånden kendt som the (Go Too Remedy) mht. udtrapningen af GHB/GBL)

Baklofen (Ligeledes en GABAb agonist, og bruges mod alt fra kramper, Sclerosis, til Alkoholisme og Epilepsi og spasmer. Er også kendt som en af de effektive til udtrapning af GHB/GBL.)

Gabapentin (Den tidligere og mindre potente version af Pregabalin men også virksom bare i større doser. Virker også på GABAb)

Phenibut (Virker også på GABAb receptorerne men frigiver i mindre doser også Dopamin og kan være gavnlig i de akutte abstinenser ved GHB/GBL men abstinenser fra Phenibut er heller ikke ønskværdige så vær forsigtig her også)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 37 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team