Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:42


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 feb 2017 13:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 aug 2014 00:05
Indlæg: 198
Jeg har længe gerne vil prøve det, og står nu med muligheden for at købe 10 x 10mg oxycodone for 400,-

Jeg har lidt af en opiod tolerance i øjeblikket, så jeg skal (muligvis) bruge en smule mere end andre opiat naive.

Til spørgsmålene - Hvad er en god starter dosis for oxycodone? Får man mere ud af det ved at indtage det nasalt? Er det bare mig, eller lyder det usædvanlig dyrt med en pris på 40,- pr. pille på 10mg? Eller er det den pris man kan forvente på det?

På forhånd tak :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2017 14:07 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Synes godt nok det er til den skrappe side med 10x10 for 400kr, men hva, hvis du synes du vil, gør du det bare. Mht. tolerancen osv. er det kun dig der kan svare på dét... Men vær nu på den sikre side forhelvede.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2017 14:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 aug 2014 00:05
Indlæg: 198
Jeg er altid fandens påpasselig, når jeg indtager opioider - går altid lavt og langsomt til værks, og bygger langsomt effekten op til den er nogenlunde tilfredsstillende :) Må indrømme, at jeg stadig tvivler lidt på, om jeg gider betale den pris for det. Specielt når man f.eks. tænker på, hvor meget kratom man kan få for samme pris. Men kan 10mg være nok til en hyggelig aften? Eller vil i mene, at der skal mere til?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2017 16:09 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Der skal nok mere end 10 mg til, specielt når du i forvejen har opioid tolerance (?).
4,-/mg er lige hidsigt nok. Jeg mener at have hørt at de normalt bliver forhandlet for 1 til 2,-/mg.
Men så igen... Den som har grisen, bestemmer prisen :)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2017 16:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 aug 2014 00:05
Indlæg: 198
Khazim skrev:
Der skal nok mere end 10 mg til, specielt når du i forvejen har opioid tolerance (?).
4,-/mg er lige hidsigt nok.


Har desværre fået opbygget en mærkbar tolerance i forhold til kratom, og en lille tolerance i forhold til burprenorphine (2x 1mg dagligt), så tror helt sikkert at der skal en smule mere for mit vedkommende.

Khazim skrev:
Jeg mener at have hørt at de normalt bliver forhandlet for 1 til 2,-/mg.
Men så igen... Den som har grisen, bestemmer prisen :)


Haha jamen det er jo lige det :D Jeg har måske også muligheden for at købe oxycontin til 2,5,- pr. mg. som må siges at være en smule billigere. Men har man mere værdig i oxycodone's psyko-aktive effekt kontra oxycontins?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2017 16:33 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Oxycontin er et originalpræparat med oxycodonhydrochlorid.
Oxycodone er et kopipræparat med oxycodonhydrochlorid.
Vær obs på om du har depottabletter eller almindelige tabletter.

De burde i teorien have den samme virkning, men nogle foretrækker Oxycontin'er, hvilket også oftest kan ses på prisen af dem :)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2017 20:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Det er nøjagtig det samme oxycodone i alle. De nye mærker er der bare mere bøvl at bryde depot formulering i. De putter alt muligt i. Men ganske let at bryde den i alle.
Nu taler vi om depot tabletter. De andre er det samme bare uden depot formulering.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2018 18:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 jul 2018 23:33
Indlæg: 18
Hvor meget betaler i nu for 10 mg?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 aug 2018 22:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2014 23:56
Indlæg: 62
vectra skrev:
Det er nøjagtig det samme oxycodone i alle. De nye mærker er der bare mere bøvl at bryde depot formulering i. De putter alt muligt i. Men ganske let at bryde den i alle.
Nu taler vi om depot tabletter. De andre er det samme bare uden depot formulering.


Hvordan bryder du depot'en? Jeg har nemlig Malfin depot tabletter og de er røvkedelige...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 aug 2018 11:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Har haft ok held med at knuse dem og smide dem i sodavand aften før jeg har tænkt mig at tage dem, kræver selvfølgelig også at man lige har lidt tid.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 aug 2018 21:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2014 23:56
Indlæg: 62
Det må jeg prøve. Et helt døgn? Og sodavand - fordi CO2 nedbryder depotvirkningen? Er det hear-say eller er der et kemisk argument bag det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 aug 2018 22:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 jul 2018 23:33
Indlæg: 18
Kender en der tar 1800 kr for 100 oxycodone Depot 10 mg


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2019 21:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 feb 2019 17:55
Indlæg: 12
1800 lyder meget normalt.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team