Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 12:42


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 04 feb 2019 16:37 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Hvis I tog alle fire stoffer på én gang (på den samme aften), så kan jeg godt forstå at I fik hallucinationer og kastede op. Jeg foretrækker kun at tage to stoffer ad gangen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 feb 2019 12:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 apr 2001 01:01
Indlæg: 1149
Lad være med at drikke og tage ketamin, specielt hvis du tager noget andet end bittesmå doser - just trust me, har gjort det en del fordi jeg er alkoholiker, og det var noget af det mest skræmmende jeg har prøvet i mit liv.

_________________
Problemer med misbrug af stoffer? Giftlinje, hjælp osv. her.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 mar 2019 08:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 17:35
Indlæg: 77
Tias skrev:
Lad være med at drikke og tage ketamin, specielt hvis du tager noget andet end bittesmå doser - just trust me, har gjort det en del fordi jeg er alkoholiker, og det var noget af det mest skræmmende jeg har prøvet i mit liv.

Der er jeg fuldstændig enig med dig. Selvom et par genstande kan være godt. Men ligeså snart man har drukket igennem på det bliver det meget mærkeligt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2020 02:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 jan 2019 13:42
Indlæg: 29
Fik egentlig aldrig svaret på denne gamle tråd. Men den nat hvor vi tog keta, havde vi købt noget det umiddelbart lignede en rigtig god mdma sten.
Dog føltes det ikke som rigtig mdma, da vi indtog lidt større mængder af det.
Det blev testet et par dage efter som methylone... Nu er der ikke voldsom meget research på drugget, men som jeg forstår er det mindre potens end mdma.

Nu hvor jeg er lidt nysgerrig omkring stoffet, er der så andre der har prøvet det?
Jeg fik personligt selv meget mere "fart på" end hvad jeg normalt gør af mdma. Jeg kan huske jeg fangede mig selv i, at sidde i en seng med den sygeste hjertebanken :shock:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2020 09:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Har taget en del methylone - prøv at søg på m1 eller molly på udenlandske sider..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2020 09:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Ville egentlig ikke have noget imod at modtage methylone istedet for mdma, men ville self gerne lige vide det først :p

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jun 2020 20:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
bruger516 skrev:
Fik egentlig aldrig svaret på denne gamle tråd. Men den nat hvor vi tog keta, havde vi købt noget det umiddelbart lignede en rigtig god mdma sten.
Dog føltes det ikke som rigtig mdma, da vi indtog lidt større mængder af det.
Det blev testet et par dage efter som methylone... Nu er der ikke voldsom meget research på drugget, men som jeg forstår er det mindre potens end mdma.

Nu hvor jeg er lidt nysgerrig omkring stoffet, er der så andre der har prøvet det?
Jeg fik personligt selv meget mere "fart på" end hvad jeg normalt gør af mdma. Jeg kan huske jeg fangede mig selv i, at sidde i en seng med den sygeste hjertebanken :shock:

Jeg har taget meget Methylone, men synes aldrig det har kunnet måle sig med mdma. Det er altid som om der har manglet noget, og jeg er blevet ved med at redosere i håbet om at få den samme lykkefølelse som ved mdma, men aldrig helt opnået det. Men bestemt der henad. Jeg synes også at Methylone har meget bodyload, og jeg endte ofte med at ryste enormt meget på hænderne og i kroppen. Derfor vil jeg til hver en tid anbefale mdma over methylone, selvom jeg nok først og fremmest ville anbefale folk at lade være med at tage nogle af delene :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2020 02:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 jan 2019 13:42
Indlæg: 29
Shambhala skrev:
Ville egentlig ikke have noget imod at modtage methylone istedet for mdma, men ville self gerne lige vide det først :p


Syntes heller ikke som sådan, at det var dårligt. Blev bare chokeret over det, da jeg godt kunne mærke at det ikke føltes helt som emma. Ved dog ikke helt hvad jeg skal synes om det blandet med keta ahah :hm:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team