Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 07:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 feb 2019 23:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 jan 2019 13:42
Indlæg: 29
Hvilke erfaringer har folk med at tage på diskotek og lignende på MDMA?
:peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2019 00:03 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Det kommer an på hvad du lige tænker på, der er sgu mange derude der har erfaringer med MDMA i nattelivet. :)

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2019 07:57 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 17:35
Indlæg: 77
Det har sin fordele og ulemper. Har både prøvet på krystal og kiks. Det fede er du bliver meget åben og det skaber en god stemning synes jeg. Ulemper er der er en chance for de ikke lukker dig ind og folk kan også komme med en kommentar


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2019 08:56 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg synes helt klart det er spild af MDMA af at tage det på en natklub. Der findes måske særlige klubber hvor der er plads til at ligge sig ned og flyde ud. Men normale natklubber er målrettet til at man danser tæt. Jeg slapper i hvert fald selv meget mere af i hjemlige omgivelser eller naturen. Der skal være plads til at te sig præcis som man har lyst når man er på MDMA og det er der altså ikke på en natklub. Jeg har dog haft succes med det på festivaler, men der kan man ligesom også gå et andet sted hen hvis der er nogen der ikke kan klare at man har det federe end dem :)

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2019 18:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 jan 2019 13:42
Indlæg: 29
Hector Salamanca skrev:
Jeg synes helt klart det er spild af MDMA af at tage det på en natklub. Der findes måske særlige klubber hvor der er plads til at ligge sig ned og flyde ud. Men normale natklubber er målrettet til at man danser tæt. Jeg slapper i hvert fald selv meget mere af i hjemlige omgivelser eller naturen. Der skal være plads til at te sig præcis som man har lyst når man er på MDMA og det er der altså ikke på en natklub. Jeg har dog haft succes med det på festivaler, men der kan man ligesom også gå et andet sted hen hvis der er nogen der ikke kan klare at man har det federe end dem :)

Jeg kunne nemlig præcis forestille mig, at det vil være lidt nederen med natklub på MDMA, tænker også den udtørrede mund og varmen vil være irriterende:/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2019 22:32 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
Det kommer nok meget an på, hvilken klub det er. Hvis det er et diskotek i Crazy Daisy/Jomfruanedage stil, ja, så vil det nok være lort. Det vil det ihvertfald i mine øjne. Omvendt, hvis du finder de rigtige klubber/fester, hvor det er helt acceptabelt at være på ecstasy, så er det noget af det fedeste man kan opleve, synes jeg. Den kollektive orgasme og samhørighed, når man får kroppen fyldt med bass og ecstasy sammen med andre ligesindede, er sgu svært at sammenligne med noget andet. Technokulturen er en livsstil for mange, med god grund.

Der sker efterhånden ret meget i København, men jeg synes selv det er federe at opleve kulturen i Tyskland f.eks. Både Berlin og Hamburg har nogle sindssyge klubber, der har åbent fredag-mandag nonstop og hvor næsten alt er tilladt indenfor.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 mar 2019 11:16 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Jeg tog engang mdma og tog i byen. Som i byen hvor alle gymnasieelever befinder sig hver weekend.
Det var fedt, men det var tydeligt at jeg var meget påvirket. Jeg svedte og min kæbe kørte helt vild. Dørmænd kiggede underligt på mig, jeg var ved at få et par på hovedet flere gange, og fik kindkys af rigtig mange piger, haha.
Det var fedt, fordi jeg var ung - ville aldrig nogensinde gøre det igen, for det er umuligt at skjule at du er påvirket.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 mar 2019 11:26 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Alt efter klubben kan det være mega fedt, der er nu ikke nogetbsom at smadre rundt i et moshpit til højt bass musik mens man er smækket på mdma

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 38 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team