Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:35


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 mar 2019 08:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 mar 2019 09:00
Indlæg: 8
Hej....

Nogle der ved hvad de milde OxyContin 15 mg ligger på i pris på gaden?

Mvh

Jytte-pigen...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2019 09:02 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
Af en person som ikke har tænkt sig at sælge sin medicin, er du godt nok meget interesseret i gadepriser.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2019 13:01 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Der skal jo ogs' vær' råd til julegav'årn, nips samt lidt til sig selv jo^^


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2019 14:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 mar 2019 09:00
Indlæg: 8
Endorfiner skrev:
Af en person som ikke har tænkt sig at sælge sin medicin, er du godt nok meget interesseret i gadepriser.
,

Det kommer sig af en snak i weekenden, blandt venner... Jeg skal så absolut IKKE sælge medicin, det er da det sidste jeg vil. Det kan have voldsomme konsekvenser, så nej, skal ikke sælge noget... En i vennekredsen har en søn der er ret hooked på alt muligt når han går i byen. Det undrede at han havde råd til de der stoffer, derfor spørger jeg om gadepris.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2019 18:38 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
HopIFjordeN skrev:
Der skal jo ogs' vær' råd til julegav'årn, nips samt lidt til sig selv jo^^

Jåw vidst jo, det klart ja. :D

Jytte-Pige skrev:
En i vennekredsen har en søn der er ret hooked på alt muligt når han går i byen. Det undrede at han havde råd til de der stoffer, derfor spørger jeg om gadepris.

Det er også helt I orden. Jeg kan så fortælle dig at de unge nu til dags oftest tager de såkaldte "party drugs" når de går i byen i weekenden, det er oftest kokain, mdma og amfetamin blandt en masse andet. Det er langt dyrer end det metadon du spørger ind til. Men igen, så er nutidens priser I nattelivet ofte tilsvarende for Alkohol - og heraf fremstår linjerne måske lidt udhvisket medhensyn til økonomien bag. :hjerte:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2019 02:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 23:57
Indlæg: 108
i den anden tråd snakker du om at gøre din ven til junkie selvom hun kan miste hendes børn og vil vide hvad priser er på metadon.

jeg synes det er fint nok du gerne vil vide hvad du skal tage for din medicin jeg har selv fået morfin af en god fe som kommer om natten og lægger det under min hovedpude ligesom det ofte også sker med en klump tjald og mere er der vel ikke i det.

jeg ved ikke hvad oxy koster jeg kan nemlig ikke finde nogen der sælger dem. de er vist lidt svære at finde på gadeplan.

jeg bryder mig så bare ikke om at læse i din anden tråd at din veninde lige pludsligt er blevet junkie og er bange for at gå i behandling fordi hun kan miste hendes barn som bor derhjemme. altså der bliver jeg faktisk lidt harm hver gang forældre fucker deres liv op på den måde så kommer du til at sælge dine metadon/ oxy istedet for at forære dem væk ved et uheld en dag så sælg du dine oxyer til sådan en type som mig der ingen børn eller ansvar har og er single og dybest set kan være pisseligeglad om jeg ligger og raller på en OD en eller anden dag.

det var den moralske del af det. priser er hvad folk vil give og set i forhold til hvad andre kan tibyde samme vare og kvalitet til.

ikke at vi snakker om du skal sælge din medicin på noget tidspunkt og jeg tror faktisk også de fleste vil fortrække du bare bliver ved med at forære det væk men du kan hilse ham der din bekendtes søn fra mig og sige til ham at morfin er noget træls noget at blive afhængig af og man opbygger en tolerance som bider hårdt og det er i det hele taget noget skidt at rende at tage hvis ikke netop man får det på recept af sin læge af legitime årsager. ligesom jeg selv har fået mit morfin indtil læger sagde stop pga tolerance udvikling.

får din læge mistanke om salg eller du forære det væk snupper han det hele med det samme og så står der "misbruger" i dine papir og der skal ikke meget til. jeg kan hilse dig og sige fra personligt erfaring at det gør ikke dit liv nemmer eller bedre på nogen som helst måde.

for så er det nemlig dig som skal købe samme vare på gadeplan for så lukkes receptblokken nemlig hurtigt ned.

det er faktisk ret træls når det sker. i mit tilfælde skete det som følge af naturlig udviklet tolerance og misbrugscenter gider ikke engang bøvle med det da det ikke ligger på grænsen til reelt misbrug men blot den sætning misbrug i dine papir kan vende dit liv til et helved når du er indlagt eller skal bede om smertestillene.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2019 10:25 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
Præcis derfor jeg tager pis på hende.

Du giver metadon til din veninde, og kan efterfølgende ikke forstå hvorfor hun er blevet afhængig, og sidder og brokker dig over hendes adfærd inde på et internet-forum. Der skal altså to til tango Jytte-pigen.. Du snakker om du aldrig vil gøre folk afhængige, da du kender til problemer forbundet med det i vennekredsen, men du kræser alligevel om hvor mange penge du kan få på gaden for din medicin?

Hvis den handling ikke er aktuel, så ville viden omkring prisen heller ikke være af interesse.

Du kunne evt. også søge efter priser, det ville vække mindre opmærksomhed ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2019 19:22 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
jeez
da jeg var aktiv narkoman kostede de ca 1-2.5 x dose iden lave ende som5,10,30miligs
de høje er lidt dyrere da der er mere junkbang pr vægt så at sige..
men jaeh stemmer lidt i koret, -sig til ham sønnen at den fede morf-følese ikk varer ved; een dag i fremtiden viser realiteten altså seriøst sit virkeligt, til den tid, grimme fjæs!..

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team