Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 22:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 mar 2019 16:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 feb 2018 10:49
Indlæg: 5
hej venner,
det her er en smule ulækkert men vil bare høre om dette er normalt
jeg har her i forgårs taget LSD for første gang, og jeg tog 1 1/2 frimærke ca. jeg var sammen med min kæreste og hans bror og søster, så jeg var i gode omringelser. jeg havde det super godt, indtil keg ligepludselig bare skulle skide ad helvedes til. jeg løb ud på toilettet, og min kæreste løb med, fordi han godt kunne mærke noget var galt, eller noget. så der sidder jeg så ude på toilettet og tripper for sygt. det skal lige siges at dette var 1-1 1/2 time efter jeg havde taget det, så var helt klart tæt på peak. men jeg sidder ude på toilettet og jeg får bare de sygeste svedeture, og føler bare jeg skal tage alt tøjet af, så det gør jeg så. min kæreste sidder ved siden af og holder mig i hånden (han tripper også) jeg sidder der og smider alt tøjet imens jeg slet ikke lægger mærke til at der bare flyder lort ud ad mig. jeg havde det som om jeg havde spist 10 chilier på samme tid, imens jeg hallucinerede. jeg aner ikke hvor lang tid jeg sad der, men bagefter havde jeg det helt fint. det føltes som om jeg havde en mærkelig kugle i maven der skulle springe inden jeg kunne trippe 100% ordenligt. lsd’en smagte ikke af noget, og jeg er rimelig sikker på det var ren lsd
ville bare høre om det her er normalt, eller om der måske var nogen der kunne genkende sideeffekter som dette til feks et andet stof? ( som i at det ikke var ren lsd)
undskyld stavefejl osv. er stadig meget omtåget og min hjerne er grød
kan stadig heller ikke mærke noget ordenligt, mest ansigt og fingre
kærlig hilsen mig :hjerte:

_________________
hvad så der


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2019 16:55 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det kan måske have været noget du har spist?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2019 17:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 feb 2018 10:49
Indlæg: 5
Buttkraken skrev:
Det kan måske have været noget du har spist?


det tænkte jeg også på, men er meget sensitiv overfor meget mad, så det holder jeg mig altid meget langt fra, så det tror jeg ikke det er..

_________________
hvad så der


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2019 18:41 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Tryptaminmave er nu ret velkendt - det har jeg stort set altid =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2019 13:31 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Man kan skide af angst. Selv om du ikke kan mærke noget til angsten, så kan den godt ligge i kroppen. Det lyder måske lidt mærkeligt, men det er min erfaring. Jeg har ofte afføring i starten af et trip, fordi jeg er nervøs. Men jeg føler mig ikke nervøs.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team