Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 02 apr 2019 00:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Mdma skal man jo helst holde en pause på min. 1 roll hver anden/tredie-mdr desværre . Har ævlet om 2cb i en anden tråd , som jeg prøvede som en erstatning. Men hvad mener i er der kommer tættest på den suveræne oplevelse af mdma. Her tænker jeg noget man kan tage lidt oftere ,uden den pause som jeg absolut godt kan forstå der skal tages ifbm Molly ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 apr 2019 00:41 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
2c-b er mit bedste bud. Jeg har brugt det som et alternativ til mdma.

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 apr 2019 10:27 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Thumbs up til lave doser 2c-b

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 apr 2019 12:33 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Tramadol. Det føles som en blanding af morfin og MDMA. Halvt af hvert. Hvis du tager 300 mg. tramadol, så svarer det næsten til at tage 15 mg. morfin + 60 mg. MDMA. Vi taler ikke så meget om tramadol, men jeg synes det er et rigtig lækkert stof.

Men måske minder det for meget om MDMA, så magien efterhånden forsvinder. Jeg er lidt i tvivl om hvor ofte jeg kan tage det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 apr 2019 13:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg tror ikke man ramme samme fornemmelse 100 % hver gang med noget andet stof. Men jeg har da fået associationer til fornemmelsen på lave doser svampe og LSD (og høje doser, men så bliver det ligesom også meget psykedelisk). Jeg tror min mest overraskende oplevelse der mindede om MDMA, var da jeg på roskilde spiste to rigtig stærke hashkager også en modafinil pille. Modafinilen tog ligesom alt den træthed der normalt kan komme når man indtager cannabis. Den dag var jeg i hvert fald flyvende uden MDMA. Jeg havde dog ikke uendelig empati, men der var det der shine over verden som jeg forbinder med MDMA. Som om alt får et ekstra lag af energi og lækkerhed!

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2019 19:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Enspænderen skrev:
Tramadol. Det føles som en blanding af morfin og MDMA. Halvt af hvert. Hvis du tager 300 mg. tramadol, så svarer det næsten til at tage 15 mg. morfin + 60 mg. MDMA. Vi taler ikke så meget om tramadol, men jeg synes det er et rigtig lækkert stof.

Men måske minder det for meget om MDMA, så magien efterhånden forsvinder. Jeg er lidt i tvivl om hvor ofte jeg kan tage det.


Tak for svar, folkens ! Nu har jeg noget dolol (vel det samme som tramadol ? )liggende tilfældigvis . Min første indskydelse er at man bare går i brædderne . Kan man være aktiv på sådan en dosis eller ligger man bare og flader ud og har det fedt ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2019 22:14 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Der er to slags dolol: Med depot (100-200 mg.) og uden depot (50 mg.). Det skal helst være uden depot. Jeg tager 6 kapsler med 50 mg., åbner kapslerne, og rører pulveret ud i en kop vand. Smagen er ikke slem. Virkningen topper efter 2-3 timer, og aftager derefter meget langsomt. Jeg går ikke i brædderne, men på den anden side er jeg heller ikke særlig aktiv. Et sted midt imellem. Jeg sidder og stener. Jeg kan ikke danse og være aktiv på samme måde som når jeg er på MDMA.

Hvis du har dolol-kapsler med depot, så er virkningen meget svagere, fordi den strækker sig over længere tid. Du må se om du kan knuse dem eller tygge dem. Jeg har ingen erfaringer med depotkapslerne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2019 23:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Enspænderen skrev:
Der er to slags dolol: Med depot (100-200 mg.) og uden depot (50 mg.). Det skal helst være uden depot. Jeg tager 6 kapsler med 50 mg., åbner kapslerne, og rører pulveret ud i en kop vand. Smagen er ikke slem. Virkningen topper efter 2-3 timer, og aftager derefter meget langsomt. Jeg går ikke i brædderne, men på den anden side er jeg heller ikke særlig aktiv. Et sted midt imellem. Jeg sidder og stener. Jeg kan ikke danse og være aktiv på samme måde som når jeg er på MDMA.

Hvis du har dolol-kapsler med depot, så er virkningen meget svagere, fordi den strækker sig over længere tid. Du må se om du kan knuse dem eller tygge dem. Jeg har ingen erfaringer med depotkapslerne.


Tak for svar. Har tradolan 50 mg i form som pille og Dolol 50 mg som kapsler (ikke depot) ....men der er vel ikke andet at gøre end at prøve med de 6 kapsler Dolol og se hvad der sker . Hvor lang tid er man påvirket efter indtagelse ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2019 23:23 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Det er umuligt at sige, for virkningen aftager meget langsomt. Selv når jeg vågner næste morgen er jeg påvirket. Men selvfølgelig ikke særlig meget. Næste dag har jeg ingen problemer med at være aktiv.

Hvis du føler dig lidt utryg ved det kan du nøjes med at tage 3-4 kapsler første gang. Jeg går selv forsigtigt frem når jeg skal prøve et nyt stof.

Du kan læse mere om det her: https://psychonautwiki.org/wiki/Tramadol.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2019 10:17 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
stooop prøv lige en enkelt først for at se om du sku være overfølsom/have allergi.. og husk nu at tramadol er et opioid!! så hold lange pauser imellem turene.. og gå ikke over 400mg, men det kan du jo selv læse på psychonautwikien ;)
vh stw/onkelEasy :)

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2019 13:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 mar 2007 21:07
Indlæg: 691
Geografisk sted: KBH
Buttkraken skrev:
Thumbs up til lave doser 2c-b


Hvor lave doser taler vi om her? Altså hvilken omegn er vi i?

Undrer mig lidt at 2c-b bliver introduceret som alternativ til MDMA, selvom jeg godt kan se lighedstegnene. Der er jo så bare lige alt det psykedeliske oveni ;).


Selv har jeg haft en fantastisk LSA-oplevelse, der sågår indebar en comedown-nedtur, som man også kan have på MDMA, hvor vores første indskydelse også var at anskaffe os MDMA, så vi hurtigt kunne få det så fantastisk igen (det gjorde vi dog ikke, men havde bare ikke forventet den nedtur og reduceringstrang på LSA!).

_________________
The general form of a truth-function is [p¯,ξ¯,N(ξ¯)].
This is the general form of proposition.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2019 14:55 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
the-red-pill skrev:
Buttkraken skrev:
Thumbs up til lave doser 2c-b


Hvor lave doser taler vi om her? Altså hvilken omegn er vi i?

Undrer mig lidt at 2c-b bliver introduceret som alternativ til MDMA, selvom jeg godt kan se lighedstegnene. Der er jo så bare lige alt det psykedeliske oveni ;).


Buttkraken har på et tidspunkt selv angivet dosis på 5 mg. :)
Sammenligningen af de 2 undrer også mig lidt. Men det lader til at 2cb's psykedeliske profil virker stærkere på nogle personer.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2019 16:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 okt 2018 11:52
Indlæg: 77
Geografisk sted: København
Stådrengen skrev:
Enspænderen skrev:
Der er to slags dolol: Med depot (100-200 mg.) og uden depot (50 mg.). Det skal helst være uden depot. Jeg tager 6 kapsler med 50 mg., åbner kapslerne, og rører pulveret ud i en kop vand. Smagen er ikke slem. Virkningen topper efter 2-3 timer, og aftager derefter meget langsomt. Jeg går ikke i brædderne, men på den anden side er jeg heller ikke særlig aktiv. Et sted midt imellem. Jeg sidder og stener. Jeg kan ikke danse og være aktiv på samme måde som når jeg er på MDMA.

Hvis du har dolol-kapsler med depot, så er virkningen meget svagere, fordi den strækker sig over længere tid. Du må se om du kan knuse dem eller tygge dem. Jeg har ingen erfaringer med depotkapslerne.


Tak for svar. Har tradolan 50 mg i form som pille og Dolol 50 mg som kapsler (ikke depot) ....men der er vel ikke andet at gøre end at prøve med de 6 kapsler Dolol og se hvad der sker . Hvor lang tid er man påvirket efter indtagelse ?


Hvis du har seks kapsler, vil jeg tage den ene først, som stwood foreslår, og se, hvordan du reagerer. Jeg synes over 150 mg (tre piller) er en noget hård dosis, hvis ikke du kender stoffet.

Jeg blive altid aktiv på stoffet, det er et glad energiboost samtidig med en opoid form for klarhed - på kort sigt. På lang sigt, giver det bare jævnlige abstinenser og hurtig tolerance.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2019 20:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 apr 2019 14:32
Indlæg: 5
Dexamfetamin 30-40+ mg + alkohol (dog ikke store mængder).

Du mister dine hæmninger, du bliver energisk, glad og udadvendt. Din kropstemperatur stiger dog også (dog ikke så meget som på MDMA efter hvad jeg selv har oplevet) og du har også meget høj koncentrationsevne hvis du ikke drikker tilpas nok alkohol. Det sidste lyder positivt, men kan godt blive overvældende.

vh.
DTI


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2019 21:20 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Bo Dega skrev:
the-red-pill skrev:
Buttkraken skrev:
Thumbs up til lave doser 2c-b


Hvor lave doser taler vi om her? Altså hvilken omegn er vi i?

Undrer mig lidt at 2c-b bliver introduceret som alternativ til MDMA, selvom jeg godt kan se lighedstegnene. Der er jo så bare lige alt det psykedeliske oveni ;).


Buttkraken har på et tidspunkt selv angivet dosis på 5 mg. :)
Sammenligningen af de 2 undrer også mig lidt. Men det lader til at 2cb's psykedeliske profil virker stærkere på nogle personer.

I lave nok doser er 2c-b ikke særligt psykedelisk overhovedet. Vi snakker doser hvor man ikke får masser af farverige visuals.

Citat:
When sold as "Ecstasy", tablets containing 2C-B often contain about 5 mg of the drug, an amount which produces stimulatory effects that mimic the effects of MDMA; in contrast, tablets marketed as 2C-B have larger quantities of the drug (10–20 mg) which cause hallucinogenic effects.


Citat:
Before it was scheduled, 2C-B was sold in small doses as an aphrodisiac

Kilde: https://en.m.wikipedia.org/wiki/2C-B

Har taget en god slag 2c-b, både høje doser og lave doser, og jeg synes der er en verden til forskel. I høje doser bliver det ekstremt visuelt og næsten manisk, hvor man bare raller af grin. I lave doser har jeg har ligger cirka som Peter ligger her og er helt ekstatisk og bare skal gnubbe og røre ved alt fordi det er så lækkert.
https://youtu.be/bEO1lI5ZFL8

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2019 23:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Tramadol gør mig kvalm og døsig.
Jeg har svært ved at se, hvordan det skulle kunne substituere MDMA.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2019 08:51 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Enig^^


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2019 12:25 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Okay. I har dårlige erfaringer med tramadol. Men der må være andre end mig, som får MDMA-lignende følelser på tramadol. Her er et citat fra Psychonautwiki: "The sensation itself can be described as extreme feelings of intense physical comfort, warmth, love and bliss".


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2019 13:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Tramadol har nul virkning på mig. Store doser giver lidt hovedpine. Lige til at smide i WC.

Har intet med MDMA at gøre overhovedet.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2019 14:28 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Forbløffende! Tramadol kan både virke godt, dårligt, og slet ikke. Jeg kender ikke andre stoffer, der virker så forskelligt på folk.

Jeg har hørt at der sælges dårlige kopivarer på det danske marked. Måske er det en del af forklaringen.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team