Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 11:26


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 05 apr 2019 17:36 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Kan nu godt lide tramadol en sjælden gang i mellem - har altid fået det, af folk der har haft en recept - men syntes på ingen måder, at det kan sammenlignes med MDMA overhovedet - nærmere en lidt beskidt opiatrus..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2019 20:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Den der bruger stærke opioider, får intet ud af Tramadol. De er ikke stærke nok.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 apr 2019 12:16 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 okt 2018 11:52
Indlæg: 77
Geografisk sted: København
Folk ved det sikkert godt, men tramadol øger primært koncentrationen af serotonin og noradrenalin, ligesom visse antidepressiver (effexor) sekundært er det en svag opioid. Virkningen ligger primært i det to førstnævnte stoffer. MDMA øger de samme stoffer + dopamin, som jeg har forstået det.

Jeg har aldrig selv taget MDMA, pga af risikabel interaktion med andre stoffer jeg har været, og er på, men bare sølle 50 mg tramadol og jeg bliver let i kroppen, energisk og glad på en helt anden måde end hvis jeg tager opiater... men kun hvis man tager den med mellemrum, ved dagligt indtag oplever jeg primært abstinenser lige inden man skal tage næste dosis.

Jeg syntes det lyder som om MDMA er en del kraftigere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 apr 2019 13:27 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Ja, MDMA er meget kraftigere. Du har kun taget 50 mg. tramadol. Selv når jeg tager 300 mg. virker det kun halvt så kraftigt som MDMA. Men det smager af MDMA, og det var det trådstarteren eftersøgte.

Selvfølgelig skal man ikke tage tramadol hver dag. Jeg foreslår at der går nogle uger imellem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 apr 2019 14:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 mar 2007 21:07
Indlæg: 691
Geografisk sted: KBH
Buttkraken skrev:
Bo Dega skrev:
the-red-pill skrev:
Buttkraken skrev:
Thumbs up til lave doser 2c-b


Hvor lave doser taler vi om her? Altså hvilken omegn er vi i?

Undrer mig lidt at 2c-b bliver introduceret som alternativ til MDMA, selvom jeg godt kan se lighedstegnene. Der er jo så bare lige alt det psykedeliske oveni ;).


Buttkraken har på et tidspunkt selv angivet dosis på 5 mg. :)
Sammenligningen af de 2 undrer også mig lidt. Men det lader til at 2cb's psykedeliske profil virker stærkere på nogle personer.

I lave nok doser er 2c-b ikke særligt psykedelisk overhovedet. Vi snakker doser hvor man ikke får masser af farverige visuals.

Citat:
When sold as "Ecstasy", tablets containing 2C-B often contain about 5 mg of the drug, an amount which produces stimulatory effects that mimic the effects of MDMA; in contrast, tablets marketed as 2C-B have larger quantities of the drug (10–20 mg) which cause hallucinogenic effects.


Citat:
Before it was scheduled, 2C-B was sold in small doses as an aphrodisiac

Kilde: https://en.m.wikipedia.org/wiki/2C-B

Har taget en god slag 2c-b, både høje doser og lave doser, og jeg synes der er en verden til forskel. I høje doser bliver det ekstremt visuelt og næsten manisk, hvor man bare raller af grin. I lave doser har jeg har ligger cirka som Peter ligger her og er helt ekstatisk og bare skal gnubbe og røre ved alt fordi det er så lækkert.
https://youtu.be/bEO1lI5ZFL8


Må jeg prøve. Tror dog jeg vil starte i endnu lavere doser. Får selv kraftige og overvældende trips på 15 mg.

_________________
The general form of a truth-function is [p¯,ξ¯,N(ξ¯)].
This is the general form of proposition.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 apr 2019 11:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Hva' så Stådreng? Har du fået prøvet tramadol, eller har du mistet lysten?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 apr 2019 17:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Enspænderen skrev:
Hva' så Stådreng? Har du fået prøvet tramadol, eller har du mistet lysten?


He he - nej :) Ikke endnu . Jeg fik pillerne pgra en rodbehandling . Bare haft dem liggende. Er måske en lille bitte smule skeptisk at de skulle virke Molly-agtig . Men vil da prøve 4 stk i et hug i et glas vand , når jeg en dag ikke skal lave en dyt.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team