Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:00


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 apr 2019 10:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 dec 2017 16:08
Indlæg: 8
Jeg har et par gange nu taget noget amfetamin jeg har anskaffet mig på dark net, både nasalt og oralt. Jeg er kommet frem til jeg foretrækker oral indtagelse, men har svært ved at vurdere dosisen, da jeg meget nødigt vil tage for meget.

Jeg har acetone-vasket det, og det burde derfor være relativt rent. Når jeg tager omkring 150 mg. oralt får jeg dog ikke den helt vilde virkning. Jeg får lidt energi, piller ved mange forskellige ting, sveder og føler mig en smule mere vågen end normalt. Jeg får dog ingen nævnbar eufori. Er dette normalt med oral indtagelse, eller skal jeg bevæge mig ud i større doser? Ift. hvad jeg har undersøgt er 150 mg. en meget voldsom dosis i forvejen. De fleste steder anbefales omkring 50 mg.

Og hvad er tegnene på at man har fået nok amfetamin og bør stoppe med at tage mere?

En lille detalje der måske er relevant- jeg har et fitbit der måler min puls. Den ligger normalt på omkring 65. Når jeg har taget amfetamin stiger den til 80-85. I forhold til hvad jeg har set på nettet stiger folks puls mere end det på amfetamin. Er det et tegn på min dosis er for lav?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 apr 2019 17:33 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 sep 2015 20:47
Indlæg: 16
Lyder meget mystisk. Når jeg har taget amfetamin, har jeg bestemt ikke været i tvivl, om hvorvidt jeg har været påvirket, selv ikke når jeg har taget noget af mindre god kvalitet.
Med hensyn til doser, kan det variere meget alt efter hvad man har fat i. De gange jeg har taget amf, har jeg taget omkring 100mg nasalt, og så har jeg været ret godt påvirket. Vil beskrive virkningen som utroligt opkvikkende. Lidt ligesom at være overtræt, bare uden at være den mindste smule træt overhovedet. Snakker utroligt meget med alt og alle - også folk jeg ikke kender og aldrig ville snakke med normalt. Har svært ved at sidde stille, og min mund bliver meget tør.
Har aldrig taget amfetamin oralt. Kun lisdex-amfetamin, som er amfetamin på recept. Virkningen er rimeligt meget den samme, men her var 60mg rigeligt. Med andre ord ved jeg ikke præcist hvordan "almindeligt" amfetamin virker oralt, og om doseringen nødvendigvis burde varierer.
Jeg vil umiddelbart sige, at det amfetamin du har anskaffet dig lyder en smule tvivlsomt. Det er underligt du ikke føler nogen virkning efter så høj en dosis. Jeg ville nok personligt holde mig fra det, og evt. anskaffe mig noget nyt et andet sted fra, og så forsøge mig igen med en mindre dosis til at starte med.

_________________
Peace out
Psycowboy


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team