Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 10:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 apr 2019 00:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 apr 2019 00:18
Indlæg: 7
Hej

Har proevet det meste. Er lige kommet tilbage til DK efter halvanden aar, og det virker til at kvaliteten af coke IGEN er faldet I Koebenhavn.

Har koebt hos saedvanlige dealere, som foer var gode, har ogsaa koebt paa Istedgade, hvor man I perioder ogsaa kunne faa noget godt. Men nej, nej. Den sidste maaned har jeg brugt 10k OG INTET var noget at raabe hurra af.

Anyway. De sidste 3 personer jeg fik, endda fra 3 forskellige, lugtede, lignede og smagte alle sammen ens.

HER KOMMER DET SAA

Naar jeg bare tager EN line at det begynder det kort tid at nive lidt I underarme, ben og underarme. Ikke nok med det begynder mine fingre at blive en smule foelsesloese nogle gange

Jeg drikker ALDRIG mens jeg tager coke. Selvom jeg tager benzoer sker det selvom det er I mindre grad. Det skal sige min ven oplever det samme. Ikke I saa hoej grad .

HER ER MINE SPOERGSMAAL?

1. Har I andre provet noget lignende?
2. Kan det vaere usle cutting agenter og I saa fald hvilke?
3. Kan det maaske vaere nerveskader eller hjerteproblemer da jeg har taget 2 gange on ugen I snit de sidste1,5 maaneder?

BONUS. JEG BESLUTTEDE MIG FOR AT LAVE EN VANDVASK OG EN ACETONE VASK

4. Selvom jeg har gjort dette oplever jeg samme bivirkninger. WTF? Jeg fik dog en god rus ved foerste line efter al den rensning men bivirkningerne tog over saa jeg ikke kunne nyde det.


Vh.
StarStrange


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2019 01:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 apr 2019 00:18
Indlæg: 7
I dag tog jeg en 80 mg streg og fik insta koldsved, hjertebanken, fik ondt i venstre arm, ben og hoved og op I venstre shoulder. Skal siges at jjeg har vaeret meget stresset de sidste 2 maaneder, saa er sgu bange for at det er hjerte eller daarligt kredsloeb.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2019 02:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Hejsa.

Lyder lidt mærkeligt, at du har den oplevelse. Godt nok var det sidste år, men som du kan se i de to artikler, jeg linker til fra 2018, så har kvaliteten/renheden af coke i DK angiveligt ikke været højere (bedømt på de mange test, man har lavet af bl.a. konfiskeret kokain) i 23 år.
Det har aldrig været mere almindeligt at tage coke herhjemme i alle samfundsklasser og aldre, og det har - tænker jeg - tvunget pusherne til at levere bedre materiale for at være "the go to guys" qua den interne konkurrence. Skamcutter man for meget, så finder folk bare en anden, der cutter mindre.
Jeg siger ikke, at cola i DK er fantastisk kvalitet i de fleste tilfælde, men jeg har personligt oplevet, at kvaliteten generelt (benytter en 3-4 forskellige) er stigende - selv når man ikke giver 800-1000 kr grammet.
Ingen tvivl om, at der fortsat findes meget lorte-coke, men jeg oplever det sjældnere og sjældnere.
Tror du ikke bare, at du har suget noget i udlandet, der er ekstra godt qua den måske kortere fødekæde, og så synes du automatisk at det sutter herhjemme?

Det med hjertebanken osv skakl jeg ikke gøre mig klog på - måske du bare har været uheldig.

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2018-06-1 ... e-i-23-aar
https://www.dr.dk/nyheder/indland/kokai ... ger-stiger


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2019 20:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 aug 2012 19:57
Indlæg: 269
Vil virkelig fraråde dig at tage kokain, hvis du har været meget stresset de sidste 2 måneder, og de symptomer du beskriver får alle alarmklokker til at ringe, så stop mens legen er god.

Få styr på din stress og vend tilbage, når du har fået det bedre. Det lyder også til, at du bruger alt for mange penge på det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 apr 2019 03:09 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
DDSIT skrev:
Vil virkelig fraråde dig at tage kokain, hvis du har været meget stresset de sidste 2 måneder, og de symptomer du beskriver får alle alarmklokker til at ringe, så stop mens legen er god.

Få styr på din stress og vend tilbage, når du har fået det bedre. Det lyder også til, at du bruger alt for mange penge på det.


+1. Den dér^^

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 apr 2019 03:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 apr 2019 00:18
Indlæg: 7
Talte med min ven, som lige fik mig til at indse sandheden. Nogle gange undervurderer eller glemmer man hvor meget jeg har taget.

Har et sygt stressende liv, og er semikendt saa der er meget pres paa mig. Har faktisk vaeret stresset de sidste 2 aar. Har mit eget firma med ansatte, men de sidder rundt omkring I verden

Har nok I snit taget 15 mg Methadon dagligt I halvandet aar og de sidste 2 maaneder har jeg taget coke 4 gange om ugen. Saa tror sgu det er en blending af daarligt coke og at min krop snart ikke kan mere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 apr 2019 03:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 apr 2019 00:18
Indlæg: 7
Ved ikke hvordan et hjerteanfald foeles, men har nogen gange taenkt at jeg maaske har haft et begyndende..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 apr 2019 05:19 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Mix ikke uppers og downers (dén må du ha' hørt!?). Det er dét du har gjort.
Udover det, hvorfor tager du methadon?
:peace:

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 apr 2019 18:12 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
StrangeStar skrev:
I dag tog jeg en 80 mg streg og fik insta koldsved, hjertebanken, fik ondt i venstre arm, ben og hoved og op I venstre shoulder. Skal siges at jjeg har vaeret meget stresset de sidste 2 maaneder, saa er sgu bange for at det er hjerte eller daarligt kredsloeb.


80 mg coke streg? :O vanvittigt! ingen tvivl om det er dårlig coke, hvis det overhovedet er coke!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 apr 2019 22:01 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Kolding
Synes godt nok også 80mg lyder voldsomt

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team