Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:16


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: MDMA, MDA mix
Indlæg: 03 maj 2019 20:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 jul 2011 20:47
Indlæg: 23
Hvilken dose ville i tage af hver i denne combo Jeg tænker selv at tage 100mg MDMA sammen med 50mg MDA. Jeg har ikke rørt noget af det i 4 måneder så mit sertotonin niveau burde være rimeligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 maj 2019 22:49 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hejsa ma2fer! :)
hvilken dosis tog du af hver sidst?
Nu har jeg desværre aldrig selv haft MDA så vidt jeg af, men hvorfor vil du mixe de to? -altså hvorfor "halv af hver"?
og med hvilket formål har du tænkt dig at tage det? (-fest/fuld ristning/terapi/udvikling/sex/etc)
mvh STW

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2019 10:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 jul 2011 20:47
Indlæg: 23
STWOD skrev:
Hejsa ma2fer! :)
hvilken dosis tog du af hver sidst?
Nu har jeg desværre aldrig selv haft MDA så vidt jeg af, men hvorfor vil du mixe de to? -altså hvorfor "halv af hver"?
og med hvilket formål har du tænkt dig at tage det? (-fest/fuld ristning/terapi/udvikling/sex/etc)
mvh STW


Hvis du prøver at google MDMA og MDA forstår du hvorfor det er nok den bedste combo der findes i mine øjne til at give den maks gas. De forstærker hinanden MDMA giver kærlighed og får musikken til at lyde fantastisk MDA Giver bare max energi så man tror man er ved at springe i luften og så er det mere psychedelisk end mdma desuden virker mda op til 6 timer hvor mdma kun virker op til 3 timer men de forstærker hinanden så der er minimal chance for at man kommer til at reducere.
Hvis du har taget en del ecstasy i slut halvfemserne til start 2000 så har du helt sikkert prøvet denne combo uden at vide det

By the way endte ud med at putte 70mg af hver i en kapsel og det var helt perfekt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2019 11:50 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Ok, det har jeg.. 8) personligt ville jeg bare trippe rent på MDAen, da det er en sprød enhjørning jeg aldrig har set..
men fedt at det virkede efter hensigten med at kombinere dem i de nævnte doser!
god weekend til dig :)

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team