Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:33


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 dec 2020 00:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 nov 2009 20:49
Indlæg: 31
I mine yngre dage, fra midten af 90'erne til midten af 00'erne, var en af mine venner involveret i import og videresalg af kokain i en relativt stor skala. Jeg vil tro, at han hver uge havde ansvar for at afhente og hurtigt videredistribuere et kilo kokain for nogle givetvis temmelig skumle typer. Han solgte mindre mængder til nogle af sine nære venner, heriblandt mig, til en nærmest symbolsk pris, og jeg var på den måde privilegeret ved i en sjov periode i min ungdom at have adgang til kokain nys ankommet fra den store verden. Uden nogensinde at have kontrolleret kvaliteten med et test-kit vil jeg mene, at kvaliteten var skyhøj. I modsætning til de helt hårde hvide klumper eller hvide pulver, jeg kan købe af diverse bude nu om stunder, var det lidt gråligt i farven, og så var det som oftest en smule blødt og lidt fedtet i konsistensen. Jeg bilder mig ikke ind, at det var rent, som hvis man havde renset det med acetone og på andre måder, som jeg ikke har kompetencer til. Der har givetvis været rester i fra selve produktionen - og sikkert ganske usunde rester - men omvendt var det nok heller ikke fyldt med alle mulige cutmidler. Uanset hvad, når jeg tog en streg af skidtet, fik jeg den vildeste suser på - i en grad så jeg ofte lige havde brug for at sætte mig i 10-20 minutter og forsøge at absorbere den overvældende følelse af ren og skær lækkerhed, der væltede ind over mig.

Det er alt sammen længe siden, og jeg har i mange år ikke været i nærheden af en grossist, som jeg var dengang. De sidste mange år har jeg købt af diverse budtjenester, og beklageligvis er oplevelsen her en helt anden. Jeg får slet ikke det samme lækre sus. Hvis jeg gør, er det kun i ganske, ganske kort tid, hvorefter jeg blot efterlades med en ordinær, irriterende friskhed, som bliver ved alt for længe. Det giver sig selv, at produktet må være heftigt blandet op med andre ting og sager. af mere eller mindre tvivlsom karakter. Men så er det bare, at jeg ikke forstår, hvorfor der i medierne synes at være enighed om, at kvaliteten af kokain i Danmark aldrig har været højere? Det har jeg i hvert fald ikke mærket noget til, og jeg har efterhånden handlet hos en del forskellige budtjenester.

Jeg fatter ikke, hvorfor der ikke er flere, der kan se fidusen i at sælge et ordentligt produkt og få nogle gladere kunder. Selvom jeg nu har et par børn, en kæreste og et arbejde, der skal passes, har jeg stadig lyst til et sus i ny og næ. Og jeg vil gladeligt betale de ekstra omkostninger, det indebærer for en dealer at levere et godt produkt.

Hvad er jeres erfaringer? Er medierne på afveje, og står det reelt sløjt til med kvaliteten af den kokain, der er tilgængelig på markedet? Eller er der nogle good guys derude, som har gode varer på hylden?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 dec 2020 14:05 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Hvis jeg var dig ville jeg lære og bruge det mørke net til at handle istedet for diverse bude, som aldrig vil komme med den rene vare - det er de simpelthen for langt ude i kæden til at kunne klare.

“, og så var det som oftest en smule blødt og lidt fedtet i konsistensen.”
Ja tak også min oplevelse af det bedste når det kom direkte ind i landet, den med farven har vist med oprindelses landet at gøre sikker på koalabjørnen ved det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 dec 2020 05:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Jeg har prøvet cola næsten direkte kommet ud af røven på en kurér efter flyrejse, hvilket er det bedste, jeg nogensinde har prøvet, og som meget godt beskriver den følelse/rus du beskriver fra dine unge dage.
Den slags cola, hvor man bare får en velvære, lyst til at snakke så røven den går og hvor man faktisk slet ikke har lyst til at tage mere end et par streger over længere tid.
Den skamcuttede cola er den, hvor du får lyst til at redosere efter 20 min, som du også selv er inde på.
Æggene jeg taler om er selvfølgelig formentlig cuttet lidt et sted undervejs før lufthavnen, men uden danske led inde over.
Det var i 12 grams pølser og meget hårdt pakket - lignede lange, tynde, ovale æg. Det er den type, kureren sluger og skider ud efter ankomst - derfor den hårde pakning.
Jeg tror, at det ofte er denne slags æg, der i DK når videre ud til 1,2,3,4 led og bliver cuttet mere og mere fra gang til gang og led til led. Medmindre der er tale om helt store spillere - de får sikkert leveret nogle af de der kæmpe pakker, som man ofte i medierne ser konfiskeret fra skibe eller som skyller i land.
Min fornemmelse er, at det simpelthen er for dyrt for mange danske led, hvis ikke de cutter det nogle gange inden salg. Altså hvis de skal sælge det til en pris, hvor menigmand kan være med.
Af samme årsag forstår jeg heller ikke, at medierne udråber coke nu om stunder herhjemme til at være renere og højere i styrke end nogensinde. Det mærker jeg ikke selv meget til, men måske kender jeg bare de forkerte bude. Jeg ville elske at kende nogen, der havde den tæt på rene vare - det ville jeg med glæde betale 1200 kr grammet for i modsætning til de 7-800 kr for 0,8g, der er en rimelig gængs pris IMO for nogenlunde ok cola i DK.
Det største problem er, synes jeg, at man aldrig kan være helt sikker på hvad man får, når man når ud i leddene. Nogle gange er det ganske godt. Andre gange skidt. Det er sjældent, jeg med samme dealer over nogle år har oplevet en meget ens kvalitet hele tiden og hver gang. Simpelthen fordi leddet før vedkommende - og leddet før dét - ikke garanterer ens kvalitet hver gang. Når det så cuttes yderligere, så kommer problemet. Ingen stabilitet. Og det er ufedt.
Hvis bare det var ca. det samme hver gang, så vidste man da hvad man havde med at gøre.
Der skal da nok være visse dealere, der leverer nogenlunde det samme hver gang, men det er fandme sjældent, og jeg har efterhånden handlet med en 15-20 forskellige gennem tiderne. der er uafhængige af hinanden og hvor de modtager fra.
Har også prøvet coke i Los Angeles, hvor man må antage, at der har været færre led inde over i forhold til cola herhjemme, og det var også klart bedre.
Men ikke i nærheden af de æg, jeg nævnte i begyndelsen.
Den bedste cola IMO har ingen kemisk lugt, men er nærmere sådan helt "natur" i lugten - jordbund, bio-agtigt. Jeg bilder mig ind, at jeg altid med det samme kan dufte, om produktet er ok, selv om man også siger, at god ucuttet cola nærmest ingen lugt har.
Nu må man ikke hverken handle eller efterspørge herinde, men jeg ville ud fra det nysgerrige plan fandme også gerne vide, hvor fanden de gemmer sig henne - dem med et produkt, som du nævner i din tekst. For et eller andet MÅ jo bidrage til, at medierne (selv om de ofte er noobs og ikke aner en skdi om, hvad de skriver om) beretter, at politiets laboratorier melder om en renhed højere end tidligere.

God jul :-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team