Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 jul 2019 10:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 apr 2019 22:08
Indlæg: 4
Hej kloge hoveder.

Grundet et svært liv og behov for at få ro i mit hoved (hver dag er en kamp og har altid været det, men jeg er meget stærk og stædig) får jeg ordineret Oxapax gennem min læge. Samt har fået Temesta. Og Alprazolam. Alt sammen kun til indtagelse efter behov, ikke fast. Jeg har aldrig mærket stor effekt af hverken lovligt medicin og psykofarmaka eller andre former for rusmidler. Der skal meget til, før jeg får en effekt. Førhen brugte jeg hash rekreativt, men det har jeg ikke mulighed for, hvor jeg bor nu.

Jeg ønsker ikke at øge min høje tolerance yderligere, så hvor ofte burde jeg kunne tage benzo'er samt Oxapax'er, uden at det øger min tolerence? Er det een gang om ugen? Een gang hver anden uge? Jeg ønsker optimal effekt og planlægger derefter, så mit forbrug ikke øges pga. manglende effekt, men jeg har brug for info.....

Jeg håber, jeg kan få hjælp her.... På forhånd tak.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2019 11:58 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hejsa supergreen!
Jeg vil sige 1 gang per uge, men selvom halveringstider osv overholdes, så bygges der jo lidt/minimal tolerence op.. -kroppens naturlige tilvænning and what not
får du alle 3 midler på een gang? -De er allesammen benzoer, in case you didnt know ;)
vhS

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2019 12:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 apr 2019 22:08
Indlæg: 4
Tak for svar, STWOD.

Jeg har alle tre midler liggende, men jeg tager dem ikke samtidig. Det er tiltænkt, at jeg skal bruge dem efter, hvor slemt jeg har det. Dvs. Oxa er det, jeg helst skal nøjes med, hvis jeg kan (og hvis jeg først har taget Oxa den dag, tager jeg ikke andre midler, men tager 1-2 Oxa mere, hvis det er for slemt at være i det, jeg er i mentalt). Jeg tager altid kun eet af midlerne, aldrig en blanding. Det giver mening mht. det med kroppens naturlige tilvænning. Øv.

Men tak for afklaring i hvert fald. :) :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2019 23:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Problemet med at tage gode ting der virker er, at man ikke kan holde det en gang i mellem, når man har let adgang. Det bliver oftere og oftere indtil den grådige afhængighed tager over. Benzo og opioider er de to sværeste ting at komme af. Når du først hooked...
Der er ikke noget let svar...

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2019 23:29 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Som Vectra skriver så tager benzoerne hurtigt røven på en det fornuftige at gøre er klart det kedelige. Nemlig kun at tage din medicin til dets formål.
Less is more - forstået på den måde at begynder du først at hygge dig med benzoerne, så vil du begynde og tænke på næste gang og næste gang og med tiden blir pauserne kortere og kortere og du sidder i saksen.
(Sådan er det ihvertfald altid endt med at gå for mig med diverse former for knark)
Du skal have højere dags dosis for at opretholde funktions niveau og er du uheldig begynder du og få symptomer fx angst af og tage din medicin mod angst og derfra er det et helvede og komme ud.
Så tag benzoerne til deres formål og ikke mere end det så gør du dig selv en tjeneste.

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jul 2019 15:55 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Du kan evt. høre din læge om du kan prøve Pregabalin i stedet eller i kombination med de andre. Derudover er der flere midler du selv kan afprøve imellemtiden såsom Kava Kava, Passionsblomst Ekstrakt Citronmelisse Ekstrakt, mf. som alle er beroligende og rammer GABA systemet som benzodiazapiner også gør.

Især Kava Kava kan sammenlignes med en medium til stærk dosis benzodiazepiner og holder i sig selv stor rekreationel værdi dog uden at der kan udvikles tolerance som ved benzoer.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team