Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:28


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 31 okt 2019 23:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 aug 2018 22:23
Indlæg: 17
Nogle der kan bekræfte om de Serbiske, Galenika Bensedin 10mg Valium(Diazepam) er lige så effektive som f.eks de danske Stesolid?
Det er selvfølgelig samme aktive stof som er i pillerne (Diazepam), men jeg har hørt at der skulle være en forskel.
- Nogle der kan bekræfte det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2019 05:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 dec 2009 19:50
Indlæg: 165
MrDiMiTri skrev:
Nogle der kan bekræfte om de Serbiske, Galenika Bensedin 10mg Valium(Diazepam) er lige så effektive som f.eks de danske Stesolid?
Det er selvfølgelig samme aktive stof som er i pillerne (Diazepam), men jeg har hørt at der skulle være en forskel.
- Nogle der kan bekræfte det?


Nej. Det kan jeg på ingen måde bekræfte. Når du siger 'dansk stesolid' antager jeg, at du refererer til Diazepam 10g, af firmaet Actavis? Små hvide tabletter, der også fås i rektal opløsning?

Hvilken forskel har du hørt, at der skulle være? Jeg har personligt ingen kunne mærke. Det skal dog sige, at jeg også kun har prøvet Activis' stesolid diazepam enkelte gange, hvorimod jeg har benyttet Galenikas Bensedin langt oftere. Men en decideret forskel har jeg aldrig bidt mærke i. Heller ej, har jeg følt, at de blå Teva - også på 10 mg - har adskildt sig fra de andre. Jeg har dog heller aldrig været nogen decideret benzo-guffer, og haft lyst, trang eller følt behov for at indtage benzoer medmindre der har været stimulanser involveret. Men det har der faktisk været ret tit, før i tiden, og derfor har jeg da også spist mig igennem de første mange ark, hvis man regner sammen gennem tiden. Dosen har bare altid været meget holdt relativt lav. Jeg benyttede dem nemlig ikke ikke kun til at sove på, men desværre i lige så høj grad til at gøre tilværelsen udholdelig, når man var fuldstændig fyret af på balalaika-mel og vågen på dag nummer 4, og virkelig skulle anstrenge sig, når man skulle op og hente den pakke cigaretter, som man havde sukket efter de sidste 24 timer... medmindre man naturligvis havde en benzodiazepin, som kunne fjerne den værste skræk, og følelsen af folks måske (måske ikke) over-stirrende blikke.

Jeg husker at galenika før i tiden har haft ryg for, at være et brand, der har været foretaget megen' kopi af, og produceret replicas i massevis, men sjovt nok er både Galenikas, ksalol, Alprazolam på 1mg, og deres bensedin på 10mg diazepam nogle af de få benzoer der i øjeblikket florerer på diverse offentliggjorte lab-tests, som formår at blive målt til et indhold der stemmer præcis overens med det de claimer.

Alligevel sker det jo, mig bekendt, at folk oplever relativ stor forskel på hvordan de reagerer på to forskellige præparater med indhold af samme stof, så hvem ved..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 nov 2019 18:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 aug 2018 22:23
Indlæg: 17
Ja jeg mener Diazepam som findes i 2 og 5mg i Danmark under navnet Stesolid, der er sikkert også andre navne men ja..

Jeg har hørt at de Serbiske Bensedin skulle være mindre potente.
Dem jeg har fået er i original blisterpakke, 10mg Bensedin Diazepam, ved ikke om de er ægte eller ej, derfor jeg spørger om der skulle være en forskel på danske, eller de Serbiske.

- tak for svaret.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 nov 2019 18:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 aug 2018 22:23
Indlæg: 17
Jeg syntes at de virker som de skal, men jeg tar også høje doser pga min angst.
- derfor jeg er interesseret i at vide om potensen er den samme


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 nov 2019 17:58 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
De er dårlige som ind i helvede. Der er ikke en fast dosis på dem, det svinger ekstremt meget. Jeg får udskrevet 10x5mg diazepam om dagen, er på nedtrapning fra 14. Men har kun engang købt Galenika, både som diazepam og clonazepam. De svinger så meget i dosis, at du ikke kan regne med det. Jeg mærkede i hvert fald kæmpe forskel på roche 2 mg clonazepam og dem jeg får nu fra lægen.

Lad være med at købe dem, de er næsten overalt i Danmark for tiden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 nov 2019 12:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 aug 2018 22:23
Indlæg: 17
crazym skrev:
De er dårlige som ind i helvede. Der er ikke en fast dosis på dem, det svinger ekstremt meget. Jeg får udskrevet 10x5mg diazepam om dagen, er på nedtrapning fra 14. Men har kun engang købt Galenika, både som diazepam og clonazepam. De svinger så meget i dosis, at du ikke kan regne med det. Jeg mærkede i hvert fald kæmpe forskel på roche 2 mg clonazepam og dem jeg får nu fra lægen.

Lad være med at købe dem, de er næsten overalt i Danmark for tiden.



-Det er det samme jeg har hørt, at de ikke skulle være så gode som de Danske eller andre mærker. tak for svaret.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 nov 2019 18:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 dec 2009 19:50
Indlæg: 165
Billede

Som med mange andre stof-grupper, tror jeg man skal være opmærksom på, at man kan aldrig kan være 110% procent sikker på hvad man får. Heller ej, selvom det er tabletter i blisters. Lige såvel som amfetaminen der florer på 'gaden' typisk indeholder alt andet end amfetamin, og Kokain cuttes, blendes, cuttes og rerockes, florer der tabletter med udsving, legit eller ej, blister eller ej, og der presses tossede tabletter, heriblandt benzoer, som aldrig før. Heldigvis er vi ikke ramt i samme grad som bl.a. U.S.A med deres såkaldte 'Xanax' bars, men det er altid godt med en skeptisk indgangsvinkel og tillid til vedkommende, der forsyner en.

Jeg har selv fået labtestet Galenika tabletter af EC, faktisk både diazepam, alprazolam og clonazepam, hvor mængden i alle tilfælde var retsmæssig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 dec 2019 23:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 aug 2018 22:23
Indlæg: 17
Wicked skrev:
Billede

Som med mange andre stof-grupper, tror jeg man skal være opmærksom på, at man kan aldrig kan være 110% procent sikker på hvad man får. Heller ej, selvom det er tabletter i blisters. Lige såvel som amfetaminen der florer på 'gaden' typisk indeholder alt andet end amfetamin, og Kokain cuttes, blendes, cuttes og rerockes, florer der tabletter med udsving, legit eller ej, blister eller ej, og der presses tossede tabletter, heriblandt benzoer, som aldrig før. Heldigvis er vi ikke ramt i samme grad som bl.a. U.S.A med deres såkaldte 'Xanax' bars, men det er altid godt med en skeptisk indgangsvinkel og tillid til vedkommende, der forsyner en.

Jeg har selv fået labtestet Galenika tabletter af EC, faktisk både diazepam, alprazolam og clonazepam, hvor mængden i alle tilfælde var retsmæssig.



- Tak for svaret, altid godt at høre at der er nogle som rent faktisk tester deres piller - og som jeg kan høre på din forklaring så skulle der ikke være en forskel.. Jeg har bare hørt fra diverse mennesker at de Serbiske piller kan være meget utilrængelige, og at de måske ikke er så gode som de "større" pharma mærker. tak!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jun 2022 14:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2008 19:24
Indlæg: 242
Geografisk sted: Snurrestrup
MrDiMiTri skrev:
Wicked skrev:
Billede

Som med mange andre stof-grupper, tror jeg man skal være opmærksom på, at man kan aldrig kan være 110% procent sikker på hvad man får. Heller ej, selvom det er tabletter i blisters. Lige såvel som amfetaminen der florer på 'gaden' typisk indeholder alt andet end amfetamin, og Kokain cuttes, blendes, cuttes og rerockes, florer der tabletter med udsving, legit eller ej, blister eller ej, og der presses tossede tabletter, heriblandt benzoer, som aldrig før. Heldigvis er vi ikke ramt i samme grad som bl.a. U.S.A med deres såkaldte 'Xanax' bars, men det er altid godt med en skeptisk indgangsvinkel og tillid til vedkommende, der forsyner en.

Jeg har selv fået labtestet Galenika tabletter af EC, faktisk både diazepam, alprazolam og clonazepam, hvor mængden i alle tilfælde var retsmæssig.



- Tak for svaret, altid godt at høre at der er nogle som rent faktisk tester deres piller - og som jeg kan høre på din forklaring så skulle der ikke være en forskel.. Jeg har bare hørt fra diverse mennesker at de Serbiske piller kan være meget utilrængelige, og at de måske ikke er så gode som de "større" pharma mærker. tak!



Beklager (!) for min necromancy her.

Men er der nogen, der ved, hvor dataene på billedet er fra? Har søgt på både Wedinos og Energy Control, men ovenstående er tilsyneladende en mere omfattende database. På forhånd tak! Og god weekend.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team