Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 23:21


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 jan 2020 19:57 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Hej og godt nytår :D

Nytårsaften brugte jeg MDMA. Jeg gider ikke rigtigt alkohol, så havde kun drukket 1-2 genstande fra 17-22.

Nå kl 22 tog jeg 100mg MDMA oralt Det plejer at virke ca 2 timer for mig, men for første gang ville jeg redosere.

Fordi jeg lige havde spist tog det en evighed inden min MDMA virkede. Først lige før kl 24 slog det igennem. Det var som altid en fed oplevelse. Jeg redoserede med 50mg kl 1.15 - lige under halvanden time efter virkningen startede af det første.

Det sjove er at da jeg tog hjem kl 4, så var min fest stadigvæk i gang, og da jeg kom ind af døren kl 5, var mine pupiller stadigvæk på størrelse med tekopper :rocking:

Efter denne lange forklaring er mit spørgsmål: Er det normalt at en redosering holder meget længere end startdosen?

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2020 20:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Mht pupiller, er det helt normalt - jeg plejer dog at være godt chillet så mange timer efter indtag - men kampryger så også fede når det er, både før, under og efter... Og drikker som regel også alkohol... =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2020 20:58 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg synes også at jeg plejer at være færdig med peaket på det timestamp, men synes godt man kan mærke nogen efter effekter især når der er redoseret. Min erfaring siger dog at det er afhængig af set og setting. Har prøvet mdma trip på alt mellem 3-7 timer (7 timer var første gang hvor jeg redoserede initialdosen 100 mg på comedown). Tror især det har en betydning hvilket humør man er i. Mit korteste trip var f.eks. på roskilde festival. Der havde jeg det voldsomt fedt til en tame impala koncert, men bagefter var det som om alt andet jeg oplevede blev sammenlignet med mit peak, også døde trippet ligesom af det til sidst.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jan 2020 20:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Mange tak for svarene.

Hector jeg er sikker på at du har ret ift. settings, for jeghavde nok mit livs bedste nytårs aften. Det giver god mening at det holder virkningen kørende længere :D

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team