Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 07:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 jan 2020 20:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Jeg er en total tosse og er godt klar over det. Ved godt at der kan være en payback på mdma med dårligt humør etc. Alligevel er jeg røget på ca 170mg+(pr gang) de sidste 3 uger ( 3 gange) . Sidst jeg tog det var for 4 dage siden og jeg skal nok love for at der er tilbagebetaling på 1.ste klasse nu. Dagen efter sidste tur, var alt helt fint. Ingen problemer overhovedet men nr.2 dag begyndte een nedtur det vil noget. Et lille irriterende problem , som jeg normalt kan tackle , er gået i fuldstændig i overdrive. Total hjernespind ; har ikke kunne tænke på andet. Ifbm min søvn :fuldstændige sindssyge drømme , som jeg ikke har kunnet slippe igen, virkelig wierdo-shit, så min søvn har været smadret. Det gør det jo ikke bedre hvis man vågner op og er fuldstændig smadret og skal tackle dagligdagen.Er i en tilstand af tristhed jeg normalt ikke kender til. Jeg er 100% sikker på det er mdma der har sat mig i den situation, da jeg normalt faktisk har et skide godt humør. Ved godt jeg nok skal komme ud på den anden side igen, men jeg har fanme lært min lektie. Jeg er ikke nybegynder på molly (selv om man skulle tro det ) men har ikke taget de advarsler jeg har fået hér og andre steder særligt alvorlige, da det jo egentlig er gået fint nok. Det er et super fint stof men man skal fanme passe på. Den tilstand jeg er i og som jeg forhåbentlig snart ryger ud af, kan jeg kun anbefale at undgå og det gør man ved at lade være med at være en lige så stor idiot som jeg er og tage det så tit !!!


Senest rettet af Stådrengen 25 jan 2020 21:13, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2020 21:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
fejl . skulle rette


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2020 22:03 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2005 19:15
Indlæg: 1331
Geografisk sted: Neogen
Der er lavet undersøgelser på hvordan "lykkepiller" påvirker drømme og de fandt ud af, at efter brug af disse medikamenter kan giver mareridt, når kroppen er i underskud af serotonin.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22800769 skrev:
Tricyclic ADs induce more positive dream emotions. Withdrawal from tricyclic ADs and from the monoamine oxidase inhibitors phenelzine and tranylcypromine may cause nightmares.


Det bedste du kan gøre, er at tage en lang pause fra MDMA, så din hjerne kan få lov til at opregulere dannelsen af serotonin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2020 23:49 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
^ det her. Tag et års pause hvis du kan, ellers så lang tid som muligt. Jeg oplevede lidt det samme som dig, da jeg først begyndte at få smag for MDMA. Og da jeg fik min nedtur, så var MDMA aldrig lige så fedt igen. Så ja, overvej at holde en virkelig lang pause, så det formentlig kan blive fedt at tage det igen. Men altså gerne et år eller længere.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2020 02:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Yes . Venner - det bliver en lang pause . Det hul skal jeg ikke ned i igen. På den sidste tur i mandags var der endda tale om en redose på 80mg . Fanme godt jeg ikke røg på den .


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2020 13:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Yepper! Hvor gammel er du?
Og fedt du selv kan mærke og lære af oplevelsen. Ærgerligt det skulle gå galt, før du kom til denne erkendelse, men sådan er det jo ofte. Sådan havde jeg det også, selvom jeg udmærket vidste, at MDMA tre gange på hvad, 2 måneder, var alt, alt for meget for mig..

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2020 22:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
41 . Ved at være for gammel til det show.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jan 2020 00:41 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Du kan evt supplere din kost med 5-htp i en periode hvis det kniber med humøret.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jan 2020 02:03 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Bo Dega skrev:
Du kan evt supplere din kost med 5-htp i en periode hvis det kniber med humøret.


Netop . Skal hente det imorgen . En kammerat ligger inde med 5-htp og noget B-vitamin af en slags , viser det sig og det passer jo fint til mig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jan 2020 22:09 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
5 htp er nemlig guld værd i en situation som din! Har reddet min røv flere gange når jeg ikke har kunne styre doser og frekvenser og fik et smæk bagefter


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team