Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 23:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej. Så som overskriften siger. Jeg har læst at tramadol mixed med koden er et no-go, "generelt set" men jeg har dog også læst trip raports fra 3 amerikanske bruger på erowid.org, som siger det var et virkelig rart trip med det bedste fra begge, og hvor de blev meget sociale friske på sammetid. Energi fra tram og den varme følelse fra kodein

Nogen der har erfaring med det? I trip rapporten kører de depot kapsler af tramadol først grundet slow-release og så kodein senere hen.

Mit tolerance niveau for at opnå et high for stofferne hver for sig er Ca. Således

Tramadol:200-300mg

Kodein: 250-300mg

Overvejer måske at køre 150mg tram, og så 120-180 mg kodein sammen med, men vil meget gerne høre om nogle erfaringer

På forhånd tak.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nogle stoffer har en tendens til at forstærke hinandens virkning, så prøv under alle tilfælde først kombinationen af i lavere doser end det du foreslår. Jeg plejer i dit tilfælde at kun liige tage nok til at jeg kan mærke det og så ikke mere.

Medlem

Tak Rødhæt :)

Medlem

Jeg synes det er en behagelig kombo, men jeg er også en af dem der kan få rigtig god effekt af Tramadol, modsat mange andre som ikke synes det virker særlig godt. Jeg synes dog ikke at effekten ved at blande dem er markant bedre end de to stoffer hver for sig. Derfor ville min personlige præference være at tage dem hver for sig.
Mht dosis anbefales det at starte så lavt som muligt, og så arbejde sig opad som man føler

Medlem

Tak for input

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]