Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:44


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 sep 2020 13:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 aug 2020 12:39
Indlæg: 6
Hej jeg får pt fast 140mg oxynorm som jeg tager over døgnets 24 timer. Dette har jeg fået i nogle måneder. (Jeg er smertepatient)

Jeg skulle egentlig ha været trappet ud men grundet dødsfald i nærmeste familie har jeg sammen med smertecenteret besluttet at trække den et stykke tid så jeg er 100% klar til at give den gas. :nus:

:eyes: Jeg er nu kommet i besiddelse af et ark Tramadol (200mg pr pille).

Hvor meget skal jeg tage for at få en rus ud af dem. Jeg ved de er lidt svagere end Oxyerne. Så der skal måske lidt mere til, men hvor meget?

Jeg har overvejet at tage dem nasalt, som jeg sommetider gør med Oxyerne også (jeg ved godt biotilgengæligheden er høj og alt det der :roll:. Men ved ikke hvad i tænker hvor meget skal jeg springe ud i eventuelt redosere? Og hvad kan jeg forvente.

Please.. ingen moralprædikener om at det er dumt at sniffe osv. i know og jeg vil bare ha en rus ud af dem. Opiater er farlige og jeg skal passe på mig selv. Yes... :peace:

God eftermiddag til jer:D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2020 14:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
med 140mg oxynorm habit, tror jeg dælme der skal en del tramadol til, men hvor meget skal jeg ikke kunne sige. Tror du kan få lidt mere ud af dem ved at sprede dem udover en dag, hvis du vælger at gå igennem med det. kan aldrig huske mekanismerne bag det helt præcist, men der er en del med det på nettet hvis du googler lidt med "tramadol staggered dosages". Nasalt tramadol mener jeg heller ikke gir extra, da det vidst er prodrug og skal metaboliseres i...-nde i dig.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2020 15:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Man kan få en meget euforisk virkning ud af Tramadol, og det kan faktisk være en fornøjelse at gå fra Morfin/Kodein til Tramadol. Men at gå fra Oxy til Tram er lidt mere svært, fordi Oxys rus er overlegen, og der går et stykke tid efter stop før man kan få en euforisk virkning ud af Tramadol.
De gange jeg er gået fra Oxy til Tram, har jeg været nødsaget til at tage voldsomt høje doser, hvilket ikke kan anbefales.
Jeg vil ikke skrive hvor meget Tram der skal til, for det ligger langt over den anbefalede maximale dosis.
Det kan heller ikke anbefales at tage dem nasalt, da du ikke får en markant bedre virkning af det. Og det er også irriterende meget pulver at skulle have op i næsen.

Hvis du har mulighed for at gå fra Oxy til et f.eks. Morfin, og derefter til Tram, vil du få langt mere ud af Tramadol.
Held og lykke med det. Lad os høre hvordan det går :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2020 16:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 aug 2020 12:39
Indlæg: 6
Tak for svar det lyder fandme da ikke særlig opmuntrende. Jeg er desværre nødsaget til at køre videre med oxy. Jeg kunne selvfølgelig droppe dem en halv fags tid men det lyder ikke til at være nok? Jeg vidste godt jeg skulle tage noget mere end “bare” 200 når nu jeg ligger så relativt højt i oxy-indtaget. Jeg havde håbet at kunne få en fin rus i aften på trods af jeg har revet 40mg oxy for lidt over 2 timer siden, men det lyder til at være svært at opnå nogen form for euforisk fornemmelse.

Øv bøv. Jeg elsker min oxy og jeg elsker hvor fantastisk en følelse jeg får af dem. Samtidig ville jeg ønske at jeg aldrig var blevet dem givet. For sikke noget lort at komme ud af.

Der er også noget med Serotonin-syndrome hvis man blander opiater? Jeg er ikke klar over hvad det gør men jeg ønsker det ikke da, navnet i sig selv virker afskrækkende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2020 11:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Ja Oxys rus er svær at overgå, så hvis du er vant til den, så vil de fleste andre rusmidler virke ret svage i kontrast.
Men det skal siges at du sagtens kan gå fra Oxy til Tram, og det hjælper helt sikkert på at du ikke får abstinenser. Men du skal bare ikke regne med at få nogen super euforiserende rus. Med mindre du tager voldsomt høje doser, hvilket som sagt ikke kan anbefales.

Held og lykke med det :-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team