Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 19:01


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 aug 2020 22:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 apr 2016 20:46
Indlæg: 5
Hej Psychedelica.com & ikke at forglemme medlemmer, jeg er forholdsvis ny her, og er glad for at være medlem.
Jeg er en mand på 44 og får en del medicin for mine 3 diagnoser(Skizofreni,ADHD & afhængigheds syndrom af forskellige stoffer).
Jeg får blandt andet 180 mg Concerta dagligt fordelt på 3 doser & Strattera 60 mg dagligt.
Jeg vil bare høre hvad andre får(Concerta), jeg vil lige nævne at jeg vejer 155 kg da jeg har trænet vægttræning siden jeg var 15 & får 2 forskellige slags Psykofarmika da begge er vægtøgende(Syprexa & cisordinol(meget af dette er sikkert ikke stavet rigtigt,undskyld). :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2020 10:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 aug 2012 19:57
Indlæg: 269
Hej og velkommen til :)

180mg Concerta dagligt, lyder for mig, som en rigtig stor dosis. Har én gang ifm. mit arbejde, stødt på en person som fik 120mg concerta dagligt, men det var en yngre pige, som ikke lå i samme vægtkategori som dig. Uanset hvad, har jeg svært ved at se hvad lægens forklaring skulle være, for at udskrive så høje doser. Den eneste grund jeg umiddelbart kan se, er at din concerta benyttes som substitutions medicin for dit afhængigheds syndrom.

Har selv afprøvet forskellige dosis ift. min egen add, men måtte bede min psykiater skrue ned for dosen ved 54mg dagligt, da bivirkninger var for store.
I dag tager jeg kun 18mg, hvis jeg skal udføre længerevarende ensformig koncentrationsarbejde. Ellers synes jeg ikke effekten opvejer bivirkningerne. For mig virker fysisk aktivitet, yoga og meditation langt mere effektivt og naturligt.

Er nysgerrig på omfanget af din afhængighed, hvilke stoffer benytter du, hvor ofte og af hvilke årsager?

Håber alt det bedste for dig :hjerte:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 aug 2020 22:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 apr 2016 20:46
Indlæg: 5
Hej og tak for svaret,jeg tager pt. ingen stoffer ud over min medicin som også omfatter Subutex 3 gange 8mg dagligt og så får jeg der ud over Dolon Retard 400 mg dagligt for bensmerter+ 5 mg Rivotril til at sove på.
Det er det vanedannende jeg indtager hver dag, har haft et 20 årigt misbrug af Amfetamin, men det er stoppet, og har været det i 6 mdr.
VH isaccasi.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 aug 2020 12:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Jeg får 126 mg concerta fordelt over 2 doser med mulighed for 10 mg pn (ikke depot) i tilfælde af at jeg skal til familiefødselsdage, juleaftener osv.

Dengang jeg blev udredt fik jeg at vide at gamle misbrugere ofte havde brug for at få en større dosis end andre. De vil så gerne have mig over på dexamfetamin, grundet den høje dosis jeg får, men det var jeg ikke interesseret i.

Jeg vejer lige omkring de 80 kg.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2020 01:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 apr 2016 20:46
Indlæg: 5
Obama skrev:
Jeg får 126 mg concerta fordelt over 2 doser med mulighed for 10 mg pn (ikke depot) i tilfælde af at jeg skal til familiefødselsdage, juleaftener osv.

Dengang jeg blev udredt fik jeg at vide at gamle misbrugere ofte havde brug for at få en større dosis end andre. De vil så gerne have mig over på dexamfetamin, grundet den høje dosis jeg får, men det var jeg ikke interesseret i.

Jeg vejer lige omkring de 80 kg.

Hej, Det lyder godt nok voldsomt når man har i mente at du kun vejer 80 kg, går du ikke rundt og er høj hele tiden?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 51 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team