Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 01:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Stesolid
Indlæg: 29 jul 2020 16:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 809
Geografisk sted: ved havnen
Hej jeg tog 6 stesolid den 26. Altså i mandags
Jeg ska ligge ren urinprøve den 17. August er det muligt? Der står en masse forskelligt når jeg søger på Google nogen mener det er i urinen i en måned andre mener det er 1 uge det er svært at finde ud af


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Stesolid
Indlæg: 29 jul 2020 20:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 maj 2020 12:07
Indlæg: 7
En ren urin prøve ift. hvad?
Halveringstiden for diazepam er som du ved meget høj, så jeg tror bestemt en måned er realistisk.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Stesolid
Indlæg: 30 jul 2020 06:00 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Shit bro ikke for at være en nar men jesus fucking christ det var sgu ikke særlig smart at indtage lige præcis den substans, når du ved at du skal lægge en ren urinprøve. Håber for din skyld at konsekvensen for en dirty test ikke er alt for slem.
Ikke nok med at diazepam har en lang halveringstid (20-100 timer, generelt siger man ~50 timer), så har en af metabolitterne desmethyldiazepam en latterlig lang halveringstid på 36-200 timer. Jeg ved ikke hvordan der bliver testet, men hvis der bliver taget højde for de aktive metabolitter så vil jeg da bestemt også mene at en måned er realistisk.
Din alder er en stor faktor når det gælder længden af halveringstiden, så jo yngre du er jo hurtigere går det. Ellers ved jeg ikke hvordan du skal speede processen op, men idet diazepam og dets metabolitter primært bliver udskilt i urinen, så prøv at drik en masse vand (selvfølgelig i mængder hvor det stadig er sikkert) så du skal pisse ofte. Skal ikke kunne sige hvorvidt det kommer til at hjælpe, men det er vel et forsøg værd.

Hvis du absolut skal indtage knark selvom dit forbrug bliver overvåget, så æd benzoer med en langt kortere halveringstid (diazepam er sgu nok den værste benzo at indtage i din situation), eller alternativt undersøg hvordan du kan snyde testen.
Held og lykke dude, krydser fingre for en clean test!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Stesolid
Indlæg: 30 jul 2020 11:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 809
Geografisk sted: ved havnen
Ja det var virkelig noget lort, jeg ska ha fodlænke på derfor sku jeg ku ligge en ren prøve, jeg begynder inden længe at få imozop af lægen, ka man evt bilde dem ind at det er Dem der slår ud som benzoer? Tænker det er jo et benzodiazepin lignende middel


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Stesolid
Indlæg: 30 jul 2020 14:50 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Hvis du ikke er begyndt med fodlænker endnu gør det vel ikke så meget at den slår ud for lidt gammel benzo?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Stesolid
Indlæg: 30 jul 2020 15:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Fso skrev:
Hvis du ikke er begyndt med fodlænker endnu gør det vel ikke så meget at den slår ud for lidt gammel benzo?


Jo det gør det. Det er ens eget ansvar at man PRÆCIS på dagen man starter afsoning med fodlænke er HELT clean for alle substanser.

Hvis man testes positiv for Benzo, alkohol, amfetamin What so ever når man skal starte kan man risikere at fodlænke ikke længere kan benyttes.

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Stesolid
Indlæg: 30 jul 2020 15:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
extanor skrev:
jeg begynder inden længe at få imozop af lægen, ka man evt bilde dem ind at det er Dem der slår ud som benzoer? Tænker det er jo et benzodiazepin lignende middel


Fra wikipedia: "Zopiclone, sold under the brand name Imovane among others, is a nonbenzodiazepine"
Link: https://en.wikipedia.org/wiki/Zopiclone

Så mit umiddelbare bud er nej.
Men som FSO skriver, er det ikke ligegyldigt, hvis du ikke har fodlænken på endnu?

EDIT: Ahh, Bl0dpump kom lige indenom.

_________________
Hi Karin.


Senest rettet af Leah 30 jul 2020 17:07, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Stesolid
Indlæg: 30 jul 2020 15:41 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
@blodpumpe tak så lærte jeg noget nyt


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Stesolid
Indlæg: 31 jul 2020 03:53 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Jeg bliver nødt til at trække en god del af min forrige besked tilbage. Jeg skal faktisk slet ikke kunne sige om det er muligt at detecte benzoer/diazepam indtil det er ude af systemet. Så jeg er slet ikke længere sikker på at det bestemt er realistisk at kunne opdage op til en måned efter sidste indgift! Det kan sagtens være det kun er en uge, skal jeg slet ikke kunne sige. Så behandl min post som worst case scenario og planlæg derefter.

Hvor længe siden er det at du blev dømt, eller at reglen er trådt i effekt? Kunne det være muligt at bilde dem ind at du indtog diazepam før?

Derudover har jeg en idé til eventuelt at gøre testresultatet ugyldigt. Køb noget etodolac, og indtag det lige inden du skal testes. Hvis de ikke selv spørger inden testen bliver taget, så hvis testen er dirty, spørg dem om det er relevant at du har taget noget andet medicin fordi du har taget etodolac. Da det kan resultere i falske positiver så kan de jo ikke bruge den dirty test til en skid, og de må vente indtil det ikke længere er muligt at detecte.

Det er vel et forsøg værd, held og lykke.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Stesolid
Indlæg: 01 aug 2020 21:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 809
Geografisk sted: ved havnen
Tak for svar, jeg har desværre fået min tid til at få min krop clean grunden til den ska være helt clean når jeg ska ha fodlænken på er at de tager jævnlige test når man har fodlænke og hvis ikk den er ren for alt ryger man til direkte afsoning i fængsel det vil jeg helst undgå, Men Ja jeg tror det eneste der er at gøre er at rense leveren godt ud med meget vand oghåbe på det bedste, ska nok lige komme med en tilbagemelding når det er :)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Stesolid
Indlæg: 22 aug 2020 18:39 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 809
Geografisk sted: ved havnen
Jeg vil lige fortælle hvordan det gik, Jeg klarede den og min urin var clean :)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Stesolid
Indlæg: 22 aug 2020 19:19 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Nice det må næsten være et tillykke :)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Stesolid
Indlæg: 24 aug 2020 07:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 809
Geografisk sted: ved havnen
Fso skrev:
Nice det må næsten være et tillykke :)
jo tak det er noget bedre end fængsel :D


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Stesolid
Indlæg: 24 aug 2020 08:05 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Lyder fandme godt! Det skal bare overståes - selvom det røvsygt!

Men laaanngt bedre end fængsel. Tillykke med det :D

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Stesolid
Indlæg: 27 aug 2020 12:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 809
Geografisk sted: ved havnen
Tak , det sjove er at jeg nu har sat det meste af dommen af, de har været her en gang og ikke taget en eneste prøve, jeg holder mig dog clean, man ved jo aldrig om de pludselig vil ha en :)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Stesolid
Indlæg: 27 aug 2020 14:49 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
extanor skrev:
Tak , det sjove er at jeg nu har sat det meste af dommen af, de har været her en gang og ikke taget en eneste prøve, jeg holder mig dog clean, man ved jo aldrig om de pludselig vil ha en :)


Hehe, det giver flashback til engang hvor jeg selv afsonede med fodlænke for en mindre dumhed. Jeg skulle have den på 2 måneder, og de sagde altid til mig nærmest truende fra kriminalforsorgen ‘Husk vi kan sagtens komme uanmeldt og forlange en urinprøve!’

Det gjorde de så bare aldrig! Så jeg tænkte også bagefter, Fuck jeg kunne sagtens have drukket eller rykket en bane! :lol:

Men som du selv siger, gør du klogt i at lade være alligevel ! :D

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Stesolid
Indlæg: 27 aug 2020 18:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 809
Geografisk sted: ved havnen
Det er på en måde pisse træls jeg har flere forskellige ting i skabet jeg godt ku hygge mig med så tiden gik hurtigere men jeg magter ikk at sku ind og sidde:p


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 82 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team