Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 aug 2020 21:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 aug 2020 21:20
Indlæg: 1
Hej alle.

Jeg har været på SNRI i ca. 2 måneder, og er nu trappet ud af det igen (sidste pille igår). Jeg ved at SNRI og SSRI generelt er ude af blodet i løbet af ca. 4 dage, men jeg kan ikke finde nogle steder, hvor der står hvornår det er helt ude af din "hjerne", og hvornår det derefter er sikkert at tage MDMA osv. Er der nogen der har noget erfaring med dette?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2020 00:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 maj 2013 21:09
Indlæg: 17
Det er afhængigt af hvor lang tid du har været på det, men som udgangspunkt vil jeg anbefale 4+ uger. Ikke kun for at være sikker, men også for at du får en oplevelse som er "det" værd. Livet er langt til den slags udskejelser :)

Jeg er selv på et NaSSA præparat, så jeg kan relatere til din situation. Jeg forsøgte mig med 250 mcg LSD en enkelt gang og fik kun et wierd bodyload, og et par små synsforstyrrelser, hvor 100 mcg normalt ville være tilstrækkeligt til en god oplevelse.

For de fleste antidepressiver er der desværre bare en lang række af substanser man skal holde sig fra, og det sucks nogle gange, men der er ikke meget andet for end at acceptere situationen. Jeg tænker umiddelbart ikke, at det er den bedste ide, at man propper MDMA og/eller coke i hovedet, hvis man i forvejen er i en lidt skidt fase, eller på vej ud af en skidt fase - ikke at opfattes som belærende, blot en betragtning. Jeg kender trods alt ikke din situation, og vi er alle herrer over os selv og vores beslutninger :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team