Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 19:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg har prøvet at tage noget Midazolam for at se hvordan det påvirkede min søvn, og jeg var positivt overrasket. Jeg kan godt lide netop dette præparat fordi det har en enormt kort halveringstid (1,5 - 2,5 timer).
Det giver en irriterende sløv start på dagen, hvis jeg er påvirket når jeg vågner.

Hvis man tager et præparat som dette, med så kort en halveringstid, når kroppen så at blive fysisk afhængig hvis man tager det en gang i døgnet?

Jeg har respekt for Benzoer, og vil helt sikkert undgå at blive afhængig. Derfor vil jeg heller ikke tage det hver dag, bare for ikke at lege med ilden. Nu er det mere for at få en teoretisk ide om hvad man kan slippe af sted med, så jeg ved hvor den øverste grænse går.

Jeg er godt klar over at den psykiske afhængighed, af at sove godt osv, måske indtræder før den fysiske. Mine spørgsmål omhandler kun den fysiske afhængighed.

Jeg hører gerne jeres erfaringer med Midazolam generelt. Jeg synes indtil videre godt om virkningen som sovemiddel. Og generelt :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Super potens - de 5-6 gange jeg har prøvet det, har 2 af dem været med totalt vågent blackout, men der var også alkohol indblandet.. Ellers har det været som sovepille, hvor den er overlegen.. Vil tro at du sagtens kan blive fysisk afhængig, selv ved en enkelt daglig indgift.. =)

Medlem

HopIFjordeN skrev:
Super potens - de 5-6 gange jeg har prøvet det, har 2 af dem været med totalt vågent blackout, men der var også alkohol indblandet.. Ellers har det været som sovepille, hvor den er overlegen.. Vil tro at du sagtens kan blive fysisk afhængig, selv ved en enkelt daglig indgift.. =)

Ok, så er det ikke bare mig der føler at den er muchos potent :D Den rammer generelt hårdt, men især min balance.

Måske har du ret mht afhængighed. Det er i hvert fald farligt at tage chancen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]