Hej venner og veninder
En af mine venner har snart fødselsdag, så vi har tænkt os at slå den sammen, for jeg har selv fødselsdag meget snart.
Der vil komme omkring 3-4 andre udover min ven og jeg, vi skal bare drikke os i hegnet, nogle af dem skal suge noget Emma.
Men min ven, som ingen psykedeliske oplevelser har, vil gerne tage 2-cb. Alle der kommer er basically barndomsvenner, så setting er perfekt.
Men jeg vil gerne sørge for at han får det bedste trip som ikke er for intens (ang hallucinationer) men også nok til at han bliver på, men samtidig kan være social.
Hvad mener I om hans første “step” ind i den psykedeliske verden bliver 2-cb, og hvilken dose skal han tage?
Jeg har researchet det en del, for han er ualmindelig afslappet omkring at gøre det, men jeg har meget mere erfaring end han har, så jeg ved godt hvad der kan vente ham.
Jeg skal kun drikke, så jeg kan nemt tripsitte hvis det bliver for meget for ham, men vi vil jo helst bare feste og hygge os.
Tænker at han starter ud med en oral dosis på 10 mg og så nasalt tager 2 mg. Og så senere tager 5-10 mere oralt hvis han synes det er pisse fedt, fx 3 timer senere eller sådan. Har læst mig til at man ikke opbygger samme form for tolerance, som man gør på andre former for psykedeliske stoffer?
Og kan man godt drikke et par genstande på det ligesom man kan på mdma eller skal man absolut kun drikke vand og sodavand?
Undskyld der er så mange spørgsmål, men hellere at det bliver en sikker tur for ham og jeg kan drikke mig i hegnet uden at bekymre mig sygt meget.