Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 00:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 nov 2020 23:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 okt 2020 14:05
Indlæg: 26
Geografisk sted: Et sted udenfor universet
Hej venner og veninder :D

En af mine venner har snart fødselsdag, så vi har tænkt os at slå den sammen, for jeg har selv fødselsdag meget snart.

Der vil komme omkring 3-4 andre udover min ven og jeg, vi skal bare drikke os i hegnet, nogle af dem skal suge noget Emma.

Men min ven, som ingen psykedeliske oplevelser har, vil gerne tage 2-cb. Alle der kommer er basically barndomsvenner, så setting er perfekt.

Men jeg vil gerne sørge for at han får det bedste trip som ikke er for intens (ang hallucinationer) men også nok til at han bliver på, men samtidig kan være social.

Hvad mener I om hans første “step” ind i den psykedeliske verden bliver 2-cb, og hvilken dose skal han tage?

Jeg har researchet det en del, for han er ualmindelig afslappet omkring at gøre det, men jeg har meget mere erfaring end han har, så jeg ved godt hvad der kan vente ham.

Jeg skal kun drikke, så jeg kan nemt tripsitte hvis det bliver for meget for ham, men vi vil jo helst bare feste og hygge os.

Tænker at han starter ud med en oral dosis på 10 mg og så nasalt tager 2 mg. Og så senere tager 5-10 mere oralt hvis han synes det er pisse fedt, fx 3 timer senere eller sådan. Har læst mig til at man ikke opbygger samme form for tolerance, som man gør på andre former for psykedeliske stoffer?

Og kan man godt drikke et par genstande på det ligesom man kan på mdma eller skal man absolut kun drikke vand og sodavand?

Undskyld der er så mange spørgsmål, men hellere at det bliver en sikker tur for ham og jeg kan drikke mig i hegnet uden at bekymre mig sygt meget. :cheers:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 nov 2020 14:50 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Imo går druk/narkofest ikke hånd i hånd med psykedelisk narko og slet ikke som første gangs oplevelse.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 nov 2020 17:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 okt 2020 14:05
Indlæg: 26
Geografisk sted: Et sted udenfor universet
Hvis du havde læst det hele havde jeg også skrevet At han ikke nødvendigvis skal drikke først og fremmest. Og for det andet tror jeg han gør det alligevel, så hvis nu jeg kan sikre ham en god oplevelse, så er det lidt vigtigere, for så kan jeg drikke mig i hegnet uden bekymring.

Og de andre spørgsmål er lidt vigtigere at få svaret på, såsom hvilken dosis man burde tage, for at kunne være social men samtidig mærke de små visuelle effekter på 2-cb.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 nov 2020 17:14 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Hvis nu du læste Butts indlæg, så havde du set, han skriver "druk/narkofest ikke går hånd i hånd med psykedelisk narko". Han udtaler sig ikke om din ven indtager alkohol/andet narko, blot at hele det setting, altså at være til en sådan fest, ikke er optimalt. Især ikke for en førstegangs psykedelisk oplevelse.

Du kommer aldrig til at kunne garantere din ven en god oplevelse, man kan selvfølgelig fokusere på det og øge chancerne for det er en god oplevelse. Men altså, der går I jo allerede galt i byen med jeres setting.

Synes du selv, det er optimalt, at ens "tripsitter" har drukket sig i hegnet, mens man tager på sin første psykedeliske tur?

Mht. dosering, så lyder det jo til, I allerede har besluttet jer og ikke tager imod råd alligevel.

Men jeg håber da I får en god aften, det er jo ikke fordi det er en umulighed. Det virker bare ikke optimalt, det I har gang i. :)

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 nov 2020 17:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 okt 2020 14:05
Indlæg: 26
Geografisk sted: Et sted udenfor universet
Vi har nemlig ikke besluttet dosering til ham. Derfor jeg spørger. Hvorfor stille et spørgsmål man allerede har svar på?

Jeg prøver sådan set bare at mindske hans risiko for psykose, det ville være fint med nogle mere konkrete svar. Hvor om alting er, så er der jo andre der tager mdma, så jeg tror nemt han kan snakke med os alle.

Dose forslag? For vi har ikke besluttet, ved ikke hvor du læser det henne at vi har det. Mærkelig attitude.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 nov 2020 17:25 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
i forhold til jeres set/setting så ikke mere 1mg. alt hvad du skriver her (+din attitude) peger i retning af at det ikke bare er uoptimalt men næsten dumt.

selv hvis i tager jeres forholdsregler og en fornuftig dose, har i jo ingen anelse om hvordan han reagerer hverken på stoffet eller en psykedelisk oplevelse generelt.
Du ved ikke om han har det fint de først 30 minutter og når du så har drukket dig i hegnet får han måske en psykose eller ligger på gulvet midt i et krampeanfald.

hvis du var seriøs om at mindste chancen for at han fik "psykose" så ville du slet ikke lade ham gøre det, eller som det mindste bare holde dig selv ædru, så du kan faktisk har en chance om at tage dig af ham.

det virker også bare dumt at planlægge sin dose efter at kunne være social med folk til en fest, men stadig få "det fede" ud af stoffet. Kan du ikke selv se, hvor dumt det egentligt lyder?

hav lidt respekt for stoffet og jer selv og find en anden dag.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 nov 2020 17:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 okt 2020 14:05
Indlæg: 26
Geografisk sted: Et sted udenfor universet
Buttkraken skrev:
i forhold til jeres set/setting så ikke mere 1mg. alt hvad du skriver her (+din attitude) peger i retning af at det ikke bare er uoptimalt men næsten dumt.

selv hvis i tager jeres forholdsregler og en fornuftig dose, har i jo ingen anelse om hvordan han reagerer hverken på stoffet eller en psykedelisk oplevelse generelt.
Du ved ikke om han har det fint de først 30 minutter og når du så har drukket dig i hegnet får han måske en psykose eller ligger på gulvet midt i et krampeanfald.

hvis du var seriøs om at mindste chancen for at han fik "psykose" så ville du slet ikke lade ham gøre det, eller som det mindste bare holde dig selv ædru, så du kan faktisk har en chance om at tage dig af ham.

det virker også bare dumt at planlægge sin dose efter at kunne være social med folk til en fest, men stadig få "det fede" ud af stoffet. Kan du ikke selv se, hvor dumt det egentligt lyder?

hav lidt respekt for stoffet og jer selv og find en anden dag.


Tak, et mere velformuleret svar, det tager jeg gerne til mig. Jeg skriver til ham han ikke skal gøre det, og at det ikke bliver hos mig. Han må holde sin egen fest, så kan jeg feste med de andre, og så må han jo i sidste ende bukke under for min regel om det, og så kan han drikke istedet.

Og så kan vi ryge en masse joints oveni. Tror bare han var virkelig sat op på at gøre det fordi det er fejring af vores fødselsdage.

Og jeg var sat op på at give ham den bedste oplevelse, så han ikke får en lort fødselsdag. Men du har ret, hvis han skal gøre det skal jeg være ædru, og så skal han gøre det for at faktisk få en psykedelisk oplevelse, ikke til en narkofest.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 nov 2020 18:22 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Syreknægten skrev:
Buttkraken skrev:
i forhold til jeres set/setting så ikke mere 1mg. alt hvad du skriver her (+din attitude) peger i retning af at det ikke bare er uoptimalt men næsten dumt.

selv hvis i tager jeres forholdsregler og en fornuftig dose, har i jo ingen anelse om hvordan han reagerer hverken på stoffet eller en psykedelisk oplevelse generelt.
Du ved ikke om han har det fint de først 30 minutter og når du så har drukket dig i hegnet får han måske en psykose eller ligger på gulvet midt i et krampeanfald.

hvis du var seriøs om at mindste chancen for at han fik "psykose" så ville du slet ikke lade ham gøre det, eller som det mindste bare holde dig selv ædru, så du kan faktisk har en chance om at tage dig af ham.

det virker også bare dumt at planlægge sin dose efter at kunne være social med folk til en fest, men stadig få "det fede" ud af stoffet. Kan du ikke selv se, hvor dumt det egentligt lyder?

hav lidt respekt for stoffet og jer selv og find en anden dag.


Tak, et mere velformuleret svar, det tager jeg gerne til mig. Jeg skriver til ham han ikke skal gøre det, og at det ikke bliver hos mig. Han må holde sin egen fest, så kan jeg feste med de andre, og så må han jo i sidste ende bukke under for min regel om det, og så kan han drikke istedet.

Og så kan vi ryge en masse joints oveni. Tror bare han var virkelig sat op på at gøre det fordi det er fejring af vores fødselsdage.

Og jeg var sat op på at give ham den bedste oplevelse, så han ikke får en lort fødselsdag. Men du har ret, hvis han skal gøre det skal jeg være ædru, og så skal han gøre det for at faktisk få en psykedelisk oplevelse, ikke til en narkofest.



:hjerte: :hjerte: :hjerte: :rocking:

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 78 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team