Jeg tænker ikke at tramadol har så mange liv på samvittigheden alene, men det kunne jo let være, at du blev interreseret i andre opioider - folk dør som regel af overdoseringer, hvor de bliver kvalt i eget opkast, hvis de nodder hårdt hen og kroppen så prøver at komme af med giftstoffet via opkast, men folk er så bedøvede at de ikke vågner af det.. Dette tror jeg er den primære, men også åndedrætsfunktionen sænkes/hæmmes betydeligt, som så kan føre til iltmangel og kvælning, men hjerneskader er også en reel ting i den sammenhæng.. Derudover kan legen med opioider føre til en kummerlig tilværelse, hvor rusen er vigtigere end alt andet, som så måske kan føre til selvmord - jeg har i hvert fald flere venner der er døde på både den ene og den anden måde, men med en fællesnævner der hedder opioider!
Når det er sagt, kan det sagtens være at du klarer den helt fint - men en god idé er at den dag du tænker, fuck det, jeg gør det sgu lige igen i morgen eller overmorgen, så husk dig selv på, at det er din indre misbruger der forsøger at overtale dig til at det er en god idé - du har ikke reelt brug for det - fælden kan klappe lynhurtigt her =)
Cannabis og opioider går pisse godt sammen!