Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 15:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 jul 2013 22:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 jul 2013 22:27
Indlæg: 9
Jeg har i et længere stykke tid overvejet at prøve heroin...

Mit spørgsmål er, hvis man sniffer det hvor store baner skal man så lave (i forhold til coke f.eks.) og hvis man vælger at ryge det hvor meget skal man så bruge?

På forhånd tak...
:)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2013 22:47 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 dec 2004 14:22
Indlæg: 2447
Geografisk sted: Schwiez
Først og fremmest: Hvor gammel er du?
Iriterende spørgsmål, jeg ved det. Men man er nu engang mest risikovillig mellem 14 til 25 end 44 til 55.

Har du aldrig prøvet andre stoffer i samme klasse som Heroin? - altså morfin, opium osv

Har du let ved at blive lidt for glad for et stof? - det være sig alkohol, kokain, benzodiazepiner

Har du adgang til en vægt der kan veje ned til 0,01 gram?

Som første gang ville jeg anbefale at tage mindre end du ville kunne mærke en rus af, for at se om du overhovedet kan tåle stoffet og ikke får en kraftig allergisk reaktion, som nogen får.

_________________
Magien, er dig selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2013 00:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 jul 2011 13:01
Indlæg: 384
Du har ingen anelse om hvor rent dit heroin er, i princippet kunne det være 100 % (højst usandsynligt), så derfor er det vigtigt at starte småt, ca. 5 mg (0.005 gram), også for at allergiteste.

Desuden er det vigtigt at finde ud af om det er heroin salt du har fat i, eller heroin base - basen ryges, og salt sniffes/injiceres.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2013 00:15 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 aug 2010 00:31
Indlæg: 242
Geografisk sted: k-hullet
jeg ville anbefale at du fik fat i noget morfin istedet.. du får stort set den samme virkning af samme indtagelse! altså du kan jo godt skyde/ryge/sniffe oxycontin . så hvis det er "the rush" du leder efter( at skyde) ville jeg sku næsten hellere gøre det end heroin købt af en junkie!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2013 00:34 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
altså du kan jo godt skyde/ryge/sniffe oxycontin . så hvis det er "the rush" du leder efter( at skyde) ville jeg sku næsten hellere gøre det end heroin købt af en junkie!

Arh.. det er fandme dårlig HR at anbefale at skyde piller, ligesom det er dårlig HR at skyde heroin!

Hvis han er ude efter et rush vil jeg mene han skal plugge noget oxy eller morfin. Og det synes jeg han skal fordi han så kender den nøjagtige mængde der indtages. Frem for noget heroin der er købt på gaden som OP ikke har noget idé om hvor potent er og derfor er meget svære at dosere uden vægt når man han ikke har nogen tolerance.

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2013 01:15 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 aug 2010 00:31
Indlæg: 242
Geografisk sted: k-hullet
altså du kan jo godt skyde/ryge/sniffe oxycontin . så hvis det er "the rush" du leder efter( at skyde) ville jeg sku næsten hellere gøre det end heroin købt af en junkie!

Arh.. det er fandme dårlig HR at anbefale at skyde piller, ligesom det er dårlig HR at skyde heroin!

Hvis han er ude efter et rush vil jeg mene han skal plugge noget oxy eller morfin. Og det synes jeg han skal fordi han så kender den nøjagtige mængde der indtages. Frem for noget heroin der er købt på gaden som OP ikke har noget idé om hvor potent er og derfor er meget svære at dosere uden vægt når man han ikke har nogen tolerance.



true.... jeg ville bare præcis undgå at OP skyder udefinerbar substanser !
men jeg skal måske bare holde mig uden for denne debat og lade folk der fatter noget om dette komme til orde!
:)
<3


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2013 02:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Heroin er virkelig utroligt vaneskabende! Det ikke for sjovt at folk går fra hus og hjem pga dette stof! Og skulle du få nem adgang til det og være en rus du kan li, så skal der noget af et bagland til for at det ikke går helt galt.

Pas nu på med det skidt! Så mange er kommet så galt afsted!

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2013 08:15 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Jeg vil endnu en gang pointere at det helt store problem ved heroin og beslægtede stoffer IKKE er risikoen for afhængighed, men derimod risikoen for at dø af det. Vi har desværre masser af eksempler på at folk, der helt sikkert vidste alt hvad der er at vide omkring skadesreduktion og fornuftige forholdsregler, alligevel er døde som følge af en overdosis. Eksemplerne omfatter alle indtagelsesmetoder, inkl. oralt. Så overvej om du er villig til at risikere dit liv på det.

Og nej, det er ikke en overdrivelse. Skidtet er ganske enkelt livsfarligt. Jeg ved godt at mange overlever, heldigvis, men faren er altså helt reel, og noget man bør tage med i sit beslutningsgrundlag.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2013 08:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 jul 2013 22:27
Indlæg: 9
OK tak for svarene... Jeg kan altså forstå at Heroin ikke er det smarteste at prøve hvis man ingen tolerance har... Jeg tror måske jeg vil prøve noget i stil med Oxycontin i stedet..

De piller kan godt ryges, ikke?
Og ryger man det efter samme princip som heroin?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2013 09:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Lyder satme ulækkert at ryge tabletter, masser lækre bindemidler og andet godt.

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2013 10:18 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 mar 2010 22:33
Indlæg: 434
Geografisk sted: syd for kosmos
^^This.
Din tolerance er lav. Prøv da oralt!

_________________
Jeg ved præcis hvor vi skal hen.. øhh 150 grader mod nordvest, eller nærmere omvendt! Jeg putter det her varmometer i munden og ser at pulsen er 2 millioner grader .. og og jeg er ikk rigtig klog!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2013 11:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 sep 2011 11:16
Indlæg: 103
Oyxcontin virker fint oralt.

Læs mere om dosering her: http://www.erowid.org/pharms/oxycodone/oxycodone_dose.shtml

Og her kan du læse om hvad du kan forvente af rusen: http://www.erowid.org/pharms/oxycodone/oxycodone_effects.shtml


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2013 11:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Grænsen mellem eufori og kvalme med følgende opkast, er ret lille på heroin.
Ligeledes er dosen mellem eufori og død. :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2013 11:53 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2005 19:15
Indlæg: 1331
Geografisk sted: Neogen
Oxycontin in the butt hvis du vil føle et sus. 10-15 mg hvis du ingen tolerance har.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2013 11:56 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
Oxycontin in the butt hvis du vil føle et sus. 10-15 mg hvis du ingen tolerance har.

Ja lige præcis!

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2013 12:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 jul 2013 22:27
Indlæg: 9
Ok, fair nuff... Charten på erowid er vidst et godt sted at starte...

Jeg kan se at Oxicontin er time-released, er det så bedre at knuse pillen og sniffe den for at få en ordentlig effekt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2013 12:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 sep 2011 11:16
Indlæg: 103
Ok, fair nuff... Charten på erowid er vidst et godt sted at starte...

Jeg kan se at Oxicontin er time-released, er det så bedre at knuse pillen og sniffe den for at få en ordentlig effekt?


Hvis du sniffer den er det sjove meget hurtigt overstået, vil anbefale at du knuser den og spiser den(eller op i nummi).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2013 12:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 jul 2013 22:27
Indlæg: 9
Hehe fair nuff... Tak for rådet... ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2013 13:22 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
Ja, for at få optimal virkning ud af pillerne så skal de knusees imellem to skeer :)

http://taimapedia.org/index.php?title=Oxycodone

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2021 15:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 dec 2020 20:16
Indlæg: 6
Geografisk sted: Aarhus
noianoia skrev:
jeg ville anbefale at du fik fat i noget morfin istedet.. du får stort set den samme virkning af samme indtagelse! altså du kan jo godt skyde/ryge/sniffe oxycontin . så hvis det er "the rush" du leder efter( at skyde) ville jeg sku næsten hellere gøre det end heroin købt af en junkie!

Hmmmm .... kan man "vaske" oyxcontin ? jeg har forsøgt med både ren alkohol og med salmiak med meget dårligt resultat. Det er nok bare mig der er en klovn, jeg aner ikke noget om det. Elsker "C", kunne godt tænke mig at prøve free base men kan ikke få fat i ordenligt produkt, så jeg tænker jeg ville prøve at vaske oyx som jeg for på recept. Alle råd er meget velkommen.

_________________
Ingen af Guderne svarede mig men alle lo højt !! da viste jeg min bøn var hørt ;o)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team