Bo Dega skrev:
Er det at noget coke svier når du sniffer det som du forveksler med 'surt'. I så fald er det bare fordi det ikke er rent. Det er mere normalt end unormalt i den her del af verden.
God coke (eller det der er tæt på) skal slet ikke svie i næsen når det sniffes.
Hvis det svier er det tegn på at det er cuttet op med tørret bananskræl eller andet kedeligt stads som slet ikke burde være i kokain.
Kokain burde slet ikke burde indeholde noget andet, men det er vidst kun Koala-bjørnen (eller andre der har fulgt hans metode eller en anden lignende) som kommer i nærheden af det helt rene.
99% af det der rammer den normale forbruger er typisk blevet cuttet op flere gange undervejs på sin rejse fra oprindelses-land og til det spejl hvor det ender sine dage.
God kokain føles som pudder når det ryger op i næsen, og så bedøver det næsen (og størstedelen af fjæset hvis det er rigtig godt) i løbet af _meget_ kort tid hvilket igen er en fin grund til at det ikke burde svie på nogen måde.
Det er smertefrit og meget let at sniffe, det stik modsatte af hvis man er vant til at sende MDMA, amfetamin eller lignende stoffer eller andre stoffer som river godt til op i næseskaftet.
Desværre er det de færreste der har prøvet at indtage kokain i noget nær god kvalitet.
Størstedelen af det der florerer rundt er af så sølle kvalitet (vold-cuttet eller cuttet med andet lort som strækker produktet og har en effekt for sig selv) at det er solidt spild af penge.
En bane god kokain burde holde en kørende i en times tid, uden tanker om at re-dosere, bedøve halvdelen af ansigtet så det summer helt fantastisk og få en til at gentage "fuck hvor er det godt" gang på gang på gang.
Der udover er der knapt et come-down, men man bliver sat roligt ned igen og har det fint og søvn burde ikke være et problem 1,5-2 timer efter.
Alt det jeg har testet de sidste mange år har desværre været så dårligt og cuttet med mærkeligt lort at den gode coke-effekt slet ikke er indtruffet.
I stedet har det virket kemisk, langt mere stimulerende end det burde, har givet lyst til at re-dosere utrolig hurtigt (da den ønskede effekt langt fra er opnået), slet ikke euforisk på den gode måde og med et come-down som har været pænt ubehageligt og betydeligt længere end ren kokain burde være.
Hvad lortet er cuttet med aner jeg ikke, men det er markant og langt størstedelen af dem jeg snakker med har aldrig prøvet andet eller den effekt jeg beskriver for dem som god kvalitet kokain burde give.
Markedet er totalt smadret, jeg bruger det af samme grund ikke - hvilket jeg alligevel aldrig har gjort særlig meget, og kun meget sporadisk efter at jeg mistede den kontakt jeg havde for 10 år siden som havde noget der var ganske tæt på rent og til en ganske fair pris.
Hvis jeg stadig havde adgang til den kvalitet er der ingen tvivl om at jeg ville forkæle mig selv med lidt af det fra tid til anden, men som markedet (og min adgang til det er pt) er det et totalt spild af penge.