Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 04:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Gul kokain?
Junior medlem

Jeg har op til weekenden fået anskaffet mig 30g (delt op i 30), og efter en halv dag i skuffen er nogle af dem gået hen og blevet helt gule - Åbentlyst er det blevet cuttet for nyligt, men det smager som sådan ikke dårligt og virker i og for sig også.

- Hvordan kan det ske? Har hørt om teorier om, at de skulle have åndet i posen uden at have blevet afkølet nok efter pres (?)
- Kan man få det tilbage til hvid?

Der er ingen hjælp at hente fra sælger skal jeg afsløre, så det er vel en nem måde at skifte på ;)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Nu ved jeg ikke om det er det samme med kokain, men fx kan amfetamin og blive gult når det oxiderer. Ligeså bliver dmt også omdannet til dmt-n-oxide når det får ilt, det kan man se ved at de fine hvide krystaller bliver til en gul/brun fedtet masse.

Hvis du vil gøre det hvidt igen, skal du nok ud i at rense dit kokain, det er der mange måde at gøre på. Koalabjørnen har skrevet en meget detaljeret guide til det, men hvis du google lidt rundt burde du også kunne finde noget nemmere og mere simpelt, som stadig vil øge kvaliteten af dit produkt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Oxidering af selve kokainen eller restbenzin tænker jeg. Med 30g ville en acetone rens nok godt kunne betale sig.

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Ja, for fanden. Acetonevask er helt sikkert et godt sted at starte. Jeg elsker fandeme at vaske mit coke med acetone. Det bliver simpelthen bare et meget bedre produkt. Medmindre det er blevet skamcuttet med noget som acetonen ikke kan tage. :roll:

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Junior medlem

ciaomette skrev:
Åbentlyst er det blevet cuttet for nyligt, men det smager som sådan ikke dårligt og virker i og for sig også.

Hvis det bedste du kan sige om det er at det "virker i og for sig også", så ville jeg KLART gå i gang med acetone-vask af det.
Det er en let og simpel proces, du mistet ikke det store på det og du vil være så meget mere tilfreds med hvad der er tilbage bagefter.

Det er MEGET federe at have 1 gram på 70-80% end 2 gram på 35-40%, det er en verden til forskel.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]