Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ny til piller
Indlæg: 09 mar 2021 19:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 mar 2021 19:01
Indlæg: 2
Hej, jeg er en ung knægt på 17, og har røget alt fra klump til Gelato og GMO Cookies siden jeg var 13.
Begyndte også at drikke da jeg var 13.
Indtil videre har jeg prøvet tramadol, emma et par gange og percocet. Hver gang har jeg fået det af mine venner jeg stoler mest på, men er bange for at få noget der er cuttet op eller fortyndet/forgiftet i fremtiden. Jeg ved ikke om der er nogen måde at skaffe det sikkert eller teste hvorvidt der er meth, dex eller høje mængder pcp. Jeg ved godt der findes test kits, men kan bruge alle de råd som jeg kan få eftersom jeg går for at have en lidt vildere sommer i år.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 mar 2021 23:15 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Jeg er lidt forvirret er det i forhold til at tjekke om de piller du får fat i er gode nok du spørger?
I så fald redet altid en fordel de kommer i blister pakning så du kan læse på den og sammenligne derfra.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 mar 2021 23:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 mar 2021 19:01
Indlæg: 2
Mere generelt bare hvis jeg ikke har et kit osv. Er ny til piller og tænker ikke jeg går for at tage for mange, generelt bare alt viden ang. laced og downsides.
Så alt du ved fyr gerne løs, for skal ikke ende nøgen i en busk på Lolland eller noget i den stil.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 mar 2021 23:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Så må du jo hellere se at få købt dig nogle test kits?

Ved ikke lige hvad du regner med vi har af løsninger? :D Jeg har ikke et par molekylebriller liggende, jeg lige kan sende til dig. :(

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2021 12:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 feb 2021 16:50
Indlæg: 18
Du siger selv at du godt kender til test-kits, så kender du jo også godt svaret på dit spørgsmål.
Og hvis du har råd til stoffer, så har du også råd til at sørge for at stofferne er sikre at indtage - det er det sidste sted hvor man kan tillade sig at springe over hvor gærdet er lavest. :)

Og så vil jeg lige komme med en generel anbefaling her til sidst:
Du er kun 17 år, så hold dig fra tramadol, Percocet og lignende - det kan godt være det er sjovt nu, men det er usædvanligt let at komme ned af den forkerte vej med det, og jo tidligere du starter med at eksperimentere med det jo større er risikoen for at det sker.
Der så godt som ingen der er i stand til at have et fornuftigt forhold til opiater/opioider over længere tid.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2021 06:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 aug 2011 16:17
Indlæg: 239
Geografisk sted: Foran højre højttalere
Imo burde du heller ikke tage mdma før du +20 år

Sæt dig ned, kig dig i spejlet og vurder. Hvad for en sti du vil gå her i livet


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team