Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 mar 2021 17:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 okt 2018 15:06
Indlæg: 67
Hej alle i hjælpsomme sjæle.

Mine spørgsmål vedrører CBD olie (eller kapsler). Fuldt lovlig og indeholder max 0,2% thc.

Jeg har læst så meget godt om CBD olie på nettet og facebook. Men det virker næsten for godt til at være sandt.
Det er ikke billigt, og jeg har indtryk af, at forhandlerne i høj grad er med til at peppe en stemning op.
Jeg har svært ved at gennemskue om det er pengene værd at forsøge sig med CBD olien.
I mit tilfælde er det mod den angst jeg oplever i forbindelse med nedtrapning af benzodiazepiner.

Hvad er Jeres mening?

På forhånd mange tak.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 mar 2021 17:54 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Personligt havde jeg god gavn af det i forhold til både angst og søvnproblemer, men altså, det er ikke et wonderdrug, og vi er alle forskellige, så skal ikke kunne love dig at du får den effekt du søger. Og ja prisen er nemlig ret pebret.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 mar 2021 20:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 okt 2018 15:06
Indlæg: 67
Buttkraken skrev:
Personligt havde jeg god gavn af det i forhold til både angst og søvnproblemer, men altså, det er ikke et wonderdrug, og vi er alle forskellige, så skal ikke kunne love dig at du får den effekt du søger. Og ja prisen er nemlig ret pebret.


Tak for dit svar :)
Det glæder mig at høre, at du havde god gavn af det.
Ja, grunden til at jeg gerne vil høre meningerne herinde, er fordi prisen er ret pebret. Jeg har dog fundet det en hel del billigere, hos udenlandske forhandlere( naturligvis EU). Men det er jeg lidt forsigtig med, for jeg vil være sikker på at det virkelig kun indeholder max 0,2% thc. Thc gør mig nemlig paranoid.

Jeg bliver meget forvirret, når jeg læser Facebooksiderne, fordi folk skriver at den kvikker dem op, og andre at den er god til at sove på. Altså modsatrettede virkningsmekanismer. Men selvfølgelig kan den virke forskelligt på forskellige mennesker.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 mar 2021 07:29 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg synes også at det gav mig et større overskud i hver dagen, tænker det er en blanding af den ro det kan give i hovedet og eventuelt den ekstra søvn man også får ( eller jeg fik )

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 mar 2021 11:34 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Man kan købe billigt CBD-pulver her: www.chem.eu/cannabidiol/cbd. 75 kr. pr. gram!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2021 08:28 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 dec 2004 14:22
Indlæg: 2447
Geografisk sted: Schwiez
Enspænderen skrev:
Man kan købe billigt CBD-pulver her: http://www.chem.eu/cannabidiol/cbd. 75 kr. pr. gram!


CBD-isolat er ikke så effektivt som et fuldspektret CBD produkt. Full-Spectrum CBD er både mere effektiv og biotilgængelig, fordi den indeholder alle planteforbindelser, inklusive cannabinoider og terpener, der fungerer symbiotisk for at påvirke din ECS.

_________________
Magien, er dig selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2021 12:29 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Kaktus Klausen skrev:
Enspænderen skrev:
Man kan købe billigt CBD-pulver her: http://www.chem.eu/cannabidiol/cbd. 75 kr. pr. gram!


CBD-isolat er ikke så effektivt som et fuldspektret CBD produkt. Full-Spectrum CBD er både mere effektiv og biotilgængelig, fordi den indeholder alle planteforbindelser, inklusive cannabinoider og terpener, der fungerer symbiotisk for at påvirke din ECS.

KK ved hvad han snakker om

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2021 12:43 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Hvis man synes at CBD-olie er for dyrt, så kan man jo prøve CBD-pulveret, som er billigt. Måske virker det godt nok. Jeg har selv gode erfaringer med det. Men det skal siges at jeg tager det som et supplement til min skunk-rygning. Så jeg får de andre stoffer via skunken.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2021 17:39 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 637
Geografisk sted: København
CBD var rigtigt godt at vende tilbage til for mig som tidligere vanehashryger. Det gav noget af den afslappethed jeg savnede uden at gøre mig skæv..

I øvrigt tror jeg at det var terpenerne jeg ikke kunne tåle at ryge.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team