Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:32


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 31 mar 2021 10:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 feb 2021 15:31
Indlæg: 2
Hej alle.

Jeg skulle prøve LSD for første gang. Jeg havde glædet mig i 2 måneder og ventet på den perfekte dag. Nu skulle det endeligt være. Alt var gjort klar, og konen var klar til at være ved min side hele dagen. Det var perfekt vejr. Dejlig varm forårs dag. Vi bor ved skov og strand, så alt spillede bare. Jeg stod op 06:30, løb en lille tur og spiste en enkelt bolle til morgenmad. Ca 1 time efter morgenmad tog jeg 100 ug LSD. Her var kl blevet 09.00. vi gik en tur i en times tid på stranden, og her følte jeg lidt samme effekt som ved cannabisolie. Jeg følte jeg var på vej til at blive skæv, men var alligevel i tvivl om det var indbildning. Jeg blev lidt utilpas, og da kl var 10:15 var vi hjemme igen. Her blev jeg pænt dårlig. Jeg havde det alt for varmt og var våd af sved, på samme tid med jeg frøs og klapprede tænder. Tog alt tøjet af pånær underbukser, og her lå jeg i sofaen og vred mig rundt i en times tid hvor jeg bare kæmpede for ikke at kaste op. Jeg havde en underlig følelse af at være både sulten og tørstig, på samme tid med at jeg følte mig helt proppet. Tanken om at indtage noget som helst fik mig næsten til at kaste op. Imens jeg lå der og kæmpede og lignede en idiot, begyndte min kone at ændre sig en smule. Hun så pludseligt vildt gammel ud, og hendes kropform blev meget underlig. Det varede dog kun i 1-2 min og var måske de eneste ''effekter'' jeg overhovedet havde. Jeg synes dog at lys og farver var en smule anerledes, men kun minimalt i forhold til hvad jeg havde forestillet mig. Jeg har prøvet cannabisolie en del gange, og her synes jeg effekten er meget kraftigere rent visuelt. Jeg var ved min fulde 5 inde i hovedet, men kunne sagtens mærke min krop 'snorrede' ligesom når man er skæv.
Jeg fik kæmpede mig på benene og drukket lidt efterfølgende og fik det bedre. Da kl var 12:15 stod jeg i haven og spillede bold med min søn. Her følte jeg mig næsten helt ædru. Jeg var mere eller mindre fuldstændig normal igen, og havde ingen visuelle effekter eller andet. Jeg følte mig meget meget lidt påvirket (er det normalt så kort tid efter man har indtaget 100 ug LSD???). Havde det mest bare lidt dårligt i maven. Lidt kvalme og lidt ondt i maven. Dog trippede jeg rundt og kunne ikke rigtigt finde ro. Kunne ikke sidde stille eller slappe af på nogen måde. Da kl var 15 ca gik vi en lang tur igen, og her blev jeg mere og mere normal og rolig igen.
Så ingen effekter eller vildt trip. Mega skuffende.

Men jeg har brug for hjælp. Hvad kan være gået galt? Mit LSD er købt af en ven som selv tager det engang imellem. Han har de vildeste oplevelser hvergang. Han nøjes ofte kun med 25 ug, og fortæller om hvordan han ligger og ser på riddere kæmpe mod hinanden henover himlen. Og eftersom han gav mig noget af hans så kan det ikke være kvaliteten den er gal med.
Hvad pokker kan det være? Jeg er indstillet på at prøve igen, men jeg har ikke lyst til samme tur da den var fuldstændig ligegyldig, og meget ubehagelig i den times tid hvor jeg havde det dårligt.
Har I nogen idéer til havd problemet er?

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 mar 2021 17:21 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Er du på nogen som helst medicin? Fx indtaget benzodiazepiner i løbet af det seneste stykke tid?

Hvis det vitterligt er 100μ så burde der være markant effekt så man ikke er i tvivl. Har mærket (nu antager jeg bare det er mærker) været opbevaret på passende vis, altså tørt, koldt og mørkt og ikke i direkte kontakt med sølvpapir?

Er I 100% sikker på det er LSD-25 I har fat på? Hvor lang tid varer din vens trips for eksempel? Jeg vil skyde på at 100μg for de fleste ville resultere i et trip der er 8-12 timer langt, men hvor man nok ikke heeelt når baseline før man får sig noget søvn.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 mar 2021 19:32 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Lsd er også kendt for at være ekstremt skrøbeligt, så hvis det ikke er håndteret eller opbevaret korrekt kan det sagtens blive ødelagt. Alt fra sollys til slag og stød kan ødelægge.

Udover det så synes jeg da det lyder som om du har fået effekt. Jeg kender personligt ikke mange der oplever at få så kraftige visuals som din ven beskriver og slet ikke ved så lav han dose, som han påstår at indtage.
Personligt oplever jeg heller ikke det store visuelt, ting "ånder" og morpher lidt rundt og der er måske lidt farver og mønstre, men jeg ser sgu ikke riddere der kæmper, heller ikke i højere doser.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 apr 2021 14:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 feb 2021 15:31
Indlæg: 2
T-1337 skrev:
Er du på nogen som helst medicin? Fx indtaget benzodiazepiner i løbet af det seneste stykke tid?

Hvis det vitterligt er 100μ så burde der være markant effekt så man ikke er i tvivl. Har mærket (nu antager jeg bare det er mærker) været opbevaret på passende vis, altså tørt, koldt og mørkt og ikke i direkte kontakt med sølvpapir?

Er I 100% sikker på det er LSD-25 I har fat på? Hvor lang tid varer din vens trips for eksempel? Jeg vil skyde på at 100μg for de fleste ville resultere i et trip der er 8-12 timer langt, men hvor man nok ikke heeelt når baseline før man får sig noget søvn.


Jeg tager ingen former for medicin overhovedet. Det er blevet opbevaret i køleskabet, så det burde være i orden tænker jeg?
Han siger det varer 6-12 timer når han indtager 25-50 ug. Han har taget det massere af gange, og jeg har fået noget af hans. Så jeg kan simpelthen ikke forstå det...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 apr 2021 14:51 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Men hvordan er det blevet transporteret?

Husk nu at alle også reagere forskelligt. Jeg var også enormt skuffet over det visuelle aspekt af LSD, men så prøvede jeg 2c-b og fandt ud af at det visuelle er fint nok, men altså det kan sgu sagtens undværes. Vil hellere have dybte i mit trip end overfladisk visuel stimulering.

Har du indtaget andre stoffer i perioden op til?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 apr 2021 18:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 feb 2021 15:31
Indlæg: 2
Buttkraken skrev:
Men hvordan er det blevet transporteret?

Husk nu at alle også reagere forskelligt. Jeg var også enormt skuffet over det visuelle aspekt af LSD, men så prøvede jeg 2c-b og fandt ud af at det visuelle er fint nok, men altså det kan sgu sagtens undværes. Vil hellere have dybte i mit trip end overfladisk visuel stimulering.

Har du indtaget andre stoffer i perioden op til?


Det er blevet transporteret i en lille plastik pose som det også ligger i normalt hos min kammerat. Så er det blevet kørt i bil i ca 45 min og så direkte i køleskabet.
Ingen stoffer, og ingen medicin. Jeg indtager cannabisolie engang imellem, men ikke på samme dag. Jeg tog noget 2 dage forinden, men jeg tænker ikke det kan have gjort en forskel??


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 apr 2021 20:09 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Nej det burde det ikke

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 apr 2021 22:15 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2016 15:03
Indlæg: 51
Geografisk sted: 5400
Det der minder mig totalt meget om engang jeg var på ketamin og kiggede på min kammerat, jeg ved ikke hvad han lignede.. en tegnefilms figur med botox i skærmen haha

_________________
Jeg tager ikke stoffer, stofferne tager mig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 apr 2021 22:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2016 15:03
Indlæg: 51
Geografisk sted: 5400
jeg for blæst til at kunne slette den ene tråd der :D

_________________
Jeg tager ikke stoffer, stofferne tager mig.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team