Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 apr 2021 01:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Hej venner - lang tid siden jeg sidst var på. Jeg fik en moderat depression sidste år, hvilket var det værste jeg endnu har oplevet i mit liv. Shit - det var slemt . Tog ca. 2 mdr. før jeg kom tilbage til mig selv .Blev indlagt og hele pivtøjet. Har været på antidepressiv medicin siden (sertralin og mirtazapin) Er i gang med en udfasning og er nede på lav dosis (25 mg/7,5mg) og er færdig om ca. 14 dage . Har haft det fint siden juli 2020 og på job osv. Så ingen grund til at fortsætte . Jeg savner virkelig et godt rul med molly (behersket selvfølgelig. hver fjerde mdr) LSD og 2CB . Mine tre faves og kun dem. Hvor lang tid ville I mene man skal vente efter sidste indtagelse af antidep.medicin ? Et par uger eller mere ?

PS. Sjovt nok da jeg fortalte lægerne på hospitalet om mit forbrug af ovenstående stoffer, var de ikke specielt interesseret. De mente faktisk ikke det var stofferne der var årsag til min tilstand men noget arveligt. Det overraskede mig sgu, men blev også en smule glad :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2021 09:15 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg synes helt klart et par uger er alt alt alt for lidt taget din historie i betragtning, i hvert fald i forhold til mdma. Ville ærligt råde dig til at vente et par år med det. Det er jo ikke til at sige om du får et tilbagefald, det tager altså lang tid at vide om man er stabil igen.
Så vigtigt kan mdma vel heller ikke være, du har jo er helt liv til at tage narko, så hvorfor risikere det fordi du er lidt utålmodig?

Mvh den ikke sure, men bekymrede Buttkraken

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2021 09:40 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Jeg ville også vente med mdma og så se frem til en lsd tur juli måned.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2021 23:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Hey gutter - tak for svar . havde selv en ide om at mdma nok ikke er det smarteste sådan huhej med tanke på at mange får det lidt nederen en dags tid eller mere efter et rul . Så jeg lægger det på hylden indtil videre . Mener ikke at 2cb og lsd tærer så meget på serotonin balancen som mdma.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2021 18:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 maj 2013 21:09
Indlæg: 17
Jeg ville udskyde MDMA på ubestemt tid hvis jeg var i dine sko. LSD og 2C-B er nok nemmere at fornemme for dig selv, og da det under rette forhold kan være ganske helende for sind og sjæl, tænker jeg at du kan have noget at hente i en sådan oplevelse(r) - MDMA not so much, hvis du spørger mig, ihvertfald ikke lige pt. God fornøjelse =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2021 19:01 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
mr.friendly skrev:
Jeg ville udskyde MDMA på ubestemt tid hvis jeg var i dine sko. LSD og 2C-B er nok nemmere at fornemme for dig selv, og da det under rette forhold kan være ganske helende for sind og sjæl, tænker jeg at du kan have noget at hente i en sådan oplevelse(r) - MDMA not so much, hvis du spørger mig, ihvertfald ikke lige pt. God fornøjelse =)

Helt enig. Dog mener jeg nu også helt klart MDMA kan være helende for sind og sjæl, men lige i denne situation er det bare ikke lige så hensigtsmæssigt

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2021 03:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 maj 2013 21:09
Indlæg: 17
Buttkraken skrev:
mr.friendly skrev:
Jeg ville udskyde MDMA på ubestemt tid hvis jeg var i dine sko. LSD og 2C-B er nok nemmere at fornemme for dig selv, og da det under rette forhold kan være ganske helende for sind og sjæl, tænker jeg at du kan have noget at hente i en sådan oplevelse(r) - MDMA not so much, hvis du spørger mig, ihvertfald ikke lige pt. God fornøjelse =)

Helt enig. Dog mener jeg nu også helt klart MDMA kan være helende for sind og sjæl, men lige i denne situation er det bare ikke lige så hensigtsmæssigt


Ja, helt sikkert, under de rette forhold. Jeg har altid fundet det svært at finde optimale betingelser for en oprigtig sund MDMA oplevelse. Massere af festivas, uforglemmelige oplevelser og kammeratlig nærhed/kærlighed har der været, men ikke så mange af dem som har været indsigtsfulde. Put LSD og ketamin ind i ligningen, så begynder der at ske ting og sager :eyes:

Jeg ville dog rigtig gerne prøve MDMA i terapisammenhæng.

Sry for at gå lidt offtopic @OP :hjerte:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 apr 2021 15:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 637
Geografisk sted: København
Der kommer lige endnu en halv offtopic: har selv haft gode erfaringer med MILDE trips efter antipsykotisk medicin. Antipsykotisk medicin er jo generelt 5-HT2A (serotenin 2A) antagonister og psykedeliske stoffer er generelt 5-HT2A agonister hvilket betyder at de er hinandens modsætninger.. efter lange perioder med antipsykotisk (har næsten kun erfaringen med abilify) kan man godt blive lidt sløv, som om at tiden flyver forbi og at man er ligeglad.. efter at havde doseret en lille smule svampe oplevede jeg noget der sanseligt var den direkte modsætning til den døs jeg havde befundet mig i i en længere perioder (ikke et ondt ord om antipsykotisk medicin, self) hvilket gjorde at jeg vågnede lidt op igen uden at blive psykotisk af det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2021 14:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Efter at have læst jeres indlæg er mdma droppet . Det tør jeg simpelthen ikke . Måske om nogle år . Skal sateme ikke tage nogle chancer. Tak for svar , folkens !


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team