Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:33


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 apr 2021 14:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 okt 2018 15:06
Indlæg: 67
Hej

Jeg får suboxone, som skal placeres under tungen for korrekt optagelse, ifølge de instrukser jeg har fået.

Men hvordan optages suboxonen helt nøjagtig?
Er det undersiden af tungen eller i "undermunden"? eller en blanding.

Når jeg synker den opløste suboxone, sker der så en optagelse i mavetarmsystemet?

På forhånd mange tak for svar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 apr 2021 14:41 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Du optager klart buprenorphine bedre buccal (ved kinden agtigt, svært at forklare) og sublingualt (som er under tungen) i forhold til oralt.
Desværre da jeg synes smagen er fucking klam og hænger i munden længe efter, men min misbrugsbehandler sagde at der åbenbart er kommet suboxone uden citrussmag.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2021 14:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 okt 2018 15:06
Indlæg: 67
T-1337 skrev:
Du optager klart buprenorphine bedre buccal (ved kinden agtigt, svært at forklare) og sublingualt (som er under tungen) i forhold til oralt.
Desværre da jeg synes smagen er fucking klam og hænger i munden længe efter, men min misbrugsbehandler sagde at der åbenbart er kommet suboxone uden citrussmag.


Mange tak for dit svar :) . Du lyder til at vide hvad du taler om.
For lige at være sikker på at jeg forstår dit tekniske svar, som du er så venlig at forklare i parantes.
Den "væske" der dannes, kan med fordel så "presses" mod kinden om man vil, for at sikre optimal optagelse?

Jeg er helt enig med dig i, at smagen er vildt klam. Jeg har dem med citrussmag. Ja, smagen hænger ved længe efter.
Tak for oplysningen om, at der er kommet suboxone uden citrussmag. Det skal jeg da prøve.

Endnu engang, mange tak fordi du tog dig tiden til at svare. Jeg håber at jeg forstod dit svar rigtigt.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Hector Salamanca og 34 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team