Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 okt 2022 18:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 okt 2022 15:42
Indlæg: 7
Hej eksperter

Hvad er det, det der mam kan bruge som afvænning af opiater som
Man kan købe online?
Det er ikke det bruprenoprofin. Mener det er fra et træ i Asien eller sådan noget...

Pfh tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2022 19:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 okt 2022 15:42
Indlæg: 7
Nevermind har fundet det, det var Kratom jeg havde i tankerne :)

Et nyt spørgsmål er bare, hvor effektivt er det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 okt 2022 09:38 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007 21:49
Indlæg: 2185
Geografisk sted: up yours
Det er en god opiaterstatning. Men du erstatter stadig et stof med eet andet. Stofafvænning handler om at ændre vaner og mønstre. Hvis du spørger mig om jeg helst ville være afhængig af et pille-opiat eller kratom, så vil jeg sige kratom.

_________________
Corporations cannot commit treason, nor be outlawed, nor excommunicated, for they have no souls. ~ Sir Edward Coke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 okt 2022 16:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Bacopa og agmatine forstærker kratom og er suverænt til at bruge til PAWS efter man har sluppet kratom også


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 nov 2022 01:08 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 okt 2017 14:43
Indlæg: 21
Det er rimeligt effektivt, men som andre siger, du er nødt til at erstatte dit forbrug med en sund vane, f.eks løbe og spise sundt etc. Nu aner jeg ikke hvor højt du har været oppe, men du burde kunne finde materiale nemt på hvordan du skal trappe ned. Evt. bruge en lille smule pregabalin de første par dage hvor du smider kratomet helt når abstinenserne kommer, når du har trappet meget ned. Lad dog være med at tage pregabalin og nogle opiater eller kratom sammen, tak.

PS: Med fare for at du kan falde hårdt for pregabalinen, hvis du nemt bliver hooked, det gør nogle, og det ønsker jeg vitterligt ikke at du blive afhængig af, det kan sammenlignes lidt med benzo. Det skal du ikke tage mange dage i træk, det skal normalt spredes ud over 3-4 dage, fordi det virker så længe, og tolerancen stiger og falder hurtigt. Bare en advarsel. Alternativt skal du trappe meget langsomt ned (Læs: måneder), hvis en der læser dette, har taget det i høje doser over længere tid.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 nov 2022 00:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 nov 2022 23:46
Indlæg: 1
Nu ved jeg ikke hvilke opiater du gerne vil afvænnes fra, men jeg håber ikke det er OxyContin/Oxycodone.
Det er noget af det mest modbydelige stof, der nogensinde er opfundet, produceret og markedsført.
Jeg har selv fået det i rå mængder siden 1998, og dengang var det overhovedet ikke, hverken skadeligt eller afhængighedsskabende.
Havde jeg vidst det jeg ved i dag, ville jeg aldrig ha' indtaget én eneste af de piller.
At komme ud af Oxycodone er en langvarig proces, der kræver viljestyrke, tålmodighed og forståelse fra familie, venner, kolleger osv.da det påvirker alt, lige fra humørsvingninger, influenzalignende symptomer, kramper, rystelser, svedeture og hvad det ellers findes af ting i den dur.
Jeg har ikke oplevet nogen ta' en kold tyrker og ikke falde i igen, desværre.
Jeg kender kun til én måde, at komme ud af misbruget, og det er LANGSOM udtrapning.
Rigtig go' dag til alle


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team