Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 jun 2021 21:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 jun 2021 11:33
Indlæg: 6
Hej alle,
Jeg er igang med at skrive en lille "Zine", hvilket er en lille hjemmelavet bog. Idéen består i at lave en ABC-bog hvor hvert bogstav er et stof. Til hvert stof ville jeg gerne have knyttet et citat til, fra en der har haft en oplevelse med det, samt en illustration jeg selv står for. Da jeg ikke ikke selv har prøvet så meget, og kun ryger hash i ny og næ, så tænkte jeg om der var nogle der ville prøve at forklare virkningen af det de har prøvet.

Et eksempel kunne være dette jeg fandt på siden: "Forestil dig, dig selv som et hus. Normalt er dørene lukket, men du har mulighed for at åbne dem. Når du så tager LSD eller svampe, så åbnes alle dørene og vinduerne, og du bliver ét med den luft og atmosfære der er udenfor, pga. gennemtræk."
[/color]

Håber det giver mening og er tilladt, der er ingen stoffer som er off-limit :cheers:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jun 2021 10:16 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Du må gerne citere mine trip rapports. Har skrevet om lsd, svampe, weed og mdma. De ligger i de respektive subfora.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jun 2021 10:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 jun 2021 11:33
Indlæg: 6
Hector Salamanca skrev:
Du må gerne citere mine trip rapports. Har skrevet om lsd, svampe, weed og mdma. De ligger i de respektive subfora.


Mange tak! Jeg kigger det igennem med det samme så


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jun 2021 12:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Hvis du googler erowid trip rapports kommer der også masser af gods, men det er dog engelsk der :)

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jun 2021 17:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 jun 2021 11:33
Indlæg: 6
Læbepomaden skrev:
Hvis du googler erowid trip rapports kommer der også masser af gods, men det er dog engelsk der :)


En fantastisk side jeg havde glemt alt om, jeg takker! :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jun 2021 10:18 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Jeg tror du skal ud i nogle ret eksotiske rusmidler, hvis du vil finde et for hvert bogstav i alfabetet. Til gengæld er der rigtig mange af dem der starter med 2 og m. Hvis nu dit eksempel var H for hus istedet for L for LSD, ville det blive lidt nemmere at finde nogle gode og mere meningsfulde citater. G er for gul. Den vil jeg rigtig gerne se en illustration af.

Men altså, Halfdan Rasmussens alfabetbog, bare med drågz, det er en pisse god idé!

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jun 2021 10:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 jun 2021 11:33
Indlæg: 6
Bubber skrev:
Jeg tror du skal ud i nogle ret eksotiske rusmidler, hvis du vil finde et for hvert bogstav i alfabetet. Til gengæld er der rigtig mange af dem der starter med 2 og m. Hvis nu dit eksempel var H for hus istedet for L for LSD, ville det blive lidt nemmere at finde nogle gode og mere meningsfulde citater. G er for gul. Den vil jeg rigtig gerne se en illustration af.

Men altså, Halfdan Rasmussens alfabetbog, bare med drågz, det er en pisse god idé!


Jeg takker for opbakningen :D
Jeg er ret solgt på idéen med at hvert bogstav er et nyt drug, så det jeg prøver er at finde "slang-navne" til de svære bogstaver. Da jeg også laver en engelsk version, er der nogen ord der passer bedre andre steder. Indtil videre lyder det sådan her: Alcohol, Bromazepam, Cocain, DMT, Ecstasy, GHB, Heroin, Inhalants (benzin), Ketamine, LSD, Meth, Nicotine, Opium, Psilocybin, Qaadka (Khat), Rohypnol, Salvia, Tramadol, Ultram, Valium, Weed, Xanax og Yaba.

Der er måske nogle gentagelser i blandt, men mangler egentlig til Z, J og F.

Citatet behøver ikke stikke dybt i følelsen, men kan også være en tilkendegivelse af styrken, eller et sjovt øjeblik der beskriver stoffet mellem linjerne. :eyes: :D

Og den trip-report med ham der havde det stramt med farven gul har jeg læst :mrgreen: :mrgreen: Den er skræmmende, men også fantastisk skrevet på mange måder!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jun 2021 11:47 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Zoloft, Jägermeister og Fentanyl. Godt gået!

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jun 2021 07:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Jägermeister? Nej, så hellere en god omgang Jenkem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2021 08:49 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hindbaerroulade skrev:
Jägermeister? Nej, så hellere en god omgang Jenkem.

:rocking:

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2021 09:08 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
J https://en.m.wikipedia.org/wiki/JWH-018

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2021 19:12 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Synes helt også ultram skulle erstattes med U-47700.
Synes det er lidt snyd bare at bruge et af salgsnavnene for tramadol. På den måde kunne man jo hurtigt lave en liste kun med er drug. Og så er U-47700 også bare lidt mere eksotisk og weird

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2021 20:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 jun 2021 11:33
Indlæg: 6
Buttkraken skrev:
Synes helt også ultram skulle erstattes med U-47700.
Synes det er lidt snyd bare at bruge et af salgsnavnene for tramadol. På den måde kunne man jo hurtigt lave en liste kun med er drug. Og så er U-47700 også bare lidt mere eksotisk og weird


Tak for alle de gode bud. Jeg kan sagtens se havd du mener. Jeg har skiftet Ultra ud med "Pink Heroin" / U-47700 og selvfølgelig også taget Jenkem med, da det simpelthen ikke kan undgås.

Tak for de gode bud!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2021 20:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Zoloft er også ret kedeligt, da det bare er et anti-depressiv.
Jeg mindes at have læst nogle ret vilde trip-rapporter vedrørende Z-drugs/indslumringspiller. Zolpidem og zopiclon.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2022 16:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 okt 2022 15:56
Indlæg: 1
hvordan kan man teste om kokain er rent


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2022 16:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 17:35
Indlæg: 77
Roden69 skrev:
hvordan kan man teste om kokain er rent

Der er en guide ind på siden
Søg lidt på det så finder du det


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team