Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:43


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 jan 2022 23:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 jan 2022 20:01
Indlæg: 4
Hej Psychedelia hvad er typisk dosis mg på en valium tablet og hvad koster de?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2022 00:15 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
10 mg de ka ik være ret dyre der er ik meget spark i dem.
Tænker 5-10 kr pr styk men ved det faktisk ikke fik et par ark uden at sku gi noget for dem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2022 00:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 jan 2022 20:01
Indlæg: 4
Tak for svar! Lidt i tvivl om hvor mange jeg skal tage. Har ikke nogen tolerance eller noget. Men vil gerne have det luksus sammen med noget tjald og et glas vin. Nogen tips?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2022 00:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
5-10mg er fint til mig, kan ikke genkende Fso's antagelser om at der ikke er meget spark i dem (måske du har fået en svag kopi?) - det må klart være det mest brugte og solgte benzodiazepin world wide - måske overgået af alprazolam efterhånden.. Vær opmærksom på en uhyggelig lang halvveringstid og stop dig selv, før du blander med alkohol, du risikerer et "vågent" black out, hvor du ikke aner at du har lavet en masse lort, før næste dag, hvor du forhåbentlig vågner i din egen seng og ikke i arresten.. ægte!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2022 00:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 jan 2022 20:01
Indlæg: 4
Tak igen. Så helt no go at blande med alkohol? Selv et glas vin eller to?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2022 02:05 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Tja hvem ved dem i blisterpakke virker originale nok åd 10 mg uden rigtig at mærke det self var jeg skæv men det var mere de mange joints vi røg.
Men ja til lang tids virkning var lidt pilleirritabel dagen efter.

I forhold til alkohol er det en dårlig ide da dømmekraften svækkes hurtigt og så drikker man mere og ender med at lave lort i den.
Ryg noget hash til


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2022 12:23 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Enig^^ et glas vin er ok, men du vil muligvis overtale dig selv tilmere og så begynder det at blive risikabelt, for det ruller hurtigt og uventet af sporet, den synergiske effekt er uforudsigelig! Jeg har prøvet det flere gange i mine unge dage - så erfaringen er hermed givet videre, håber at du ikke selv behøver at friste skæbnen, der er mange der virkelig har fucket op på den kombo, altså som i, nu sidder jeg i spjældet og kan ikke huske hvorfor og det ligner slet ikke mig at gøre det jeg har gjort.. ægte, igen!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2022 12:29 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Jeg vil gerne uddybe det senere når jeg er ved min computer og ikke på via telefonen =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2022 17:42 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg må støtte op om HopIFjorden! Det er en af de mest klassiske fejl. Kender mange folk, deriblandt mig selv, som har prøvet den kombination og har haft et kæmpe blackout og lavede de mest vanvittige og fucked up ting uden at kunne huske det bagefter stort set. Altså vi snakker der, hvor de sødeste og mest stille og rolige mennesker, ender med at have begået røveri for isvafler eller stjålet biler og kørt galt. Udover det er det også en ekstremt farlig kombination sådan rent fysisk.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2022 17:56 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 dec 2005 14:32
Indlæg: 422
Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
Give FSO ret, Diazepam/Stesolid er den svageste(mest subtile) benzo, der på marked(hvilket gør den perfekt til angst)

Det sagt, så det selvfølig kraftig nok, til at man ikke skal blande med alkohol og opiater.

_________________
Nickname: Steve Holt!, Activities: Football, Quote: 'I'm out of here!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Drama, Quote: ‘See ya, suckers!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Food Services, Quote: ‘Study hard, guys — trust me.'


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2022 16:12 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Nu fik jeg afprøvet 10 mg (tyggede) uden at være pisseskæv i forvejen og ja den er mild i forhold til mine fortrukne, men der er tydelig mærkbar effekt - mine fødder som ellers har danset for sig selv de sidste par timer er faldet til ro og jeg har et ok lækkert buzz.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team