Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:08


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 jun 2022 03:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Hej venner
Har brugt amf i 6 måneder nu (utroligt nok) og prøvet fra lidt forskellige steder. Det har både været gult som gjorde fucking ondt at sniffe, og hvidt hvor det næsten ikke kunne mærkes. Idag har jeg så købt 10g for 1200kr inkls levering. Har købt fra dem en gang før, og det var helt udemærket. De er fra Esbjerg, og har læst at der er den bedste kvalitet. Nu undre jeg mig bare over hvordan og hvorfor der skal så meget til, end før? Har taget 3 kæmpe baner og kan ikke mærke den eufori. Heller ikke den hjertebanken man får? Kan det være på grund af ens helbred at der skal så meget til?
Har nemlig også lige ramt det punkt på måneden for kvinder, samt jeg har lidt tømmermænd og havde det ad helvedes til tidligere. Men det undre mig bare hvorofr jeg ikke kan mærke det. Har langt det i fryseren som gerne skulle hjælpe på det

Har ogs et andet spørgsmål. Er det meningen at man skal blive totalt omtåget af coke? Ligesom man bliver til en zombie? Det gjorde jeg nemlig da jeg tog det sidst, og var også første gang heg har købt. Blev sikkert snydt, hvilket er fucking irriterende.
Nå, jeg håber ik det blev for langt

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jun 2022 06:34 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
I forhold til zombi og kokain så ja hvis man tager for meget så er det en meget passende beskrivelse.

Om menstruation gør noget ved virkningen det ved jeg ik noget om, men 1200 det er lige i overkanten self går der lidt til udbringning.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jun 2022 13:29 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 151
Geografisk sted: Fyen
Wellhvadnu skrev:
Hej venner
hvorfor der skal så meget til, end før? Har taget 3 kæmpe baner og kan ikke mærke den eufori. Heller ikke den hjertebanken man får? Kan det være på grund af ens helbred at der skal så meget til?


Du har opbygget tolerance.

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jun 2022 15:10 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Og ringe kvalitet, at sælger er fra Esbjerg betyder jo intet hvis det er skamcuttet.. prøv at acetonevaske og vandrense 1g og så se hvor meget du har tilbage.. det kan være skræmmende lidt af det der er amfetamin..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jun 2022 15:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Tror måske jeg undervurderede det lidt. Sad oppe hele natten, meeeeeen tror det er god kval. De andre jeg har købt fra, har jeg hver gang følt at jeg skulle kaste op, og fik det ad helvedes til. Og så kradsede det som en i helvedet.
Den her er krid hvid, og stinker ikke. Får også nogle ret strenge kæbespændinger af det. Men er 1200kr meget?

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jun 2022 15:49 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Er det ovenikøbet tørt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jun 2022 16:06 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Du har tolerance, og du er på vej ind i noget ægte skidt.

Og jo, 1200kr. for 10g semi amf er helt sikkert gigantisk overbetalt. Pas nu på dig selv og dine penge.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jun 2022 00:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Nej det er vidst ikke tørt.
Men det er sgu da irriterende hvorfor folk er sådan. Er det ik normal 100kr pr g? Mhhhh tror ogsp det er sidste gang jeg køber derfra. Håber jeg.

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jun 2022 09:15 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Ved ik hva der er normalt men sidste pris jeg har hørte var 600 for 10 g af noget vådt staus, men du er jo ret ny i det og det koster.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jun 2022 00:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Fso skrev:
Ved ik hva der er normalt men sidste pris jeg har hørte var 600 for 10 g af noget vådt staus, men du er jo ret ny i det og det koster.

Det gad jeg godt lige vide hvor fra det er :eyes:

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jun 2022 12:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 jun 2022 12:32
Indlæg: 1
Geografisk sted: Et eller andet sted på sydsjælland vel.
Vil sige 100kr/g er "normal" gadepris for amf. Og så lidt til leveringen, så intet unormalt der.
Amfetamin skal ikke være vådt, så har folk smidt vand/vodka/you name it i det. Det er bla. derfor at det skal smides i fryseren.
Og ja, folk kan godt lide at gøre det gult, til dels fordi at det så ligner en variant der er næsten helt ren. Ellers cuttes det normalt med alt fra babypudder,kreatin(mest normale), og andet snavs der sætter sig i næsen indtil man blæser det ud.
Sidder med en pt. som er helt gul, og i hårde klumper. Lortet er på 97%, og selvom at jeg selv syntes at jeg er god til at give den gas, så er det lort lige voldsomt nok at putte direkte i trynen.

Tldr: Prisen du betaler er fin(normal). Hvis du får amf som er helt tørt så vær forsigtig.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team