Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:05


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 nov 2022 18:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 nov 2022 16:39
Indlæg: 1
Hej, jeg har disse Tramadol Retard Actavis liggende og har snart været meget nysgerig på at prøve Tramadol. Jeg har googlede meget, også læst meget herinde. Men føler ik rigtigt der står så meget om hvad man gør når det er i pille form og ikke kapsel. Har pillerne som er på 150 mg, skal de bare sluges? Eller vil i anbefalede at knuse dem først? Eller vil i anbefalede at sniffe dem? Har været meget i tvivl da der har stået mange steder at Tramadol depottabletter ikke må knuses? Men alligevel høre jeg om folk der går det på den måde?

Så hvad ville i anbefalde at gøre?
Og hvordan ville i anbefalde dosissen? (Med mellemrum og det hele)
(Er en ung pige, ik så stor og ik så høj)

Mit sidste spm er enlig bare hvordan rusen sku virker på en? Og hvordan det har virket på jer?
Har læst mig frem til det måske minder en lille smule om amf?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 nov 2022 07:52 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Knus 150 mg opløs eventuelt i saftevand eller lign.
En opkvikkende virkning hvor man bliver glad.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 nov 2022 08:49 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Jeg syntes at en lille person skal starte med halvdelen, måske endda en tredjedel. Rusen minder slet ikke om amfetamin og er egentlig ikke opkvikkende, men ved mindre doser kan det godt virke lettere opkvikkende. Me det er jo et opioid med et tvist.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2023 23:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 mar 2023 20:57
Indlæg: 13
Tramadol er en mildt smertestillende pille. Depot medicin omgår du ved at dele den så den virker hurtigere. Depot medicin er lavet så du har et depot af det i kroppen ved daglig brug. Dog er ketoganer bedre ved direkte smerte, da de virker her og nu, hvorved f.eks contalginer virker ved langvarig smerte. Og nej smertestillende er ikke som opkvikkende midler som amf, coke osv. Det lige modsatte, man bliver sløv og får smerten nogenlunde dækket ind alt efter hvor slemt det står til. Så hvis du har milde smerter så tag tramadol hårde smerter contalgin. For at være aktiv amf/coke. For beroligende stesolid til rivotril. Ta alt i lav dosis. God fornøjelse. Pas på dig selv.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 31 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team