Enspænderen skrev:
Du kan ikke være sikker på at det hjælper noget at få testet dit MDMA meget præcist? Det er en gammel diskussion her på Psychedelia: Kan MDMA fra to forskellige partier virke forskelligt, hvis renheden er den samme? Altså bortset fra de andre indholdsstoffer. Jeg mener at svaret er ja, men jeg kan ikke forklare det. Det er bare min erfaring.
Men hvordan ved du at du havde ensartet MDMA i renhed? De der EZ-test kit er jo ikke ligefrem præcise? Hvis man har et et rent produkt, må kroppen optage det ens hver gang. Jeg er enig i at forskellige batch virker forskelligt, men jeg er da også overbevist om at jeg til tider indtager MDMA, som indeholder f.eks. amfetamin eller noget 3. Empatien er altid tilstede, men de hvideste mdma krystaller jeg har indtaget gav en meget meget ren eufori med fuld fokus, hvor de mere brune krystaller har været en mere rodet oplevelse (med stor eufori, men fokus var langt fra en ting). Jeg går aldrig over 200 mg på en aften, og den eneste gang hvor jeg tror vægten var forkert indstillet og jeg doserede højere, er også den eneste gang hvor jeg fik tydelige visuals. Det dog i min optik primært den der forskel på fokus, der ændrer sig i mellem batches. Euforien er der altid, men fokus under rusen svinger meget. Derudover er MDMA nok også det tætteste på en stimulans, hvor setting er altafgørende. Hvis det er en aften i sofaen med ynglingsmusik bliver man mere smattet end hvis man danser på en klub.