Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 mar 2023 00:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 mar 2023 17:41
Indlæg: 10
Nogen der kan hjælpe med at identificere mærket på disse tramadol 200 mg piller? Jeg har bestilt fentanyl test kit, men vil også meget gerne vide hvilket mærke de er og eventuelt sammenligne indpakningen med fabrikantens egne billeder for at være sikker.


Billede
Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2023 08:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Jeg er ikke sikker, men dette navn dukkede op flere gange - Zydus Cadila, som skulle have hovedsæde i New Delhi (Indien). Det er ikke nødvendigvis en dårlig ting, men kvalitetskontrol er jo nok ikke særlig streng ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2023 12:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
True i Indien ville man ud fra min erfaring ikke se produkter spiket med fentanyl. Dog kan det være subpar materialer og hygiene der er brugt. Generelt er tramadol bølgen ved at tage overhånd og mange unge helt ned til 13-14 År er begyndt at blive afhængige, pas på jer selv derude og skriv hvis i vil have hjælp til at trappe jer selv langsomt og sikkert ud , uden bøvl.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2023 13:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 mar 2023 17:41
Indlæg: 10
Men er det generelt et godt tegn når de er i blister indpakning? Eller skal jeg ikke ligge noget i det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2023 14:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Nej ikke hvis de er fra USA/Mexico eks. men når de er fra Indien er der meget lille chance for at der er fentanyl i da de sagtens kan finde ud af at lave tramadolhydrochlorid der.
Derudover hvis Indien begyndte at lave tramadol med fentanyl i kan du være dig sikker på at det ville være foregået med milimeter præcision da de er vant til at arbejde med medicin, hvilket de ikke er i gadekøkkener i USA/Mexico selvom de godt kan købe sig til at få dem pakket i blisterpakker derovre også.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2023 14:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 mar 2023 17:41
Indlæg: 10
HopIFjordeN skrev:
Jeg er ikke sikker, men dette navn dukkede op flere gange - Zydus Cadila, som skulle have hovedsæde i New Delhi (Indien). Det er ikke nødvendigvis en dårlig ting, men kvalitetskontrol er jo nok ikke særlig streng ;)


Vil du sende link til det du fandt frem til med Zydus Cadila? Kan simpelthen ikke finde noget der minder om det :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2023 12:09 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Hmm, nu ved jeg hvordan jeg fandt det navn, men det er ikke sikkert at det har noget med dine piller at gøre.. en Googlesøgning på trama 200, gav resultat der hed tramazac og tramazac gav det indiske navn.. beklager at jeg ikke kunne komme tættere på. Kender du ikke nogen der har taget chancen?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2023 20:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 mar 2023 17:41
Indlæg: 10
Helt iorden. Kan være der kommer mere info om dem løbende - virker til flere er begyndt at sælge dem istedet for santeria.

Jeg kender flere der har taget dem, men går lidt med livrem og seler. Venter på jeg modtager nogle fentanyl test strips jeg har bestilt. Jeg gad bare stadig godt vide lidt mere om hvor de kommer fra :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2023 08:25 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Hvis det er undergrundspiller, kommer du nok til at lede længe ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2023 10:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 mar 2023 17:41
Indlæg: 10
Hvad mener du når du siger "undergrundspiller"? :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2023 21:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 mar 2023 20:57
Indlæg: 13
Nu er tramadol jo ikke ligefremt et foretrukken præparat for de fleste sammenlignet med f.eks. contalgin. Men kig da på æsken de kom i hvis du har den?? Ellers så spørg vedkommende du har købt dem af. Tænker ikke der er nogen der vil bruge penge eller tid på at tilføje fentanyl eller Carfentanil i milde tramadol piller. Det er mere udbredt i f.eks coke.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 mar 2023 09:17 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
cph1988 skrev:
Hvad mener du når du siger "undergrundspiller"? :-)


Piller der er produceret i et illegalt laboratorium =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 mar 2023 09:17 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
PeterJansen skrev:
Nu er tramadol jo ikke ligefremt et foretrukken præparat for de fleste sammenlignet med f.eks. contalgin. Men kig da på æsken de kom i hvis du har den?? Ellers så spørg vedkommende du har købt dem af. Tænker ikke der er nogen der vil bruge penge eller tid på at tilføje fentanyl eller Carfentanil i milde tramadol piller. Det er mere udbredt i f.eks coke.


I Coke? Altså en helt anden stofgruppe? Aargh hva


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 maj 2023 12:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 maj 2023 12:37
Indlæg: 1
Fik du det nogensinde testet. Har lige købt det samme. Og vil gerne høre dine erfaringer


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 33 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team