Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 11:20


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 maj 2023 00:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Hej - har fået fat i sådan et glas med 30 depottabletter . Brugt dem meget i perioder hvor jeg har arbejdet om natten . Syntes de er bedre en amf som jeg får en dårlig nedtur over når virkningen er slut . Tidligere har det været alm. piller 10mg med virkning i 2-3 timer men nu har jeg så fået det her depot . Har læst at hvis man knuser dem , så kommer virkningen i et hug og forsvinder hurtigt , passer det ? Og hvor hurtigt er hurtigt , snakker vi en halvtime eller sådan ? Hvis man feks tager en hel 36mg, uden knus, hvordan virker det ? skal lige siges at jeg ikke lider af ADHD .


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 maj 2023 11:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Hvis de knuses så er det lidt samme tidsramme som 10mg.s og vil være mere intenst men vare et par timer men kan godt ske du vil crashe lidt mere i de højere doser så, men ikke sikkert lige så meget som med ammoen. L-tyrosine kan modvirke stimulans crash da det er en precursor til l-dopa som igen syntiseres til dopamin i hjernen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 maj 2023 01:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Jibri skrev:
Hvis de knuses så er det lidt samme tidsramme som 10mg.s og vil være mere intenst men vare et par timer men kan godt ske du vil crashe lidt mere i de højere doser så, men ikke sikkert lige så meget som med ammoen. L-tyrosine kan modvirke stimulans crash da det er en precursor til l-dopa som igen syntiseres til dopamin i hjernen.


Tak for svar . Deler den i to ,18mg pr. gang . Prøvede med den dosis(knust)i dag og det virkede fint . Nøjes med små doser max. 10-20 mg . Det der l-tyrosine tror jeg har købt engang ifm træning ,husker det som et meget uhandy fint pulver . Hvis der skal tages større doser , skal L-tyrosine så tages samtidig med indtagelse af methylphen ?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team