Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 13:53


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Meth
Indlæg: 03 aug 2023 22:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 feb 2023 00:03
Indlæg: 9
Jeg har spurgt samtlige drugdealere jeg kender om de kan skaffe meth, men uden held. Er jeg bare uheldig, eller hvorfor er det så svært at finde i landet? I følge denne artikel (som er lidt gammel), er det både dyrt og sjældent herhjemme, mens de sejler i det i udlandet fordi det er nemt og billigt at lave. :(
https://nyheder.tv2.dk/krimi/2008-05-02 ... -haandkoeb

Er der nogen der kender forklaringen?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Meth
Indlæg: 10 aug 2023 20:19 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
Det er til at skaffe indimellem i Danmark, men det er ikke særligt udbredt. Mine hookups til det er kommet og gået. Det har ikke været noget, jeg har haft særlig steady supply af. Det holder dog længe, når man endelig har en portion af det. Efter min erfaring, er det mest koncentreret omkring lidt lukkede miljøer blandt (asiatiske) transpersoner og i det mere hardcore bøssemiljø.

Jeg tror en del af forklaringen på, hvorfor det ikke er blevet mainstream i dk er stigmatisering. Det er i manges øjne forbundet med de mest belastede misbrugsmiljøer. Og så, at folk måske er vant til "gadeamfetamin" med lav renhed. Meth er ret farligt, hvis man tager kæmpe streger, som der bliver gjort med "almindelig" amfetamin. Selv i små mængder er det et meget kraftigt stof, der sagtens kan få en til at være vågen i flere dage i træk. Det er, i mine øjne, nok den bedste stimulant af alt, jeg har prøvet. Men man kan virkelig komme galt afsted, hvis man ikke respekterer det.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Meth
Indlæg: 09 okt 2023 22:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 feb 2023 00:03
Indlæg: 9
Tak for input og advarslen - hvis det nogensinde lykkes mig at få fingrene i noget, skal jeg nok være forsigtig og have en benzo i baglommen når festen slutter.

De to grupper du nævner er desværre ikke rigtigt noget jeg har i mit netværk, så jeg må nok bare blive ved med at punke mine faste dealere.

I artiklen står der, at gadeprisen er ca. 2.500 kr/gram
Det lyder vanvittigt højt, passer det?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 70 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team