Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 feb 2025 09:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey! jeg har tænkt på at tage 100 ug lsd fri mærke med min kæreste den kommende uge. Vi har aldrig prøvet det før, dog har vi prøvet svampe 4 gange før og kun haft good trips.

Vil høre om nogle af jer vil anbefale andet ifh til dosis og hvad man kan forvente med 100 ug

min kæreste er en del lettere i vægt end mig (55 kg) jeg vejer (90 kg) ville derfor høre om der skulle justeres på dosis ifh til det.

vil sætte meget pris på hvis nogle ville komme med nogle gode tips til førstegangs bruger af lsd og evt gode tricks til at få et good trip og no go's ifh til bad trip. Evt modvirkning af badtrip

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyen
DenLilleMaskot skrev:
vil sætte meget pris på hvis nogle ville komme med nogle gode tips til førstegangs bruger af lsd og evt gode tricks til at få et good trip og no go's ifh til bad trip. Evt modvirkning af badtrip

100ug er en perfekt førstedosis. Kraftig men dog ikke uoverskueligt intenst.
Én ting man skal være særligt opmærksom på med LSD kontra psilocybin, er den relativt lange varighed af et syretrip. Det varierer ud fra stofskifte og individuel hjermekemi, men det varer gerne 10-14 timer. Mange oplever også søvnløshed i yderligere mange timer. Jeg plejer at dose LSD kl. 10 om formiddagen, da jeg så kan regne med at være 'kommet ned' inden midnat, og satse på at sove ved en 3-4 tiden.
En bivirkning ved LSD er, som i skal forvente, er at man kan være ret forvirret, og det kan fucke med din korttidshukommelse. Det kan være en idé, at skrive en lille seddel til jer selv, om at i har taget LSD, og det tager så og så længe før det holder op med at virke, etc... Jeg har set folk få de såkaldte 'dårlige trips', hvor de var paniske fordi de ikke kunne huske hvem de selv var. Hvis en af jer rammer det der stadie, kan det hjælpe at sætte noget fjernsyn på. Bare det er en rolig og hyggelig film. F.x. noget tegnefilm er altid godt. Ellers stille og rolig musik, og bare
bekræfte hinanden i, at det nok skal gå, det er en kendt virkning, det er ikke farligt, i er ikke 'ved at blive sindssyge' og så videre.
Da LSD er en kende mere stimulerende, og ikke har den samme rolige, meditative stemning som svampe gerne har, så kan et trip godt virke mere kaotisk og svært at rumme, men hvis man lærer at dyrke den energi, så kan det også være en intenst euforisk og virkelig sindsoprivende substans.
Happy tripping :peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]