Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 13:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
METHADONE

1. er der nogen der har prøve og lamme sig på det.og hvaddan er det.og er det overhoved vær og prøve :?:

2. hvad legge lamme dosen på :?:

3. og hvor langtid virke det.og er der nåde man skal være opmærkesom på :?:

mvh trold :P

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Prøv søgemaskinen :)

Brug af stoffet til at blive påvirket:

Citat:
Using Methadone for getting high
All narcotics have the tendency to give the user a euphoric feeling in some way or another. Everyone is different. One person may enjoy the feeling that one drug will give them while another person will not. One person may have very little tolerance to a drug where another person will not have any tolerance at all. This is how overdosages come in to play. If you use pain relievers to get high from then do not use Methadone. If you take Methadone while using other opiates (Percocet, Vicodin, Morphine, ect) it will keep you from getting high on those type opiates causing you to take more and more of both.
If you take more and more to get high then you may overdose. Leave Methadone for people who need it.

Så her er svaret på dit første spørgsmål - åbenbart ikke værd at prøve.

Andet relevant:

Citat:
The Hidden Help
What I mean by hidden is if you by a book on prescription medications from almost any store, you will not even find methadone listed. Here is a pain medication that treats moderate to severe pain and it also is used for detoxification, why would it not be listed in a book that has everything else including morphine, cocaine, ect. Its like it doesnt exist. Now thats what I call hidden....

Methadone is not even known of by many doctors, of how it works compared to other pain killlers. Most doctors think of it as a medication used for only addicts. For some reason, even though methadone is in the PDR as an effective medication for moderate to severe pain, they look at it as a narcotic of bad news. In my library here at home in the Facts and Comparisons book, methadone has been determined to be no more addictive than codeine, and hydrocodone (vicodin) see chart below. This book is used by doctors as is the PDR.

More Hidden Stuff
Methadone is the only pain medication that acumulates in the body. Meaning after taking it for a while your body starts to store it. Which is a great thing for people with chronic pain and addictions to pain pills, heroin.
No other pain medication has this action of buildup in the body.

Methadone is a very affordable drug. The cost of methadone is very low compared to almost any other pain medication. There are a couple of meds that cost about the same, this is from my experience paying out of pocket. Generic darvocet, and generic vicodin (hydrocodone).

Addiction Of Pain Pills
There are 2 different addictions:

1- Physical addiction: The body needing a dose at the time of the of the next dose, if no dose is taken then withdrawal begins.

2- Psycological addiction: This is when you just want and have a craving to take pills for the high.

Pain pills do make you feel good (euphoric feeling of well being). Getting high is what you can call it. I found that the more pain you are in the less of a "high" you get. As with any narcotic there is the potential of addiction. The reason doctors do not want you to take pain medication to often, such as 1 every 6 hours is the more you take the closer you get to becoming addicted. Even though your pain needs more medication. If pain pills are taken to often every day & night for about 15-20 days or more your body will start to become physically addicted, meaning your body begins to require the pills just to keep the brain satisfied and to keep withdrawal at bay..

The more pills you take the more you need. This cycle snowballs. The more tolerant you become usually means the more addicted you are becoming.

Læs mere her

Og lidt andet shit her: http://members.tripod.com/~jbabs714/methh.htm

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Zonker (R.I.P) sagde at et møllehjul (kan ikke huske hvor mange mg. det er) svarer til fire ketoganer.

Det er vigtigt at huske på at rusen er utroligt langvarig helt op omkring tyve tymer(!) Så husk at afsætte ordentlig tid til det.

Mvh. Psyko

Titel:
aliaarhus
for mig fortælle det kun om medicinsk virkening .også søge jeg også personlig afaring :) men elles tak

psyko ja det er også hvad jeg fandt ud af :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hey trold!

trold skrev:
3. ...og er der nåde man skal være opmærkesom på

Jeg synes lige at en opfordring til at tænke dig om en ekstra gang er på sin plads her! Metadon er et stærkt opiat, og er stærkt fysisk afhængighedsskabende ved hyppig brug. Og det er naturligvis især folk med hang til downere og folk med misbrugstendenser som er i farezonen for at blive afhængige.

Med din post om dit BDO-forbrug in mente, så vil jeg sige at du virkelig skal passe på hvad du laver. Du har bøvlet med misbrug flere gange i dit liv, med forskellige stoffer, og et liv som misbruger af opiater er altså et helvede, særligt i en forbudstid som denne.

Dette skal ikke forstås som en løftet pegefinger, men som en kærlig og velment opfordring til at tænke dig ekstra grundigt om inden du beslutter hvorvidt du ønsker at eksperimentere med metadon.

-Child

Titel:
hej child

tak for din svare.
ja du har helt rat har .har være igemmen en del .tror hele ikke jeg vil alivel.

mvh trold :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Det har været oppe på poppies.org engang i mellem, og folk der er enige om at det ikke er særlig fedt, medmindre man har abstinenser. Rusen er vist ikke noget ved, den er kun til for at tage abstinens-symptomerne. Ikke noget jeg gad og betale for.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej Trold... :D
Først,HUSK hvad C.I. siger.Meget rigtigt,også på grund af det vi har chattet om remember?
Metadon er et udemærket stof at lamme sig med,hvis man gerne vil være Opioid skæv.Specielt sammen med lidt Cannabis.
Hvis du aldrig har prøvet det før,behøver du ikke tage mere end 2-3 alm 5mg.Hvis det er møllehjul er der 4 i sådan en karl.Første gang jeg prøvede et,tog jeg 20mg,og det var næsten for meget.Iøvrigt kan det tage lanng tid før det begynder at virke,men vær tålmodig.Det skal NOK starte.

Men husk,efter en session,hold mindst 14 dage helst 3 ugers pause.Gerne mere.Opiater/Opioider har det med at snige sig ind på folk,så man tager mere og mere,og overbeviser sig selv på vejen at det skader sq ikke.Jo det gør sq. :twisted:
Man ender med at blive hooked.Og fordi Metadon virker så sindsygt længe som det gør,bliver man MEGET hooked på Meta. 8)

Titel:
tak for svaren men tror bare jeg hoppe over.det er vist best for mig vis jeg kende mig selv :) ...

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Fenriz > Iflg. Zonker er ketogan fuldt ud lige så sjovt som metadon er. Det virker bare længere! :shock:

-Psyko

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Metadon er ret lækkert. Det slår MEGET hårdt, og man ligger bare og kokser på en sky. Det kilder i hele kroppen, og man er i rigtig godt humør. Det er ligesom en forbedret hash. Det er for fedt at ligge og stene film på metadon. Det flydende slår betydeligt hårdere end pillerne, men har så også den mest kvalmende smag i verden. Jeg synes, metadon virker kraftigere end heroin. Det virker i virkelig lang tid, og du er stadig skæv dagen efter... ryger du et bonghoved, er du på den igen. Man skal ikke tænke på at tage mere, fordi det ikke holder op med at virke i over et døgn, og man (jeg) føler heller ikke trang til mere bagefter, ligesom man som regel gør på speed, E e.l. Man knækker sig meget, men det føles dejligt. 5 ml flydende er en god lammedosis. Jeg vil ikke anbefale nogen at tage mere - man kan få det ret dårligt. 5 ml er temmelig voldsomt. De piller, jeg har taget, svarede til 4 ml pr. pille, men slår stadig ikke lige så godt som det flydende. Husk hashen!

P.s. Jeg kunne ikke blive afhængig af metadon. Jeg er mere til virkningen af uppers.

P.p.s. Mine erfaringer er, at man bare falder omkuld af Ketogan, mens metadon holder én vågen, så man kan nyde det i mange timer. Og metadons virkning er også langt mere lækker, synes jeg.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Psyko > ok, der er bare mange på poppies.org der bitcher over at de kun får negative virkninger af metadon, udover at det holder abstinenser væk.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Fenriz skrev:
Psyko > ok, der er bare mange på poppies.org der bitcher over at de kun får negative virkninger af metadon, udover at det holder abstinenser væk.

Det er garanteret, fordi de tager for meget, så. Bare 1 ml kan være skyld i, at man får det rigtig ubehageligt i stedet for.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]