Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 11:36


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 16 feb 2004 22:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 feb 2004 22:07
Indlæg: 74
Hej alle I gæve psykonauter :P

Har indtil videre kun prøvet cannabis ( og samtlige derivater :lol: )

Hvad kan I anbefale - umiddelbart har jeg meget lyst til noget LSD-agtigt, evt. noget der er lidt hm... mildere :)

Kom med jeres bud! :idea:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 feb 2004 22:17 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2001 02:01
Indlæg: 3348
Geografisk sted: Danmark
Velkommen til, jeg er sikker på at vores søgemaskine vil hjælpe dig her!!!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 feb 2004 22:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 feb 2004 22:07
Indlæg: 74
DR-D>
Tak for den fine velkomst :D

Hvad vil du anbefale? :twisted:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 feb 2004 22:51 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2001 02:01
Indlæg: 3348
Geografisk sted: Danmark
hmm det kommer meget an på hvad det er du vil med din rus, vil du gå til fester og danse, vil du bare hygge dig sammen med vennerne derhjemme, vil du sætte dig alene i et mørkt rum og filosofere?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 feb 2004 22:52 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 sep 2002 01:01
Indlæg: 341
Geografisk sted: spatielt promiskuøs
Jeg vil gerne anbefale denne tråd:

http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=6745&highlight=svampe+2ci


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 feb 2004 22:58 
Offline
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2003 01:01
Indlæg: 2633
Geografisk sted: Acidophilic environments
Hej Noozer, og velkommen til.

Først vil jeg starte med at sige, at det spørgsmål du har stillet er blevet besvaret utrolig mange gange. Brug søgemaskinen.

Dernæst vil jeg sige, at det kommer an på hvad du vil med det trip og egentlig hvordan din personlighed er. Det kan du egentlig også få svar på, hvis du bruger søgemaskinen.

Som acidDreamer skriver: http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... svampe+2ci

Normalt, hvis folk er ude efter hallucinationer og noget at tænke over, så bliver 1-2g svampe anbefalet (mexikanske, vel at mærke). Det var også det første jeg tog, som var stærkere end hash (dog er det stadig ikke legetøj).

Hvis du leder efter noget der er lidt mildere end LSD, så læg ud med 1g svampe, eller måske 2g... Og brug for himlens skyld også vores leksikon:

http://www.psychedelia.dk/leksikon/?artikler/krise_faq
http://www.psychedelia.dk/leksikon/?art ... nd_setting

Held og lykke.

_________________
"I don't know if God exists, but it would be better for his reputation if He didn't." -Jules Renard
"Then there was LSD, which was supposed to make you think you could fly. I remember it made you think you couldn't stand up, and mostly it was right.“ -P. J. O'Rourk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 feb 2004 23:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 feb 2004 22:07
Indlæg: 74
aliaarhus>
Tak for velkomsten :)

Har skam læst jeres FAQ'er - havde egentlig bare tænkt en hyggeaften enten med mig selv og mine tanker, eller en god ven eller tre.

Har af en eller anden grund slet ikke lyst til svampe, det virker så.... hm... klamt :shock: ...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 feb 2004 23:28 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2001 02:01
Indlæg: 3348
Geografisk sted: Danmark
Så vil jeg foreslå dig et enkelt mærke syre eller måske en smule 2c-B (sørg for at have en vægt der akn måle så små doser af)

Disse burde ikke få dig helt ud i torvene ved små doser, men lade dig smage lidt på goderne og få en lille indsigt i hvad psykedeliske stoffer er.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 feb 2004 23:30 
Offline
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2003 01:01
Indlæg: 2633
Geografisk sted: Acidophilic environments
Noozer skrev:
aliaarhus>
Tak for velkomsten :)

Har skam læst jeres FAQ'er - havde egentlig bare tænkt en hyggeaften enten med mig selv og mine tanker, eller en god ven eller tre.

Har af en eller anden grund slet ikke lyst til svampe, det virker så.... hm... klamt :shock: ...


Hehe, kender tanken - tænkte fuldstændig samme tanke min første gang. Men når du først har dem i munden, så er det ligesom at gnaske champignon. Du kan evt. hakke dem i småstykker og smide dem på et stykke pizza, så forsvinder smagen (husk bare at tygge godt igennem i 1-2 minutter). Du kan også lave the af dem (brug søgemaskinen for at søge efter en opskrift).

Smagen er slet ikke så forfærdelig som folk beskriver den - faktisk det stik modsatte. Jeg kan få kvalme af at ha dem i munden, hvis jeg har stukket 6g eller mere i kæften på mig selv :x

Men ellers, så fylder 1-2g næsten ingenting (men undervurder ikke effekten). Desuden, så bliver svampe sammenlignet med LSD, dog er svampene mere "drømmende". Try it, you won't regret it.

Så vil jeg også anbefale, at du sidder med en ven eller to. Det er dejligt at trippe med venner, men det er også mega lækkert at køre solo. Men igen: alt efter hvordan din personlighed er :)

_________________
"I don't know if God exists, but it would be better for his reputation if He didn't." -Jules Renard
"Then there was LSD, which was supposed to make you think you could fly. I remember it made you think you couldn't stand up, and mostly it was right.“ -P. J. O'Rourk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 feb 2004 23:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 feb 2004 22:07
Indlæg: 74
DR-D>
2c-b kan jeg desværre ikke fremskaffe :shock: - tror det ender med lidt svampe i stedet :)
Og de første par gange bliver jo selvfølgelig :!: med kyndige vejledere ;)

aliaarhus>
Ja for pokker! Det havde jeg slet ikke tænkt på - en pizza!!! Der er ikke noget med at det virker dårligt på tom/fuld mave?

Tak for jeres indlæg indtil videre!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 feb 2004 23:38 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2001 02:01
Indlæg: 3348
Geografisk sted: Danmark
tror jeg ikke du behøver at være bekymret for, jo de virker en anelse kraftigere på tom mave, men det er ikke noget du kommer til at kunne mærke, hvis du er i selskab med kyndige, syntes jeg godt at du kunne tillade dig at tage en god dose fx. 2.5 G mex...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 feb 2004 23:40 
Offline
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2003 01:01
Indlæg: 2633
Geografisk sted: Acidophilic environments
En god skik er, at man tripper på tom mave. Men ved at indtage mad samtidig, så bliver ikke alle svampenes stoffer optaget i dit system, mener jeg, dog er der ikke særlig meget forskel. Når du har en tom mave, så får du næsten det hele med.

Men bare smid 1,5 til 2g svampe på den pizza, og tyg igennem. Jo længere du tygger, jo bedre virker de - og jo mindre en pizza, jo bedre :)

_________________
"I don't know if God exists, but it would be better for his reputation if He didn't." -Jules Renard
"Then there was LSD, which was supposed to make you think you could fly. I remember it made you think you couldn't stand up, and mostly it was right.“ -P. J. O'Rourk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 feb 2004 01:30 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2002 02:01
Indlæg: 97
Geografisk sted: I lærkens land
umiddelbart ville jeg syntes du burde prøve at smage på et par af svampene inden du begiver dig ud i tilberedning af mad med shrooms i, det kan jo være du kan lide smagen.
det er forskelligt fra person til person om man bryder sig om smagen :D
og hvis du ikke har noget imod smagen er du jo sikker på at få max ud af dem på den måde.

første gang jeg trippede svampe smagte jeg på et par af dem, og lavede the på resten, og når man laver the på det er det også minimalt det man kan smage fra svampene, og nemt at lave, og virkningen kommer hurtigt, jeg syntes ihvertfald det er en god "første gangs" start at lave the på dem.

jeg har ikke prøvet aliaarhus's pizza opskrift, men jeg kunne godt forestille mig at man bliver lidt træt af at sidde og tygge på det i længden :D

Held og lykke med det :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 feb 2004 02:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 feb 2004 22:07
Indlæg: 74
Bassemand>
Tror jeg ofretrækker en lille pizzaslice med mexier på ;)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 feb 2004 04:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Bare husk at pizzaen ikke skal være alt for varm, du skulle helst undgå at ødelægge psilocinen(hvis der da stadig er noget tilbage efter tørringen). Nu kan jeg så ikke huske om det er primært psilocin eller primært psilocybin der er i mexier(psilocybe cubensis), men det kan du finde ud af nemt, eller måske en af de lærde mycologer herinde gider fortælle det.

Jeg vil også anbefale den samme tråd som acidDreamer foreslår, hvis du ikke allerede har kigget på den.

Håber du finder noget du kan bruge :)

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 feb 2004 04:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 feb 2004 22:07
Indlæg: 74
Child_Inside>
Ja, det ender jo nok med at jeg æder dem alligevel; så slemt kan det sQ heller ikke være :P

Til jer alle sammen, fedt at I svarer så hurtigt på en nybegynders spørgsmål - kan love for der kommer flere :lol:

Peace! :wink:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 feb 2004 11:37 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 sep 2002 01:01
Indlæg: 341
Geografisk sted: spatielt promiskuøs
Citat:
hvis du er i selskab med kyndige, syntes jeg godt at du kunne tillade dig at tage en god dose fx. 2.5 G mex...


Ja det ordinerer den gode doktor hver gang emnet er oppe - og jeg siger hver gang at 1g eller maks 1,5 "mexicanske" (cubensis) er bedst første gang. Der kan være forskel på hvor potente svampene er og 2g. kan altså godt være lige heftigt nok første gang.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 feb 2004 15:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 feb 2004 22:07
Indlæg: 74
acidDreamer>
Tror også jeg starter stille ud, man kan jo altid tage mere :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 feb 2004 17:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 feb 2004 22:07
Indlæg: 74
Nå, det endte med at blive lidt DXM indtil jeg får svampene :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 feb 2004 18:41 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Ti nu stille narkofascist :P


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 58 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team