Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 jul 2025 14:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: DXM
Site Webmaster
Brugeravatar

Lad os nu sige at jeg planlaegger at tage DXM i weekenden... Så lader jeg være med at spørge hvor man køber det, ikke?(tekst ændret - Child)

Og hvad sys i er bedst for fQrste gangs prQvere... altsaa hvor mange MG??? og hvor mange MG er der i en pakke...

Og hvor lang tid varer trippet?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Senest rettet af Optimus Crime 10 nov 2003 18:19, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis du nu prøver at stave det rigtigt ;), altså DXM, og så bruge vores søgemaskine, så finder du helt sikkert en masse om det. Derudover kan du finde en masse på http://www.erowid.org og http://www.lycaeum.org . Og så vil jeg absolut anbefale at du læser og forstår alt på denne webside : http://www.dextromethorphan.ws/dxmguide.htm , inden du overhovedet overvejer at indtage DXM.

Dernæst vil jeg foreslå at du holder dig indenfor det 2. plateau, dvs. mellem 2½ og 7½mg pr kg kropsvægt. for en person på 60 kg svarer det til mellem 150 og 450mg ialt.

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men jeg vil fraråde alle som stadig er i puberteten at tage DXM. Det er ikke legetøj, men et stærkt dissociativ.

Titel:
Insane psychedelia user!

Folk reagere meget forskellige på DXM.

ca. 6% af befolkning overreagerer på stoffet, så pas lidt på!

Og så læs dog alle psychedelia.dk's egne danske tripraport? Sværere er det vel ikke? :roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
daffy duck skrev:

-da de mangler et enzym i leveren til at nedbryde det

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

hvilken reaktion er så det?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!

Du får et meget kraftigt (og langt) trip ved en meget lille dosis.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Og pas på Olney's Lesions!: http://www.erowid.org/chemicals/dxm/dxm_health1.shtml

/karma!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Har prøvet det to gange blandet med både alkohol og MDMA på forholdsvis små dosiser (hhv. 5 og 7 piller).

Begge gange er jeg blevet svimmel, lidt ør og fået lidt kvalme. Ved ikke om det er fordi jeg blandede det, men vil helt sikkert prøve igen uden at tage andre stoffer.

I en pakke er der 600mg, start ud med 150-200mg så er du på den sikre side og har stadig til en tur mere :)

OBS: 5 og 7 piller er IKKE en lille dosis for folk uden tolerens /fenriz[/b]

Titel:
Insane psychedelia user!

Lad heller vær med at blande DXM med andre stoffer.

Jeg havde en ven der først tog 450mg BZP, efter 3 timer havde han stadig ikke fået en virkning. Så tog han 1,5 ecstasy pille. Nogle timer efter tog han så 4 x 30mg DXM.

Efter en halv time gik han i voldsomme kramper, meget ubehageligt at se på. Manden nægtede at jeg tilkaldte en ambulance, efter ½-1 times kramper forsvandt de fuldstændigt.

Men alligvel en uhyggelig oplevelse!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg har selv prøvet DXM en enkelt gang. Jeg lagde meget forsigtigt ud med 4 piller ( 120 mg ) og redoserede igennem hele dagen indtil jeg endte på 23 piller...
*ADVARSEL*
DET KAN IKKE ANBEFALES AT REDOSERE DXM

Jeg vil ikke anbefale at prøve DXM, det er ikke fedt... Jo måske for nogen, og det var da også meget sjovt... Men du har SÅ meget bonghjerne de efterfølgende dage...
Det skulle eftersigende give huller i hjernen, og jeg fik anbefalet at drikke et par genstande på trippet... Det gjorde jeg, ved sgu ikk om det virkede, men nu gjorde jeg det...
Hvis du beslutter dig for at følge mit sidste råd, så hold dig til et par genstande...

Jeg mener det var Jensus som anbefalede at drikke et par genstande, så prøv og spørg ham:)

Men held og lykke, start ud med en 6-10 piller, og forvent dig et stener trip... Du skal ikke planlægge noget, du orker det simpelthen ikk;)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: københavn
Yep... jeg synes heller ikke DXM er specielt dejligt. Sidst åd jeg 8 * 30mg, hvorefter jeg fyrede noget fed. Jeg sad så og stenede. Da DXM begyndte at sparke ind tog jeg et pat sug af den fede, hvorefter jeg lagde mig på min seng. En mærkelig tung følelse i hele kroppen - som alco sagde, man gider ingenting. Lå der et par timer, hvorefter det var stilnet af. Var lidt stenet resten af dagen.. ikke noget jeg gider gøre igen (siger jeg nu :roll: )

Og som sagt, så start ud med en forsigtig dosis første gang!

Titel:
Insane psychedelia user!

Sig ikke at du ikke blev frarådet redoseringen Alco.

Olneys lession (hullerne i hjernen) er ikke 100 % sikker, men er forekommet ved forsøg hvor dyr er blevet udsat for DXM, PCP og ketamin.

Jeg er ikke 100 % sikker på det med alkoholen, jeg mener at have læst det engang, men min reference er sgu forsvundet for mig.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
MuseJens skrev:
Sig ikke at du ikke blev frarådet redoseringen Alco.

Hehe, nej det kan jeg ikke påstå... Men alle har jo været unge og naive, og ( heldigvis ) skete der ikke noget...

Lige et råd fra mig, lyt til de ældre og mere erfarne:D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

daffy duck skrev:
Folk reagere meget forskellige på DXM.

7% :P

Og det her er faktisk vigtigt at være opmærksom på for førstegangsbrugere, det er nemlig en rigtig god grund til at starte med en ret lav dosis. Man kan aldrig vide om man er blandt de 7%.

Tænkte lige at jeg ville genoplive denne tråd, eftersom der jo netop er blevet gjort en del reklame for DXM på landsdækkende tv.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

nok en go ide :D

Har ikke taget mig sammen endu men prøver snart... og ska nok lave en trip rapport :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]