Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:52


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jun 2018 23:59 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
Her den anden dag var jeg sammen med en af mine kammerater, hvor vi havde planlagt at tage 2 ecstasy piller. Vi havde købt et testikit, for at være sikre mod falsk MDMA. Pillerne var fomet som legomænd og var orange. Vi testede dem, og fandt ud af at det ikke var MDMA, men var positiv inde for klassen mCPP. Vi fandt ud af at det var en form for dårlig MDMA. Vi startede med at tage en havl hver, hvor det var behageligt langt efterfølgende. Men da vi tog en halv mere, fik vi det ubehageligt. Det startede med en ubehageligt overstimulering og hurtig urealmæssig puls. Senere i trippet begyndte jeg at se og høre syner på en meget underlig måde. Det var som om at det var meget urent.

Men kan uren ecstasy være farligt under 500mg?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jun 2018 08:10 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Lad mig lige forstå det. I testede dem først og SÅ tog i dem?

Hvis i havde søgt lidt på nettet efter i fandt ud af der var tale om mCPP, ville i kunne læse det ikke er et stof som roses til skyerne. Mange får ubehagelige virkninger af det, som du selv er inde på.

Det er umuligt at vide hvor meget i har indtaget men en såkaldt heavy dose ligger på 150mg+

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jun 2018 13:47 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
psy_jørgen skrev:
Men kan uren ecstasy være farligt under 500mg?

Ja forhelvede det kan da! Ren MDMA i sig selv kan være farligt i 500mg, det dødsfald der var med en ung dreng for nyligt, skyldtes at han havde indtaget et halvt gram MDMA.

Sorry, men hvad tænker I lige på? I tester jeres pille for at sikre jer at det er MDMA, da det så ikke er MDMA vælger I så at tage det alligevel? Også selvom I tydeligvis ikke ved noget som helst om stoffet?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jun 2018 13:56 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 apr 2006 08:52
Indlæg: 242
Geografisk sted: Et sted i det midtjyske
Buttkraken skrev:
psy_jørgen skrev:
Men kan uren ecstasy være farligt under 500mg?

Ja forhelvede det kan da! Ren MDMA i sig selv kan være farligt i 500mg, det dødsfald der var med en ung dreng for nyligt, skyldtes at han havde indtaget et halvt gram MDMA.

Sorry, men hvad tænker I lige på? I tester jeres pille for at sikre jer at det er MDMA, da det så ikke er MDMA vælger I så at tage det alligevel? Også selvom I tydeligvis ikke ved noget som helst om stoffet?


Men det er jo bare endnu en af disse tråde herinde :hm:

En dag stopper forargelsen måske... måske ikke...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jun 2018 13:59 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jamen hvad fanden er meningen med at teste sit stof, hvis man alligevel bare æder det, selvom det ikke er det rigtige narko man har fået. Det er sgu da spild af et testkit haha.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jun 2018 14:10 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
Altså, vi læste op på stoffet mCPP, og der skulle absolut ikke være nogen problemer ved at tage stoffet. Det var bare ikke anbefalet at redosere. Er rimelig sikker på at det er helt normalt, at de fleste ecstasy piller indeholder alternativer eller tilsætningsstoffer som, koffein og Methamfetamin


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jun 2018 14:24 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
psy_jørgen skrev:
Altså, vi læste op på stoffet mCPP, og der skulle absolut ikke være nogen problemer ved at tage stoffet. Det var bare ikke anbefalet at redosere. Er rimelig sikker på at det er helt normalt, at de fleste ecstasy piller indeholder alternativer eller tilsætningsstoffer som, koffein og Methamfetamin

Det var det også helt klart førhen. Men de sidste par år har piller generelt kun indeholdt MDMA og gerne et højt indholdt. Hvis man kigger på diverse rapporter og lignende har trenden i hvert fald været at det har været gode piller med MDMA og ikke andet skidt. Altså selvfølgeligt er der også piller med andet i omløb. Men bare fordi du får dit narko som pulver/krystal betyder det jo ikke at det ikke kan være fyldt med alt muligt eller at det overhovedet er det stof.
Hvis du ser denne her dokumentar, kan du se at meget af det MDMA de tester slet ikke er MDMA, men alt muligt andet skrammel.
https://www.youtube.com/watch?v=dYzmZ1IU4zY

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jun 2018 22:23 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
Buttkraken skrev:
psy_jørgen skrev:
Altså, vi læste op på stoffet mCPP, og der skulle absolut ikke være nogen problemer ved at tage stoffet. Det var bare ikke anbefalet at redosere. Er rimelig sikker på at det er helt normalt, at de fleste ecstasy piller indeholder alternativer eller tilsætningsstoffer som, koffein og Methamfetamin

Det var det også helt klart førhen. Men de sidste par år har piller generelt kun indeholdt MDMA og gerne et højt indholdt. Hvis man kigger på diverse rapporter og lignende har trenden i hvert fald været at det har været gode piller med MDMA og ikke andet skidt. Altså selvfølgeligt er der også piller med andet i omløb. Men bare fordi du får dit narko som pulver/krystal betyder det jo ikke at det ikke kan være fyldt med alt muligt eller at det overhovedet er det stof.
Hvis du ser denne her dokumentar, kan du se at meget af det MDMA de tester slet ikke er MDMA, men alt muligt andet skrammel.
https://www.youtube.com/watch?v=dYzmZ1IU4zY


Det giver faktisk mening nu når du siger det. For cirka 8-9 år siden, var det meget normalt at få grim afterkoger


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team