Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 12 jul 2025 06:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej
Jeg skal til at have mit første lsd trip
og jeg har siddet og læst en del igennem her inde og har ikke rigtig kunne finde noget jeg kunne bruge
så nu stiller jeg spørgsmålet selv

Jeg er blevet tilbudt flydende syre
og vi er 2 som skal prøve det for første gang
men hvordan skal vi starte med at dosere det nu hvor det er flydende? og hvor kraftigt vil det virke hvis vi f.eks. tog en dråbe hver? i forhold til et svampe trip vi havde med 2-3gram blanding af amazon og hawaii!
hvilket var et ondt trip! men det holdt :)
derfor skal vi så prøve lsd

Håber i kan hjælpe mig

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

prøv at søge (knappen hedder Søg og er øverst i højre hjørne). Jeg er rimelig sikker på det er blevet diskuteret før

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
uha.. det er jo ikke til at vide hvor stærke dråberne er... men som regel plejer 1 dråbe at være nok til et lille hygge trip, men som regel skal der 2 til før syren rigtigt begynder at vise lidt form.

så start ud med 1 dråbe.. og er der ikke sket det store efter 1½-2 timer tag 1 mere

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg synes lige I skulle spørge ham I har fået det af hvor meget han selv plejer at tage, og hvor kraftigt det så virker på ham. Hvis han plejer at tage en dråbe, og det skyder ham ud af universet, skal I nok starte med en halv, eller måske endda mindre.

Nu ved jeg kke hvor meget I har, men hvis I har til nok trips, så brug de første 2 til 3 gange på at pejle jer ind på styrken, ud fra den fremgangsmåde at får I for lidt den første gang, så prøver I med lidt mere næste gang, og det er bedre at starte for lavt end for højt(medmindre I har en del erfaring med store doser svampe eller andre kraftige psykedelika, i så fald kan I sandsynligvis godt klare en ret høj dosis LSD uden at udsætte jeres psyke for fare).

Titel:
Junior medlem

jeg har en del erfaringer med svampe i forvejen
og han har en engangs erfaring med svampe

så kender lidt til den psychedeliske verden!
men vi starter bare på en enkelt og bygger op stille og roligt

men tak for svarene :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Som TJiLLe siger er det en god ide at få af vide hvor stœrke de er, for der er meget stor forskœld på dråber, da de kan vœre fra 100mix til fx. 500 mix det kommer helt and på den konsentration dråberne er lavet i. så du og din ven skal passe en del på förste gang i tager dråberne. men pröv at starte med en el. spörg ham i har fået dem af. så er i sgu sikkerst på i ikke bliver for lamme :)
ps. trip vel :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]